Bokkers kleiner dan 1.60m

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magicmist

Re: Bokkers kleiner dan 1.60m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:48

haha ook toevallig!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:51

Mag ik mij ook melden? Ik ben 1.58m en ben 25 jaar oud :D
Begin steeds meer te accepteren dat ik gewoon zo klein ben, en ook zal blijven, maar vroeger had ik er echt veel moeite mee :n

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:52

Wauw Magicmist: dat is een hele omschakeling van gewicht. :wow:

Met autorijden hoef ik de stoel niet helemaal naar voor te halen, mijn mams is nog wat kleiner dan mij en moet dat wel doen als ze eens met mijn auto rijdt.
Stuur staat wel lager en de stoel staat ook op zijn "hoogst".

Over mijn gewicht maak ik me al een tijdje niet meer druk, weet zelfs niet hoeveel ik precies weeg maar dat zal rond de 51 zijn denk ik.
Wil de boel wel wat strakker maar eerst eens van mijn rugklachten zien af te raken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:54

In de kliniek spraken ze ook van €60/injectie. Ik betaal echter zo veel omdat ik het laat doen door de sportarts van de stal en die zit wel een eind rijden bij ons vandaan. Hij volgt het paard ook op met de nierproblematiek. Als hij tegelijk ook nog andere paarden moet behandelen betaal ik natuurlijk wel minder omdat hij het dan verdeeld onder het aantal consultaties.
Bijkomend zijn er in onze regio voor zover ik weet geen DA's die deze manier van castratie willen/kunnen toepassen.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:55

Ik weet mijn lengte niet precies, maar ik ben ongeveer 1.58 geloof ik en dinsdag word ik 17 jaar.
Ben ook al uitgegroeid dus.
Ik hoop dat er nog 1 of 2 centimeter bij gaat komen maar dat zal wel niet zo zijn..
Werd er niet zo zeer mee gepest, maar er werden wel vaaaaak grapjes over gemaakt: 'hey, dat meisje past wel in haar schooltas!' en 'hey tas, waar ga je met dat meisje naartoe?' en dat soort dingen..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:56

magicmist schreef:
ik ben 1.58..
woog 125 kilo.
inmiddels afgevallen naar 47 kilo.
kan nu in de kindermaten, wat als voordeel heeft dat ik broeken niet meer hoef in te korten :D

_/-\o_
ik pas ook gewoon in kindermaten, en heb indd niet zoveel moeite met broeken.
maar zad die extra 80 kilo niet enorm in de weg? als ik nu al zie hoe krap ik op het stuur zit,.. daar zou niet meer bij moeten komen om het zomaar te zeggen :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 12:58

Ik maak vaak mee dat 'vriendinnen' hakken aan hebben, voor mijn neus gaan staan en dan zeggen: 'He, nu ben je nog kleiner!' of 'Jij bent klein' of 'Wat ben je kleeeein!' :roll:
Van bepaalde mensen kan ik het wel hebben, maar bij sommige draai ik ze liever de nek om als ze zoiets zeggen :=

Eigenlijk zou ik mezelf wel eens willen zien als ik een cm of 20 groter was. Volgens mij ziet dat er echt heel raar uit :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:59

Ghostattack schreef:
Ik maak vaak mee dat 'vriendinnen' hakken aan hebben, voor mijn neus gaan staan en dan zeggen: 'He, nu ben je nog kleiner!' of 'Jij bent klein' of 'Wat ben je kleeeein!' :roll:
Van bepaalde mensen kan ik het wel hebben, maar bij sommige draai ik ze liever de nek om als ze zoiets zeggen :=

Eigenlijk zou ik mezelf wel eens willen zien als ik een cm of 20 groter was. Volgens mij ziet dat er echt heel raar uit :')

ik heb zulke hakken :D
en dan is het ineens zo anders ! ik kan normaal bij het aanrecht, en lijkt alsof ik op alles neerkijk. voel me er helemaal geweldig op !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:59

Ik kan het op zich wel hebben maar genoeg is genoeg en dan kan ik ook best heel kattig worden.
Vriendje wil daar wel eens op een zogenaamd grappige manier over praten en daar kan ik best pissig om worden.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 13:02

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:03

Ghostattack schreef:
Ayasha schreef:
Ik kan het op zich wel hebben maar genoeg is genoeg en dan kan ik ook best heel kattig worden.
Vriendje wil daar wel eens op een zogenaamd grappige manier over praten en daar kan ik best pissig om worden.

Ja precies, op een gegeven moment is het niet leuk meer :n

Mijn hoogste hakken zijn 13cm naaldhakken haha.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1975_n.jpg
Hier heb ik ze aan, naast mijn vriend van 1.80m haha

ja, als je kijkt hoe hoog mijn hak van de stand met grond is zal het misschien 14 cm zijn, maar platozolen :D haal de 20 net niet, maar het veranderd de wereld heel leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:04

Mijn vriend is er net trots op dat ik zo klein en smal ben. Altijd zo fier als een gieter als ik dan in een elegant jurkje met hoge hakken naast hem loopt want ja, zelfs dan steekt hij nog flink boven me uit en is hij mijn beschermer :Y)
Hakken of niet, ik vind het dan weer voordelig dat ik altijd met mijn hoofd op zijn borst kan liggen als ik naast 'm sta. Best comfortabel.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 13:05

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:06

Leuk jurkje ook :j
Ik zou er niet op kunnen lopen. _O- 6 cm is mijn max :')

Varekaj: op zich mijn vriend ook wel maar sommige opmerkingen kan ik niet appreciëren. Zoals de "Alles ligt dicht bij elkaar he" met een <<) er bij... Dan kan ik hem wúrgen en ben ik er echt toe in staat om de 1e week alleen nog maar te slapen in bed. :o
Ik ben verdorie geen praktisch h*ertje.

Jonges ik krijg al pijn aan mijn enkels bij het zien van die dingen! :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 13:08

Ayasha schreef:
Leuk jurkje ook :j

Jurkje :') Als ik die hakken niet aan heb dan sleept hij een dikke 10cm over de grond _O- Model hoort ook tot boven je knieën te komen. Inkorten kost 45 euro, dat doe ik wel een keer als ik geld teveel heb haha.
Deze jurk is het: http://www.large.nl/burleska-mollflande ... rt_166654/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:11

Ik heb hakken van 11cm met een plateau van 1,5cm voorin. Moet écht dringend eens erop gaan oefenen thuis haha.
Ow, wel zo handig als je klein bent en je broek is net een tikje te lang: op platte schoenen plooi je de rand klein beetje om en op hakken laat je de broek op gewone lengte. Ideaal om de indruk te wekken dat je ellenlange benen hebt ;-)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:43

magicmist schreef:
ik ben 1.58..
woog 125 kilo.
inmiddels afgevallen naar 47 kilo.
kan nu in de kindermaten, wat als voordeel heeft dat ik broeken niet meer hoef in te korten :D

Vind het zo ontzettend knap van je _/-\o_
Ik ben nu 60 kilo maar wil echt weer onder de 55 gaan zitten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:44

Hier nog iemand die niet zo groot is :+

Ik ben 1.57, maar roep altijd 1.60, klinkt toch als heel wat meer :')

Mijn bovenlichaam is korter in verhouding dan mijn benen, heb dus niet snel problemen met broeken die te lang zijn.
En voetmaat 38,5 is ook vrij doorsnee.

Ik vind het vooral fijn dat ik wat kleiner ben, zodat ik nog op de poownies kan rijden. :D
Maar idd, mensen schatten me altijd veel jonger dan ik ben; kom je in de auto aanrijden, moet je je nog legitimeren bij de supermarkt om drank mee te krijgen :')
(En HEEL vervelend is het als mensen je door je lengte minder serieus nemen :=)

Wbt gewicht, wel veel sneller last van teveel kilo's := (vind ik)
Ik ben een tijd lang ziek geweest waardoor ik veel minder kon doen, ben zo'n 15 kilo aangekomen en echt ALLES zit me in de weg -O-
Gelukkig nu alweer 5 kg kwijt, ik wil ook weer richting de 55/60 kg :j

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:45

Zooo wat knap van je zeg Magicmist!!! Hoe heb je dat gedaan? Kan je echt supertrots op wezen!!

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:46

Net 1,60 mag ik me dan ook nog melden? Haha

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 13:47

Faline schreef:
En HEEL vervelend is het als mensen je door je lengte minder serieus nemen :=

Vind ik ook. Alsof je niet een serieus volwassen persoon kan zijn als je toevallig net een andere lengte hebt :?

Cabelona

Re: Bokkers kleiner dan 1.60m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:27

Daar had ik in het begin ook last van, zeker begin van de studie omdat ik ook nog eens in een mannenwereldje zit. Heb met bepaalde dingen wel het gevoel dat je jezelf eerst extra moet bewijzen, maar zodra je daar doorheen bent dan zit het wel weer goed. Laten we het er maar op houden dat we er wel pittiger en sterker van worden <<)

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:36

Ik ben 1.62 maar in mijn paspoort staat 1.64 haha
Word inderdaad vaak wat jonger geschat.

Ze plagen me er wel eens mee, maar ach...
Loop vrij vaak op hakken maar ook gerust op platte schoenen.

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:44

Zo, eindelijk het hele topic doorgelezen.
Hier nog een kleintje, al ben ik volgensmij net over de 1.60 (telt dat nog? :o), schatting was dat ik 1,72 zou worden..
Dat heb ik dus niet helemaal gehaald haha.
Ik herken de meeste 'problemen' ook; vaak jonger geschat (+schattig), op het aanrecht moeten klimmen, ergens niet bijkomen,
eerste 5min. van de rijles alles verstellen :=.
Maar ik vind het ook wel fijn dat ik nog prima op pony's pas :)).
Kleding heb ik gelukkig niet zoveel problemen mee, alleen met (strakke) shirtjes. Aangezien ik nogal sportief gebouwd ben, blijven shirtjes vaak hangen op mijn brede schouders/bovenarmen als ik beweeg.. Of zeggen ze soms zelfs 'krak' :+. En een maat groter verdrink ik dan weer in :').

(Enne, hee Ghostattack :D interessant topic!)