Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingmar_ schreef:Oh! Oh! Oh! Murthul, ik zie ook dat je een widget met "Contact" hebt, maar daar kan je een aparte pagina voor maken. Dat geldt overigens voor iedereen met een blog op Wordpress.
Maak via je Dashboard een nieuwe pagina aan [knop staat aan de linkerkant van je dashboard]. Naast WYSIWYG en Tekst staan drie knoppen. "Media toevoegen", "Voeg poll toe" en "Add contact Form". Die laatste klik je dan aan en dan verschijnt een pop-up venster. Die kan je aanpassen en dan heb je een aparte pagina, bovenaan je blog, met daarin een uitgebreid contactformulier. Wanneer mensen die invullen, krijg jij direct een e-mail in je inbox. En het staat leuk.
Ingmar_ schreef:Ik zie bij heel veel mensen [op Wordpress] dat de volledige post op de voorpagina staat. Dit kan je heel makkelijk oplossen [als je het zelf niet mooi vindt natuurlijk] door een "Meer lezen tag" in te voegen. Bijvoorbeeld na je lead. Zelf ben ik hier groot fan van, dan blijft mijn homepage netjes en geordend. Al moet ik wel zeggen dat mijn posts niet langer zijn dan honderd woorden, dus ik gebruik 'm alleen bij de lange posts.