De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:15

ow jaaaaa, bijna vergeten

Toen mijn toenmalige vriend in dienst zat en op uitzending was van een paar jongens uit de vriendengroep die vonden dat ik gen 6 mnd zonder sex kon, een megaaaaa dildo, echt dat ding was gewoon 15 cm in doorsnee, ze dachten hoe groter hoe beter, maar nee, heb ze vriendelijk bedankt, en in de kliko gegooid. Ik hoop alleen niet dat de vuilnismannen dat ding gezien hebben toen ze de kliko leegden :o :o

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:16

Georgette

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:18

Miniatuurflesjes parfum, maar dan van geuren die vrouwen écht pas na hun 40/50e gaan gebruiken.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:33

kimmie261 schreef:
kerstpakketten kunnen ook vreselijk zijn..

zo kreeg ik eens toen ik nog in een verpleeghuis werkte ,een kerstpakket met restanten wat over was van een vakbeurs...

een linnen tasje ,pen ,memoblokjes met verpleeghuis naam erop ( de spulletjes zaten dan ook ín het linnen met verpleeghuisnaam gedrukte tasje)...en als klap op de vuurpijl 2 kaarshoudertjes met daarop de tekst : bedankt,fijn dat u er was...

:+

In frankrijk kennen ze geen kerstpakketten..
Maar ze zouden wel wat voor mij in elkaar zetten. Allemaal wild vlees.. best lekker als je daar van houd hoor maar ik lus het niet.. Heb het later wel opgezocht en het was wel allemaal duur spul.
Maargoed mijn collega kreeg dat dus ook terwijl ze een vega is.. en die mensen wisten dat.. beetje zonde..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:47

Ik schaam me echt nu iedereen klaagt over suprises. :oo

ik kom uit een niet echt creatief gezin, dus voor ons was suprises ook elkjaar weer een hel, wat moet je in de godganse vrede maken, meestal werd het inderdaad gewoon een boek van sinterklaas van karton..

Sorry voor al deze mensen die ik dat aangedaan heb :(:)

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 15:04

Ik heb ook wel eens van familieleden sieraden gehad waarvan ik denk....een beeeeetje erg niet mijn smaak (richting kak), heb t aangenomen en was er echt wel dankbaar voor. Bij de rest van mijn sieraden gelegd. Later paste het toch bij een outfit dus aangedaan en nu draag ik gewoon alles. Ook dat gene wat ik eerst toch minder leuk vond. Nu vind ik dat namelijk wel!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:17

Klijntje schreef:
- en het aller ergste: afgelopen verjaardag (ik werd 30) moest ik al een eeuwigheid wachten op een kadootje, komt ie eindelijk thuis met een klein pakje met daarin... Een onderbroek. Met afschuwelijke, oogverblindende print&kleur. En hij was ook nog eens heel groot?! :o?
Bleek dat ie niet voor mij bedoeld was, maar voor hém. En dát was dan mijn kadootje...
_O- _O- _O-

Hahahahahaha _O- Best een lieve gedachte op zich, alleen jammer dat het dan zo'n lelijk ding was :')

Lynn_Nikita, kon je hem bij de winkel niet ruilen tegen iets beters? _O-

Karma_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:32

Ik heb ooit van een blind date een knuffelpaardje /3 dat hinnik en galop geluidjes maakte gekregen. Hij had namelijk gehoord dat ik van paarden hield. Ik was toen 25 :\

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:41

Hahaha Karma_K.. die moet je niet meer loslaten := haha

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:42

Ik vind knakworsten echt vies, wordt er echt misselijk van ook van het idee ze te eten...

Met sinterklaas deden we suprises met onze vriendengroep. Had een vriendin van mij een binnenbak gemaakt met een parcours erin..je raad het al.. alle hindernissen waren gemaakt met knakworsten!! hahaha ik vond het echt geweldig gedaan dus vreselijk en lelijk was het absoluut niet (was nl nog goed gelukt ook!), ik kon er behoorlijk om lachen (nu nog steeds), was alleen wel misselijkmakend toen ik door alle knakworsten opzoek moest naar mijn suprise :r _O- :')

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:54

Niet echt een cadeau, maar een kaart waarop ongeveer stond:

''Je bent alweer 15 geworden, volgend jaar word je al weer 16, hopelijk dan eindexamen doen.''

