Mensen die van die dixie's om duwen als er iemand in zit ! Brrr vreselijk , kan het bijna niet aan zien telkens , en dan vooral hoe die mensen er uit komen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dioxide schreef:Ik denk dat Nien er meer op doelt dat ik, enorme ransbal en niet de flauwste, bang geweest moet zijn voor een wc pot
@Heidy_wilco: wat voor tekenfilms keek jij joh?Ik kan me niet herinneren dat er enge wc potten in tekenfilms voorkwamen hihi.

Dus meisje voor mij, moest heel nodig, gaat alsnog naar de wc, maar begint dan ineens ook heel hard te gillen, was er tijdens het doorspoelen nog een kikker tevoorschijn gekomen
.
.
.
. Andere wc had er dus 2 hele grote inzitten.. (dat was ook degene waar iedereen dus kennelijk overheen gepiest heeft
).
.
Dat lijkt mij dus echt verschrikkelijk, ik zou de hele boel bij elkaar gillen daar...
Daarbuiten, ook al doen vast meer mensen het, vond ik het niet zo'n prettig idee voor de mensen die in de buurt van mij zwommen.
.
. 

Voeten nat, was helemaal in shock en wist niet hoe snel ik die wc moest uitkomen hahahaha
sindsdien mag ik bij hun altijd boven naar het toilet, levenslang trauma aan overgehouden