Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bello2005 schreef:een 21 jarige die op een 16 jarige valt is een pedo, als je 16 bent ben je minderjarig.
en ik vraag me altijd af wat zo iemand in een kind van 16 ziet

Kirsha schreef:bello2005 schreef:een 21 jarige die op een 16 jarige valt is een pedo, als je 16 bent ben je minderjarig.
en ik vraag me altijd af wat zo iemand in een kind van 16 ziet
Ga jij nou eerst maar eens de betekenis van het woord pedofiel leren, in plaats van met dat soort opmerkingen te gaan gooien...
Wat een gezeik van sommigen zeg. Als TS maar gelukkig is toch?
Angeliquee18 schreef:Meiden van 16 jaar kunnen echt wel al voor zichzelf kiezen hoor!
Ik ken nou echt geen een meisje van 16 wat nog een "kind" is
Dus vind dat een 16-jarige zeker zo'n relatie aan mag en kan gaan!
shilady schreef:Ik ben het ook wel met bello eens
16 is minderjarig en in mijn ogen inderdaad ook kind..
De naam slet of prutsmuts heb je al snel en zeker als je er zo jong bij bent
het kan allemaal heel leuk lijken en oprecht maar hoeveel meiden is het toch niet gebeurt dat ze toch gauw gedumpt werden nadat ze ontmaagd werden door hun geweldige vriendje die geduldig op hun wachten.
Ik zelf zou echt niet iets willen beginnen met een jongen van 16 ben zelf 22
hoe volwassen hij ook mag zijn in welk opzicht dan ook ik knap gelijk af als die leeftijd omdat het voor mij gewoon echt kind is..
Had zelf mn eerste ervaring met een jongen toen ik 18 was![]()
Wel vaak vriendinnen die me zeiden van jeetje Daan ben je nou nog steeds maagd?? Tja het is ook groepsdruk en het erbij willen horen wat veel meiden van hele jonge leeftijd de keuze laat maken om een vriendje te nemen of zich te laten ontmaagden...
Maarja dit is hoe ik de dingen zie en wat ik ervan vind
Leeftijds verschil mag er best zijn maar ik vind het wel een ander verhaal als het om een minderjarige gaat.
bello2005 schreef:ze vraagt toch wat wij er van vinden ???
Citaat:Tja het is ook groepsdruk en het erbij willen horen wat veel meiden van hele jonge leeftijd de keuze laat maken om een vriendje te nemen of zich te laten ontmaagden...
xSlvna schreef:Citaat:Tja het is ook groepsdruk en het erbij willen horen wat veel meiden van hele jonge leeftijd de keuze laat maken om een vriendje te nemen of zich te laten ontmaagden...
Oh ja daarom ben ik nu weer al een tijdje 'vrijgezel' na een 'relatie' van 8 maanden, poehpoeh wat een druk om erbij te horen, ik kan al niet meer zonder jongen (net als zonder sigaretten voor mijn 'stress' in mijn leven)![]()
![]()
Denken jullie echt dat iedereen zo zwak en zielig is? Ik ben bijvoorbeeld 16, door niemand te beïnvloeden in dingen die ik niet wil/geen zin in heb wat betreft jongens, je bent een goeie als je mij laat geloven dat iemand die ik net ken van me houdt of me niet gebruikt, je bent ook een goeie als je mij instabiel krijgt, is tot nu toe niemand gelukt.
Verder, gebeurd dat toot-it-and-boot-it alleen bij minderjarigen? Ben bang van niet, gok dat het er bij de ouderen veel harder aan toe gaat. Het is dat ik heel nuchter ben en door mijn manier van omgaan met bepaalde dingen gewoon van jongens hoor (volwassenen) hoe vaak ze vreemd gaan terwijl hun volwassenen vriendin thuis zit en het later ook hoort en alsnog doorgaat met de relatie. Hallo, wie zijn hier beïnvloedbaar
Ik zelf als 23 jarige zou écht niet een relatie willen met een 16 jarige, hoe volwassen hij ook is
ik vind het gewoon niet kunnen en wil het niet eens. Kan me er dus persoonlijk ook helemaal niks bij voorstellen. Dit is overigens géén pedofilie. Wél strafbaar
In ieder geval hoop ik dat het jullie goed gaat en de relatie nog lang moge doorgaan! bello2005 schreef:ik noem een 16 jarige wel degelijk nog een kind.
en ik snap niet wat een 21 jarige in een 16 jarige ziet.
genoeg, en inderdaad met nadruk op genoeg ( dus niet iedereen), zijn op 16 jarige leeftijd te beinvloedbaar.
je hoort genoeg verhalen.
maar lekker boeiend en allemaal off topic, mijn mening klaar.