Dit zou dus betekenen dat ik ''hopelijk'' een niveau omlaag zou moeten gaan :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:03

ik lach me een breuk _O- . Die kinderlijke paardencadeaus zijn ook hilarisch _O- .
Ik zou zo iemand terugpakken. Houdt hij toevallig van auto's? Dan zo'n onnozel Duplowagentje cadeau doen. "Hoezo? ik dacht dat je zei dat je van auto's hield!" . Of bij voetbal zo'n stom kitscherig voetbalpoppetje ofzo :+ .

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:14

Wat erg dit, wat krijgt iedereen vreselijke kado's! Ik heb zelf nooit iets enorm lelijks gehad, maar weet nog wel een erge:
Toen mijn schoonouders net verkering hadden (vroegah dus) kreeg mijn schoonmoeder een schilderijtje van mijn schoonvader met de tekst: "Maak je niet dik, dun is de mode" := Vond ie wel een leuke grap. Mijn schoonmoeder heeft het meteen uitgemaakt _-:( Uiteindelijk wel weer goed gekomen, maar hoe bot kun je zijn :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:17

Vorig jaar nog volgens mij m'n broers kregen een hele mooie Orchidee als cadeau en m'n Oom&Tante,
hadden der 3 gekocht alleen voor mn broers en de laatste voor hun zoon.
Denk dat die dingen zeker rond de 40 per stuk waren, en wat kreeg ik als Nichtje?
Een plastic hangertje van een eurotje of 4/6 van de Six met Peace, Hartje en nog een bedeltje der aan!
Was toen al 23/24 jaar oud!

Ik ben daarna een beetje tegen mn vader aan het schelden geweest dat ik die cadeautjes niet meer accepteer
van hen krijg vaker van die troep van hen!

Krijg vaak te horen van mn Oom&Tante vooral van mn Tante dat ze geen geld hebben en dat ze het
vooral voor hun 'Wintersport' kleding hadden uitgegeven en hoeveel dat koste!

Heb ook altijd vaak bij die Oom&Tante dan geeft mn vader een groot cadeau (zeg maar €50) en dan
krijg ik een jaar later een eurotje of 7,50 tot 10 euro van ze.
Ik ooit gevraagd aan mn vader wat ga je geven?
Hij; Ja €50
Ik; Nou dan stap ik NU uit! Dit is schandalig!
Hij; * Doet de deur op slot van de auto *

En sinds dien ga ik bijna eigenlijk nooit meer naar verjaardagen.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:22

Wat een verschrikkelijke cadeaus, ik lach me echt rot hier. Hoewel sommige dingen eigenlijk gewoon sneu zijn...

Wat ik me nog kan herinneren van jaren geleden tijdens Sinterklaas, is dat mijn broer en ik aan m'n opa en oma het bordspel 'Het Magisch Labyrint' hadden gevraagd. Dat was toen nieuw en hip. We kregen uiteindelijk dit labyrint: http://nl.dreamstime.com/royalty-vrije- ... ge23227315

Sindsdien hielp m'n moeder maar met de sinterklaasinkopen.

Verder kan ik me geen hele verschrikkelijke dingen herinneren. Hoewel ik dit jaar een ontzettend onhandig droogrek heb gekregen van m'n schoonzus en zwager. Echt een onding. En dat terwijl meerdere mensen tegen hun hadden gezegd dat ik graag dezelfde wilde als zij en m'n schoonmoeder zelf hebben... toch niet helemaal aangekomen denk ik. Heb nu zo'n droogtoren waar je nog niet fatsoenlijk een broek op kwijt kunt, laat staan je beddengoed.... Gister toevallig nog onwijs lol om gehad met mijn vriend toen ik de was probeerde op te hangen. Dat was dan wel weer grappig :')

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:34

Ladybird schreef:
Ik schaam me echt nu iedereen klaagt over suprises. :oo

ik kom uit een niet echt creatief gezin, dus voor ons was suprises ook elkjaar weer een hel, wat moet je in de godganse vrede maken, meestal werd het inderdaad gewoon een boek van sinterklaas van karton..

