Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BarrieVabis schreef:toen ik 16 was en me eerste relatie had moesten mijn schoonouders niets van me hebben ik was niet van de kerk en ik was volgens hun zijn type niet en het ging nooit werken uiteindelijk is het ook uit gegaan door al het gezeur en gedoe. bij mijn andere relatie heb ik ze nooit ontmoet, nu ga ik dinsdag mijn nieuwe schoonouders ontmoeten en ze waren volgens hem al enthousiast en nieuwsgierig dat vind ik leuk om te horenmijn eigen ouders accepteren altijd wel tenzij ik met een buitenlander thuis kom (waar ik zoiezo al niet op val :D )

Marocje schreef:BarrieVabis schreef:toen ik 16 was en me eerste relatie had moesten mijn schoonouders niets van me hebben ik was niet van de kerk en ik was volgens hun zijn type niet en het ging nooit werken uiteindelijk is het ook uit gegaan door al het gezeur en gedoe. bij mijn andere relatie heb ik ze nooit ontmoet, nu ga ik dinsdag mijn nieuwe schoonouders ontmoeten en ze waren volgens hem al enthousiast en nieuwsgierig dat vind ik leuk om te horenmijn eigen ouders accepteren altijd wel tenzij ik met een buitenlander thuis kom (waar ik zoiezo al niet op val :D )
Wow, wat verschrikkelijk kortzichtig zeg!
Mijn ouders accepteren mijn keuze, en dat is een buitenlander gebleken. Ze zijn gek op hun schoonzoon, en nog gekker om hun drie caramel kleinkinderen..
Waarom geen buitenlander? Wat is een buitenlander? Die jongen die in Belgie is geboren, is wel goed, maar die jongen die getint is, zeker niet?
Aan de ander kant wellicht was ik dan nog langer met die relatie doorgegaan, nu was ik na 3 jaar er klaar mee en dat was de beste beslissing ooit 
Ze kon er nog om lachen toen ze de context te horen kreeg en nu word ik er nog regelmatig mee gepest op feestjes
vond het iets minder grappig, kwam opeens iemand z'n broer inpikken! Duurde niet zo lang voordat ook die me accepteerde en we de grootste lol hebben! Toen we januari gingen samenwonen vond ie me weer iets minder lief, was mijn schuld vond ie haha, maar ook dat is me inmiddels vergeven
Kan je er niet eens goed met hem over praten. Je moet het er toch wel met je vriend over kunnen hebben wat je dwars zit.... en aangezien je hier al heel lang mee loopt
Heb ook niet het idee dat ze me niet accepteren.
. We hebben een enorme klik en het zit helemaal goed. Kan met hem praten over alles, we kunnen lachen en huilen. Vind het jammer dat ik mijn schoonmoeder nooit heb kunnen ontmoeten (overleden), maar denk dat ze heel blij voor mijn vriend is, dat we samen zo happy zijn.
Na het rijden altijd thee drinken met mijn schoonmoeder
. Dus direct goed, ook schoonvader, vanuit mijn boerenachtergrond veel herkenning bij hem. Het waren zeer gelovige mensen maar nooit hebben ze mij(als niet gelovend) laten voelen dat ik niet goed genoeg was voor hun zoon, het is zo jammer dat ze allang zijn overleden want ik mis ze nog steeds heel erg.
)
ik dien dan als getuigen
en ondertussen had ze de telefoon al opgezet zodat mijn lief mee kon luisteren tot dat ie thuis aan kwam...