Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:56

Geryon

Re: Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:57

Lucky you!

Ik voel me al niet op mijn gemak in dat broekje. Voel me dan echt naakt :=

Maar een echt broekje zegmaar is dan ook vaak wat kinderachtig..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:57

Hmm... Geen last van okselvetjes (zitten er wel maar heb er geen last van :') )
Twee leuke bij de hunkemoller gescoord, lekker gesport dus zit strak in mijn velletje, en ben niet zo wit door een mooie tube zelfbruiner.

Dus nee, geen frustraties :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:21

Konstantine schreef:
Ik denk dat je eerder alleen op de wereld bent als je je wél op je gemak voelt in een bikini. :')

Ik ben echt al sinds ik hem voor het eerst in de catalogus zag verliefd op deze...
http://www.hm.com/nl/product/10006?arti ... le=10006-A

+ matchend broekje.
http://www.hm.com/nl/product/10005?arti ... le=10005-A

Eigenlijk niet het ideale model voor mijn bouw, maar ik vind 'm supergaaf! <3
Zal ik het erop wagen voor die 6 euro?

nee hoor, als ik eenmaal een bikini heb voel ik me er ook echt fijn in (mijn vriendinnen ook trouwens, en als we ons toch aan moesten kleden op vakantie dan liepen we in korte shortjes en croptops),
ik vind alleen het kopen van eentje gewoon niet leuk.

stofvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:50

Iemand nog tips qua broekje voor hangbillen :') ?

Ben verder echt tevreden en qua top heb ik nooit moeite om iets te vinden maar bij een kleiner broekje hangen mijn billen er zo uit en bij een boxer lijken ze nog groter :z

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:52

Inderdaad de cup waar je d of e in past ...
Het is tegenwoordig gemaakt voor vrouwen die plat zijn...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:54

Ik voel me goed op mijn gemak in een bikini, maar vind het toch prettig wat voorgebruind te zijn :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:01

shilady schreef:

Als je geen D of E hebt ben je niet gelijk plat :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:09

stofvlieg schreef:
Iemand nog tips qua broekje voor hangbillen :') ?

Ben verder echt tevreden en qua top heb ik nooit moeite om iets te vinden maar bij een kleiner broekje hangen mijn billen er zo uit en bij een boxer lijken ze nog groter :z

Nog even flink aan de squats? :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:19

Door Margot aka Nessie hier op bokt heb ik een "hangbil trauma" :+ (Margot; 1e ponykamp Besmanninckhoeve, remember?)

Keek gister een docu over Liverpool op youtube. En daarin zei een vrouw; Wit vet in een bikini is wit vet. Maar bruin vet in een bikini, is tenminste bruin! :') (Of in mijn geval donkerwit, haha)

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:35

Plien91 schreef:
nova_zodiax schreef:
Ik vind het ook elk jaar weer een drama, ik hen hele brede schouders en weinig borsten. In een bikini vat dit extra op, op gek van te worden. Dat witte valt bijkj gelukkig mee ben niet heel bruin maar ach. Er zit in prinsenbeek wel een top zaak, solovely goede kwaliteit en goed advies voor een betaalbare prijs

Ah, wij begrijpen elkaar. Zelfde probleem hier. Brede schouders en een schamele AA vind ik geen fijne combi. Een echt goed zittende bikini heb ik nog nooit gevonden.

Ik troost mezelf met de gedachte dat ik niet de enige vrouw ben die zich onprettig voelt in bikini en dat verzacht het leed een beetje :')

Toch stiekem "fijn" om te weten dat ik niet de enige ben

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 07:06

shilady schreef:

Het is juist het tegenovergestelde, voorheen waren er voor grote maten echt maar op 1 hand bikini's te tellen. Nu is het juist steeds meer. Ja je betaalt er wel meer voor, maar goed dan heb je ook wel kwaliteit wat meerdere seizoenen meegaat. Het word ook groter omdat de gemiddelde nederlander te zwaar is en daardoor ook een grotere cupmaat heeft.
Het is alleen een kwestie van op tijd zoeken want cup C/D zijn nu zo'n beetje de standaard...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:41

sunny_l0ve schreef:
shilady schreef:

Het is juist het tegenovergestelde, voorheen waren er voor grote maten echt maar op 1 hand bikini's te tellen. Nu is het juist steeds meer. Ja je betaalt er wel meer voor, maar goed dan heb je ook wel kwaliteit wat meerdere seizoenen meegaat. Het word ook groter omdat de gemiddelde nederlander te zwaar is en daardoor ook een grotere cupmaat heeft.
Het is alleen een kwestie van op tijd zoeken want cup C/D zijn nu zo'n beetje de standaard...

