Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammy_xxs

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:42

ik douche ook wanneer ik dat nodig vind
mijn kids om de dag behalve als ze vies zijn.
mn haren 2 x pw ofzo
ik stinkt ook niet hoor en doe ik dat wel heb ik er toch schijt aan :p ben altijd thuis zorg voor mn kids en honden. en mn vent tja die moet niet zeuren ;) maar als ik werk douche ik wel of naar school ga. maar dat doe ik niet meer. heb ik een afspraak of gaan we ergens heen douche ik wel

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:46

ik douche smorgens.

Als ik thuis kom en ik heb heel erg gezweet of ben heel vies dan douche ik savonds ook.

Warme douche zorgt er ook altijd voor dat je lekker slaapt

En vanwege mijn lange en dikke en vele haar was ik mijn haar savonds 2x per week omdat het anders nooit opdroogd smorgens. gebruik geen fohn vanwege de schade die het heeft gedaan aan mijn haar.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:46

Ligt er heel erg aan hoe mijn patroon is, ik draai vroege en late diensten.
Ik douche altijd na een late dienst, voor ik naar bed ga, als ik late dienst heb en ik ga 's morgens paardrijden douche ik na het paard, en na mijn werk. Meestal douche ik na mijn vroege dienst ook, tenzij ik daarna naar het paard ga. Op mijn vrije dag douche ik 's ochtends. En mocht ik me tussendoor nog ergens een keer vies voelen douche ik ook gewoon.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:00

Ik douche elke dag. Als ik moet studeren/naar college moet douche ik 's ochtends.
Nu in de vakantie douche ik meestal 's middags of soms ook gewoon een dagje niet :P Hangt er vanaf wat ik die dag doe.

Maar vanaf begin september moet ik stagelopen.. Dan begin ik elke dag om 7uur en moet ik rond 6en de deur uit.. Ik zie mezelf niet om 5u onder de douche staan dus ik denk dat ik m'n douche momentje dan naar 's avonds verplaats. :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:02

Ik douche elke ochtend. Heel af en toe komt het voor dat ik ff geen zin heb, of plotseling haast maar dan ik was ik me wel ff snel met een washandje.
Haren steek ik heel vaak op met het douchen zodat het niet nat wordt, zodat het stijl blijft of zodat ik kan stijlen. Haar wassen sla ik gerust 1 of 2 dagen over.
Bij mijn paard stinkt het niet (alles is buiten) en ik rijd niet zo vaak dus die cap stinkt niet en heb ik ook amper op mijn hoofd :P. Mijn haar ruikt gewoon naar niets.

Ohh en ik ga gewoon de deur uit met nat haar, maar dan meestal wel in een vlecht! Omdat het anders enorm gaat pluizen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:03

Dyonepooh1 schreef:
Maar voor de mensen die s'ochtends douchen tegen het ' zweet' wat je hebt s'nachts, maar ook s'avonds douchen om fris je bed in te gaan, wat doen jullie dan met pyjama's? Elke dag een schone? Zo niet zo je s'avonds weer in je 'zweet' kleding stappen toch? :')

ik trek eigenlijk elke dag een schone pyama aan, ja.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:06

ik douche altijd als ik op sta voel me altijd zo vies als ik uit huis ga en heb s'ochtens niet gedoucht :p
en heel af en toe douch ik s'avonds, als ik bij de paarden ben geweest of uit ben geweest douch ik daarna nog een eer

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:09

Ik douche elke ochtend. Soms ook 's avonds, maar dat doe ik alleen op warme zomerse dag zoals vandaag vanwege zweet of na sporten / paardrijden. Bij douchen draag ik douche muts.

Mijn haren was ik om 3-4 dagen, anders wordt het erg droog, klitterig en breekt het juist af. Maar bij paardrijden/verzorging was ik altijd mijn haren, dus het kan 3 keer of 6 keer in de week zijn. Maar vaker dan 3 keer in de week wassen merk ik wel op dat mijn haren net stro wordt :(. Maar heb ook hekel aan zweet of stank. Ik wil niet hele dag om me heen kunnen ruiken of dat er een bepaalde lucht hangt in mijn bed.

Ik vraag me de laatste tijden wel af hoe de bokkers doen met paardengeur in hun haren en frequentie haren wassen. Tips hiervan zou ik wel willen krijgen. :)

Oh, ja, pyjama wordt 2-3 keer in de week vervangen. :z In de zomer ligt de frequentie wat hoger.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:16

Ik douche mij ca 5x per week 's avonds en een enkele keer 's ochtends.
Mijn man doucht zich meerdere dagen per week 2x.
Elke douchebeurt een schone handdoek en washand.
Ons beddengoed en slaapshirts/pyjama's gaan (minimaal) 2x per week in de was

Voor mijn kids geldt:
Minimaal om de dag douchen, mijn zoon doucht zich (op schooldagen) elke ochtend.
Mijn dochters 3 a 4 x per week 's avonds.
Elke avond en ochtend schoon ondergoed, 2x per week een schone pyjama, 1x per week schoon beddengoed.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 05:03

Ik douche bijna iedere dag, eigenlijk altijd voor ik ga slapen. Het komt een enkele keer voor dat ik een dagje over sla. Dat is meer als ik bijvoorbeeld 's avonds gedoucht heb en dan een dagje niet en de dag daar weer op 's ochtends.
Ik gebruik elke keer een schone handdoek na het douchen en was mijn haar iedere dag.
In de zomer slaap ik enkel in ondergoed, in de winter doe ik met een pyjama 3 dagen ongeveer.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 05:54

Altijd s'ochtends en s'avonds, is het warm dan soms ook nog in de middag een extra keer.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 06:29

Rebeccaa schreef:
Dyonepooh1 schreef:
Maar voor de mensen die s'ochtends douchen tegen het ' zweet' wat je hebt s'nachts, maar ook s'avonds douchen om fris je bed in te gaan, wat doen jullie dan met pyjama's? Elke dag een schone? Zo niet zo je s'avonds weer in je 'zweet' kleding stappen toch? :')

ik trek eigenlijk elke dag een schone pyama aan, ja.

Maar met dit weer lig je ook in pyjama?

Ik slaap nooit met pyjama, alleen ondergoed.
Dochter krijgt om de paar dagen schone pyjama of slaapzak.
Zij gaat om de dag onder de douche, andere dagen wassen. Maar het liefst gaat ze elke dag.
Met dit weer gaat ze vaker omdat ze met water/modder speelt, zonnebrand opkrijgt etc.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 06:40

Ik douche me 's avonds voor ik in bed kruip en met dit weer 's ochtends ook nog :)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 06:53

Iedere avond voor dat ik naar bed ga, ik ga echt niet vies mijn bed in :n no way

's Ochtends heel af en toe (maar dan ook 's avonds :D), alleen geef ik daar niet de voorkeur aan, dan slaap ik verder onder de douche/duizelig etc etc...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:09

_MelloW_ schreef:
2 x op een dag douchen, wat een handdoeken zullen jullie dan wel niet gebruiken....

Idd 2 handdoeken op een dag.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:12

Als ik bij de paarden ben heb ik mijn haar in een vlecht of opgerold in een knotje. Aangezien mijn paarden buiten staan stinkt mijn haar niet naar paard dan, en als mijn haar toch niet fris meer ruikt, dan was ik het een keer extra. Handdoeken gaan hier elke keer direct in de was trouwens.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:22

Ik douche elke werkdag om 15:00, want dan ben ik klaar met werken :D en dan zie ik zo zwart als de openhaard, zo trek ik dus niet mijn goeie goed aan....
In de weekenden meestal alleen s'avonds en s'ochtends even een 'kattenlikkie' (even het gezicht en down under)

De handdoeken van het werk gebruik ik slechts een keer, in de weekenden meestal twee keer. Inprinciepe ben je schoon als je de douche uit komt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:54

Het ligt er helemaal aan hoe de planning in elkaar zit :j Ik douche meestal als ik moet werken of naar school moet 's morgens. Ga ik sporten of paardrijden 's morgens dan douche ik 's morgens niet, maar daarna. Sowieso douche ik na het sporten op de sportschool, dus soms meerdere keren per dag
In de winter ook wel eens 's avonds of 's middags om lekker warm te worden :D ik hou van warm water haha

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:09

Eigenlijk is het voor de huid beter om in de avond te douchen omdat je overdag je huid-oliën nodig hebt voor bescherming en die was je er dus af onder de douche, maar ik moet zeggen ik douche ook in de ochtend ook omdat je s'nachts zweet en als je dan overdag onder andere mensen bent is het niet lekker om je eigen oude nachtzweet 'mee te dragen' dus vind ik douchen in de ochtend ook wel fris :j in de avond spoel ik me nog wel eens af als ik die dag erg gezweet heb of bij de paarden geweest ben, als ik paarden geschoren heb moet ik ook altijd douchen als ik eenmaal thuis ben.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:51

Dat filmpje van pagina 6 zet me wel aan het denken...
Ik denk dat ik wat vaker met een washandje aan de slag ga en niet meer iedere dag ga douchen (zoals ik vroeger eigenlijk ook deed...).
Maar douchegel is douchegel, wat is dat het verschil tussen douchegel+douche en douchegel+washandje voor je huid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:01

Ik douche vaak 2x per dag en was bijna elke dag mijn haar.
Als ik 's ochtends niet douche, voel ik me gewoon niet fris op mijn werk... ik zweet namelijk altijd vrij veel 's nachts.

Als ik mijn haar niet was, krijg ik er geen borstel door heen en dan gooi ik het altijd maar in een staartje.

Aangezien ik een keer of 5 a 6 sport in de week, douche ik die dagen nog een keer, als ik 's avonds heb gesport.
Wanneer ik 's ochtends ga, was ik me voor ik ga en douche dan pas na het sporten.

Vind het wel grappig dat er zo veel mensen zeggen dat ze echt niet vies hun bed in gaan, maar dan wel 's ochtends zo hun kleren in stappen... 's nachts zweet je meer dan overdag en ben je dus "viezer" ;)

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:04

In ieder geval na het paardrijden, ik ben dan toch meestal bezweten en dat vind ik echt vies. Ik was dan ook altijd mijn haar, het plakt dan toch door de cap (die ik ook regelmatig was, dat scheelt behoorlijk). Als ik niet heb gereden douche ik eigenlijk altijd 's avonds voor het slapen gaan.
's Ochtends altijd een washandje over m'n gezicht en eventueel op de plekken waar ik heb gezweten (nek, oksels etc.).
Voor de rest gebruik ik deodorant en een lekker luchtje. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:09

Douchen doe ik elke dag, eigenlijk altijd 's avonds, soms overdag als ik gesport heb of veel gezweet bij het paardrijden, dan spoel ik gewoon ff snel af :)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:16

Whuhaaaa wat douchen er veel mensen vaak :=
Ikzelf douche ongeveer twee keer per week en ga een keer per week in bad.
Rij trouwens wel gewoon elke dag paard.
Rest van de dagen doet een washandje namelijk ook prima wonderen, lekker koud nu, douchegeurtje erop, en heerlijk in de avond na het tandenpoetsen even je armen, benen, buik,rug, gezicht etc schrobben.
Vind dat persoonlijk een stuk fijner dan continue onder de douche springen, heb een gruwelijke hekel aan nat haar en zelf volledig nat zijn, dus dit is als een mooie tussenoplossing geboren jaren geleden, en voor zover ik weet stink ik niet ;)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:17

Hèhè wat een grappig onderwerp!
Ik douche ene keer sochtends, andere keer savonds. Wel elke dag!
Wanneer ik 'roodkapje' op bezoek heb douche ik bijna altijd twee keer per dag :o