Sorry voor al deze mensen die ik dat aangedaan heb :(:)

Maar dan heb je juist wel je best gedaan! Alleen het is misschien niet het meeste creatieve ding, maar dat maakt niets uit, daar mag je zeker blij mee zijn! En anders ben je gewoon erg verwend ben ik bang :+.
Heb ook vaak gehad dat we surprises deden en dat sommige kinderen gewoon geen surprise kregen maar alleen hun cadeautjes aan elkaar vastgeplakt -O-.
Als toppunt mijn eigen surprise uit de 2e klas: Mentor hamerde erop dat iedereen een surprise mét een gedicht moest maken! Want anders was het echt helemaal niet leuk! Kreeg ik zo'n standaard gedicht van internet met als surprise: een doos van een broodrooster van princess met mijn naam erop geschreven met stiften die ik cadeau kreeg. Wauw man, hamer volgende keer maar niet op dat iedereen een mooie surprise moet maken, want zelf heb je er ook geen moeite voor gedaan.
Edit: Mijn mentor had mij dus gekregen van de lootjes.

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:36

Mijn ergste cadeau was 1 jaar geleden.
Een klasgenootje die op mn feest was uitgenodigd gaf me een 'tegoedbon' voor dat ze een schilderij zou maken...(ze kan eigenlijk niet zo goed schilderen)... nogsteeds niets gehad. Dat is wel zuur.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:36

Urielle schreef:
Bij de geboorte van mijn oudste dochter kreeg ik een grijsblauw(!) fluwelen pyamapak met voetjes in maat 92 (even voor de mensen die niet zo in de kinderen zitten: dan zijn ze om en nabij de 2 jaar!!!). Om het nog erger te maken was het ding totaal uit verhouding, een kort bovenlijf wat veel te breed was en ellenlange benen. Ik vroeg me ernstig af welk mismaakt kind er ooit in zou passen.

Nou even terzijde, ik geef ook altijd wat grotere maten zodat je er later nog wat aan hebt. IPV iedereen maat 56 of 62 geven, daar heb je maar even wat aan. En na die periode heb je dus niet.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:37

Oh, ik heb ooit van een ex-vriendje een heel stom knuffeltje gekregen dat een fotokadertje vasthield, met een superlelijke foto van zichzelf erin..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:38

Een doos bonbons van een vriendin, die ik eerder aan haar had gegeven!

En ze waren nog maar 1 dag goed tot de houdbaarheidsdatum! :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:44

Van mijn tante en nonkel een tegoedbon om bij hen thuis te komen eten...op zich nog leuk, maar ze weten heel goed dat wij geen fan zijn van hun gerechten (heel speciale dingen allemaal), maar ze willen ons dat leren eten...

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:47

Wat staan hier erge dingen tussen zeg := _O-

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:58

Een aantal jaren terug vroeg ik voor mijn verjaardag een laarzenknecht, komt mijn oma aan met een lange schoenlepel. :') Ach ja, ze bedoelde het goed. :D
Verder heb ik als kind ook wel eens een afschuwelijk dekbedovertrek gekregen, die heeft nooit om mijn deken gezeten. :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:05

Ik heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag een cadeaubon van mijn oom en tante gekregen.

Op zich nooit zo erg. Maar het was een bon die ze aan relaties van hun bedrijf gaven. Ze hadden er nog enkele over die bijna op de datum waren en ik kreeg er dus 1. Voor het aantal punten dat erop stond kon je iets uitzoeken.

Uiteindelijk heb ik maar van die kleine boxjes gekozen die je aan kunt sluiten op je ipod/telefoon. Ik gebruik ze regelmatig bij het knotten van mijn paard, vind die dingen dan handiger dan de oordopjes in maar wat was dat waardeloos. Ik ben door de rest van mijn familie nadien ook vreselijk uitgelachen. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:05

cissi schreef:
Wat erg dit, wat krijgt iedereen vreselijke kado's! Ik heb zelf nooit iets enorm lelijks gehad, maar weet nog wel een erge:
Toen mijn schoonouders net verkering hadden (vroegah dus) kreeg mijn schoonmoeder een schilderijtje van mijn schoonvader met de tekst: "Maak je niet dik, dun is de mode" := Vond ie wel een leuke grap. Mijn schoonmoeder heeft het meteen uitgemaakt _-:( Uiteindelijk wel weer goed gekomen, maar hoe bot kun je zijn :=

Lekker grof :') wel hilarisch maar ik zou er ook niet blij mee zijn.