Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die voelen zich allebei groot naast mij 
Dus daar ben ik alsnog een "poppemieke" langs. magicmist schreef:ik ben 1.58..
woog 125 kilo.
inmiddels afgevallen naar 47 kilo.
kan nu in de kindermaten, wat als voordeel heeft dat ik broeken niet meer hoef in te korten
Ghostattack schreef:Ik maak vaak mee dat 'vriendinnen' hakken aan hebben, voor mijn neus gaan staan en dan zeggen: 'He, nu ben je nog kleiner!' of 'Jij bent klein' of 'Wat ben je kleeeein!'![]()
Van bepaalde mensen kan ik het wel hebben, maar bij sommige draai ik ze liever de nek om als ze zoiets zeggen![]()
Eigenlijk zou ik mezelf wel eens willen zien als ik een cm of 20 groter was. Volgens mij ziet dat er echt heel raar uit
Ayasha schreef:Ik kan het op zich wel hebben maar genoeg is genoeg en dan kan ik ook best heel kattig worden.
Vriendje wil daar wel eens op een zogenaamd grappige manier over praten en daar kan ik best pissig om worden.

Ghostattack schreef:Ayasha schreef:Ik kan het op zich wel hebben maar genoeg is genoeg en dan kan ik ook best heel kattig worden.
Vriendje wil daar wel eens op een zogenaamd grappige manier over praten en daar kan ik best pissig om worden.
Ja precies, op een gegeven moment is het niet leuk meer
Mijn hoogste hakken zijn 13cm naaldhakken haha.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1975_n.jpg
Hier heb ik ze aan, naast mijn vriend van 1.80m haha
haal de 20 net niet, maar het veranderd de wereld heel leuk

6 cm is mijn max 
er bij... Dan kan ik hem wúrgen en ben ik er echt toe in staat om de 1e week alleen nog maar te slapen in bed. 
Ayasha schreef:Leuk jurkje ook
Als ik die hakken niet aan heb dan sleept hij een dikke 10cm over de grond
Model hoort ook tot boven je knieën te komen. Inkorten kost 45 euro, dat doe ik wel een keer als ik geld teveel heb haha.
)
(vind ik)
), schatting was dat ik 1,72 zou worden..
.
.
. En een maat groter verdrink ik dan weer in
.
interessant topic!)