Dat lijkt mij inderdaad vooral doordat nederland steeds zwaarder wordt. De grote cupmaten met een 'normale' omvang zijn er alsnog amper als ik dit topic zo lees.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:55

Ik heb laatst een hele leuke nieuwe bikini gekocht, eentje die écht goed zit en leuk staat wonder boven wonder :D De top is van de H&M en het shortje is van de V&D, niet bijpassend maar het staat wel leuk bij elkaar vind ik.
Van die onderbroek-model broekjes hou ik niet zo, ik ben meer van de shortjes vanwege de bikinilijn en vanwege het kleurverschil wat je anders zo overduidelijk ziet (wit stukje op de bovenbenen door het dragen van een korte broek, en als je een shortje koopt van ongeveer dezelfde lengte als korte broeken heb je dat probleem niet :)) )
Maar ook hier komt ieder jaar de frustratie terug van witte benen en vetjes, echt dik ben ik niet maar toch.... :')

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 12:21

Ben zo plat als wat -O- Cup A hier. Nu ben ik ook pas 14 dus moeten ze nog wat groeien maar wat kan ik me daar onzeker over voelen zeg. En witte melkflessen inderdaad, al helemaal vreselijk..

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 12:43

Bikini's kopen is altijd lastig bij mij. Heb een kleine A cup, en tja. Dan staan de meeste bikini's gewoon niet mooi. Met een bandeau bikini wordt hetgeen wat ik heb nog veel platter (voor zover dat mogelijk is) en die bh topjes achtige dingen is ook niet alles. Daarin sluit de top nooit aan op mijn borst waardoor er 'lege' ruimte ontstaat. Het enige wat er nog een beetje mee door kan is een triangel bikini. Maar laat nou net alle winkels vol hangen met hele leuke bandeau bikini's! Grrr. Balen! Ben al een paar keer op triangel bikini zoektocht geweest, maar met nog niet veel succes. Hebben jullie nog tips??

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 12:49

Bikini's voor grotere cupmaten zijn te vinden bij oa Freya, heb er een superfijne bikini gekocht. Maar idd, wel een rib uit je lijf...
Ik voel me eigk ook wel op mijn gemak in mijn bikini, ondanks mijn buikje :) Maak me meer zorgen dat dan weer met scheermessen aan de slag moet, ben ik niet zo goed in :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:40

Bandaloe schreef:
Bikini's kopen is altijd lastig bij mij. Heb een kleine A cup, en tja. Dan staan de meeste bikini's gewoon niet mooi. Met een bandeau bikini wordt hetgeen wat ik heb nog veel platter (voor zover dat mogelijk is) en die bh topjes achtige dingen is ook niet alles. Daarin sluit de top nooit aan op mijn borst waardoor er 'lege' ruimte ontstaat. Het enige wat er nog een beetje mee door kan is een triangel bikini. Maar laat nou net alle winkels vol hangen met hele leuke bandeau bikini's! Grrr. Balen! Ben al een paar keer op triangel bikini zoektocht geweest, maar met nog niet veel succes. Hebben jullie nog tips??

Precies mijn probleem. Ik dacht de oplossing gevonden te hebben met die bh achtige bikini's, maar die sluiten nooit goed aan.. Of de cup is de smal, of te diep.

En een triangel bikini is ook helemaal niets, dan heel erg opletten want hij glijdt zo over mn mini heuveltjes naar boven :=

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:18

Geryon schreef:
Pieter25 schreef:

Ik hou het wel bij een gewone zwembroek :')

Een ballenknijper *\o/*

>;) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:43

Geryon schreef:
sunny_l0ve schreef:

Dat lijkt mij inderdaad vooral doordat nederland steeds zwaarder wordt. De grote cupmaten met een 'normale' omvang zijn er alsnog amper als ik dit topic zo lees.

Ja, vreselijk. Met mijn 70/75D heb ik zoveel moeite met het vinden van een bovenstukje!! alles met die rot klipjes, iets dat ik kan strikken kan ik zelf zo strak mogelijk aansnoeren, dan blijft het zitten.. maar met mijn smalle omvang blijft het gewoon NIET zitten, vooral niet als het nat is geweest.. :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:51

Zo smal is 70/75 toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:40

tja, alle h&m bikini's bijvoorbeeld verzuip ik in de taille bij een maat 42 bovenstukje. Ik moet het sluitinkje hebben van een 36 topje met de cups van een 42.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:35

unihorses schreef:
ik voel me lonely :')

Ik dus ook, zodra alles glad is (wat nu kan door mannenscheermesjes, thank god!) krijgt niemand mij nog onder. {:}

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:40

BarbaLala schreef:
Zo smal is 70/75 toch niet?

Serieus? Ik vind het al een crime om buiten de Hunkemöller een 70 A te vinden, laat staan 70 D (die ook écht 70 D is).

H&M maakt van als je 80 A nodig hebt qua omvang, heb je vaak 75 B, 70 C... Terwijl je in feite steeds die omvang van 80 cm hebt, het getalletje word steeds kleiner en dat klopt dus eigenlijk niet, het getal moet gewoon het aantal cm aangeven, doet het vaak niet. 70 D die je ziet hangen is dus vaak niet 70 cm - cup D, en dat maakt de zoektocht (denk ik) wel wat lastiger. (naar mijn ervaring hè, kan ook zijn dat ik gewoon vreemde bh's in handen heb gehad)

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:18

Ik ken het. De echte 70d is maar moeilijk te vinden helaas.