Scent chips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:50

Bij de bakken met scentchips zijn meestal ook gratis boekjes te vinden, hierin staan verschillende melanges met informatie over wat voor soort geur het afgeeft.
Wat ik ook altijd doe om te weten hoe een combinatie ruikt, is deze chips samen in mijn hand te houden en dan te ruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:28

Ik schop dit topic even omhoog, na uitgebreid testen ben ik tot de conclusie gekomen dat de tarts (scent chips zeg maar) van yankee candles echt met stip op 1 staan. Ik heb ook scent chips maar die vind ik toch altijd nog een beetje overheersend/nep ruiken. Little Hotties zijn ook zeker oké, beter dan de scent chips in ieder geval.

Enfin, tis maar een tip :D Je kunt ze online bestellen, er zijn een paar winkels waar ze gewoon verkocht worden maar die zijn vrij lastig te vinden.

verootjoo

Re: Scent chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 18:53

little hotties vind ik ook veel lekkerder dan de scent chips! Tarts ken ik niet. Wel jammer dat je ze alleen online kunt bestellen, ik ruik liever eerst wat ik koop :P

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 18:57

Zijn hier ook mensen die geurolie gebruiken? :3

Ik ga eens kijken voor little hotties en tarts. Ik vind die scent chips iig veels te sterk ruiken, ben toch meer van een wat subtielere geur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 22:01

[quote="verootjoo"]little hotties vind ik ook veel lekkerder dan de scent chips! Tarts ken ik niet. Wel jammer dat je ze alleen online kunt bestellen, ik ruik liever eerst wat ik koop :P[/quote

:j Ik heb hier vlakbij een winkel gevonden.
http://www.scents-senses.nl/ Hier vind je alle verkooppunten.
Heb nu Sugared Apple erin zitten, echt heerlijk!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 15:48

Gebruiken jullie ook waxmelts? Die zijn ook heel lekker om te gebruiken. Op www.waxmelts.nl kan je heerlijke geuren krijgen voor in de brander :+:

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 15:55

Heb laatst de Waxmelts besteld, maar vind de geur nogal sterk worden.
Slaat gewoon op mn keel. Weet niet of meer dit hebben?

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:43

Ik ben een stille meelezer. Ik gebruik zelf regelmatig waxxies van www.waxxies.nl

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:44

Ik heb ze ook! :D Moet wel zeggen dat ik van sommige die er te koop zijn echt meteen misselijk word haha :’) De lichtblauwe is mijn favoriet :D

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:47

dat had ik ook, maar ik vind de meeste lekker. Ik brand ze meestal een uurtje en dan gaan ze weer uit.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:57

Valt ook even binnen.

Ik heb de brander en tabletten van Scent & Blend. Mijn vriend vindt het vreselijk, maar ik heb nu Orchid aan en vind het heerlijk!!

En aangezien ik ze ook ga verkopen in de webshop moet ik ze natuurlijk wel allemaal proberen. :D
Alleen de vanille trekt me niet zo omdat ik dat over het algemeen smerig vindt. Iemand daar ervaring mee?

En hoe groot zijn de waxblokjes van Waxxies? Echt degene die op de beginpagina staan?

Voorheen waren die stokjes van Rituals erg in, maar dit trekt behoorlijk aan! Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:17

De waxbars van Bridgewater Candle Company zijn ook de moeite waard :):) Had ik laatst van een vriendin gekregen en wauw die was echt super :+:

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:21

Voor die prijs mag het idd ook wel. :+

Maar wel super gave producten!