Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lasca_1987 schreef:RusselNuwell schreef:Dan maakt het je maar boos, ga je nu over me twitteren?
Ik doel erop te zeggen dat je nu uitstel gedrag vertoont. Als je zelf echt 100% achter die hulp had gestaan, dan had je direct na het krijgen van die verwijsbrief een intake-afspraak gemaakt met die psycholoog.
Ik moet nog een verwijsbrief halen, die andere weet ik niet meer waar die is en zal wel oud zijn. Het is geen uitstel gedrag en je zal zelf wel niet ervaren hebben dat de stap naar een psych heel groot en moeilijk is!
Overigens; Ja, ik ga daar over twitteren, leuk he?
Lasca_1987 schreef:RusselNuwell schreef:Dan maakt het je maar boos, ga je nu over me twitteren?
Ik doel erop te zeggen dat je nu uitstel gedrag vertoont. Als je zelf echt 100% achter die hulp had gestaan, dan had je direct na het krijgen van die verwijsbrief een intake-afspraak gemaakt met die psycholoog.
Ik moet nog een verwijsbrief halen, die andere weet ik niet meer waar die is en zal wel oud zijn. Het is geen uitstel gedrag en je zal zelf wel niet ervaren hebben dat de stap naar een psych heel groot en moeilijk is!
Je had de verwijsbrief toch al?
Echt meid, je gooit je eigen glazen in met je kinderachtige twitter gedrag
Je lijkt wel op me broertje van 12
Lasca_1987 schreef:Lasca_1987 schreef:
Je had de verwijsbrief toch al?
Echt meid, je gooit je eigen glazen in met je kinderachtige twitter gedrag
Achja leuk he dat kinderachtige getwittter?![]()
Die verwijsbrief had ik ja, maar geen idee waar die nu is, dus die moet ik nu eerst opnieuw gaan halen.
DaniBanani schreef:Even een gok: Martine, als jij dit topic zou samenvatten, hoe zou je dat doen? "Bokkers begonnen gemeen te doen en vervelend, ik verdedigde me alleen maar en werd steeds aangevallen?" Zoiets? Of zie je ook in dat jij, ook in dit topic, zelf óók een aandeel hebt? Dat jij deels oorzaak bent van de aanvallende reacties die je krijgt?
.Cayenne schreef:Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'.
oow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus