Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:22

Wat me nu ook plots te binnen schiet ! Zelf nog nooit mee gemaakt of gezien maar wel op tv..
Mensen die van die dixie's om duwen als er iemand in zit ! Brrr vreselijk , kan het bijna niet aan zien telkens , en dan vooral hoe die mensen er uit komen... :(:) :')

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:24

Vorig jaar was ik op zo'n openbare wc die je bij evenementen hebt, ik had vergeten de deur op slot te doen. Iemand deed open terwijl er een hele rij stond te wachten. Maar wel heel snel gelukkig en ik zit nooit op de wc, maar hang erboven, gelukkig maar. :D

_JY_

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:59

Ik zat een keer vast in een zelfreinigend wc-hokje, hij begon dus schoon te maken (en dan niet alleen de wc-bril, ook de vloer en de wanden). Sta je daar op je teenslippers terwijl de deur niet meer open gaat... :')

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:04

Dioxide schreef:
Ik denk dat Nien er meer op doelt dat ik, enorme ransbal en niet de flauwste, bang geweest moet zijn voor een wc pot ;)

@Heidy_wilco: wat voor tekenfilms keek jij joh? :+ Ik kan me niet herinneren dat er enge wc potten in tekenfilms voorkwamen hihi.

Waarschijnlijk Flushed away?
Gaat over ratten die door de wc worden gespoeld en dan in het riool een heel ander leven lijden.
Heb die film ontelbaar keer gezien!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:13

Oh oh oh ik heb er nog een! *\o/*

Ook in Australië.. Gaan we in de outback (middle of nowhere) naar de wc, normale wc's dus, er waren er maar 2. Maar de eerste was gewoon te ranzig volgens het meisje vooraan de rij. Dus ging ze in de 2de.. Volgende meisje gaat ook naar de wc.
Vervolgens gaat het derde meisje naar de wc.. Doet haar ding, trekt door en op het moment van doortrekken begint ze me toch te gillen. Dus wij kijken elkaar allemaal aan van "heh?" komt ze panisch naar buiten "ER ZIT IETS GROOTS IN DE WC" Een kikker dus. :') Dus meisje voor mij, moest heel nodig, gaat alsnog naar de wc, maar begint dan ineens ook heel hard te gillen, was er tijdens het doorspoelen nog een kikker tevoorschijn gekomen _O-.

Dus ik dacht, ik ga die andere wc nog eens bekijken die volgens het eerste meisje zo vies was.. Na een iets betere inspectie bleek die niet vol zwarte dingen te zitten, maar vol kikkers, zaten er een stuk of 7 in :oo.
Moest spontaan niet meer naar de wc.. Wij allemaal terug naar het tourbusje, vertellen wat er gebeurd was, meiden voor ons die de kikker niet gezien hadden schrokken zich rot _O-.

Dat gebeurd er dus in de outback van Australië. :D

Foto van een reisgenootje:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 0322_n.jpg

Kikkers zijn idd groen, maar het was er zo donker dat ze in de eerste instantie op vieze zwarte vlekken leken :=. Andere wc had er dus 2 hele grote inzitten.. (dat was ook degene waar iedereen dus kennelijk overheen gepiest heeft _O-).
Het zou je maar gebeuren dat je erop zit en je hoort ineens een kikker.. of erger.. hij springt.......

In de outback hangen ook vaak waarschuwingen dat je de wc bril dicht moet doen omdat er kikkers in gaan zitten, en kikkers trekken weer slangen aan.. Dus ik deed daar altijd heel voorzichtig de wc open en checkte voornamelijk in de outback ook nog even op spinnen onder de bril :').

Elfenor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:19

Op het vliegtuig de deur van de wc vergeten te sluiten, dus dan gaat het lampje ook niet branden dat iemand in de wc is. Deed er opeens iemand de deur open... Gelukkig was ik al m'n handen aan het wassen. :D

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:22

Zat 2 jaar geleden op vakantie in Japan, zitten in een department store, gaan we naar de WC.

Nu ik was al een beetje bekent wat met alle knopjes deden, maar wat had deze WC NOG MEER knopjes, en ik test ze graag eens uit. Ik was zo geintresserd in wat de grote blauwe knop ging doen, dus ik duw erop, gebeurt niks, ik plas verder en sta op.
Ineens zo'n geroep en getrommel op mijn deur, hart aanval, kreeg ik bijna! Zo, wist ik in ieder geval wat het knopje deed.
Heb me nog nooit zo geschaamd, een team van 8 Japanner klaar met eerste hulp materiaal. En mijn vriend dat er stond te lachen. Geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:23

Oh mijn hemel wat een horror :oo Dat lijkt mij dus echt verschrikkelijk, ik zou de hele boel bij elkaar gillen daar...

Ik heb een vergelijkbaar verhaal.. Paar jaar geleden stond ik met mijn ouders op een vrij grote maar relatief primitieve camping. De camping bestond eigenlijk uit een bos met een paar toiletgebouwtjes. Anyway, wij lagen op het strand en het vervelende aan het strand was altijd dat het dichtstbijzijnde toilethokje alleen een staan-wc had. Ja ja, een staan-wc. Voor de mensen die nooit Corsicaanse oorden bezocht hebben, dat is een toilet waar je een beetje met je benen wijd moet gaan staan, hurken en dan letterlijk in een gat in de grond plassen. In de zee vond ik absoluut geen optie omdat ik altijd het idee hebben gehad dat als ik in de zee plas er visjes op mij af komen := Daarbuiten, ook al doen vast meer mensen het, vond ik het niet zo'n prettig idee voor de mensen die in de buurt van mij zwommen.
Ik maak dus de deur van het hokje open, stond al met mn zwembroekje naar beneden toen ik erachter kwam dat er een slang in de "wc-bak" lag (vergelijkbaar met de bak in een douche hokje). Ik natuurlijk gillen alsof ik vermoord werd in dat hokje, slang schrok zich ook de pleuris en ging nog bewegen ook. Echt, ik was doodsbang :')

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:45

In een Bulgaars ziekenhuis waar ik voor mijn werk was, een hurktoilet ... Het valt nog niet mee om je evenwicht te bewaren met je goeie goed in je ene hand, te mikken (mislukt ...) en met je andere hand de deur tegen te houden waar geen slot op zit terwijl je duidelijk merkt dat er iemand naar binnen wil.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:50

- Vroeger, toen ik in groep 1/2 zat durfde ik niet naar de wc's omdat je nooit kon zien of ze open of dicht waren en er zat alleen een magneetsluiting op en geen slot, dus hield ik het altijd op en het eerste wat ik deed als ik thuiskwam was naar de wc gaan.
- Heb vaak genoeg in winkels als ikea/v&d een wc deur opengetrokken waar een klein kind in bleek te zitten, waarna de moeder hysterisch naar je toekomt 'ja hallo mijn meisje zit hier!'. Ga er dan voorstaan of leer haar dat die dingen ook dicht kunnen, mens, zucht :').
- Toen ik 8/9 was en de national geographic las zat er een verhaal in van een spin die soms in wc's zat en je met 1 bijt kon doden ofzoiets. Soms denk ik er nog steeds aan, brrr :P.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:51

lovelynutia schreef:
Mooiste wc verhaal blijft mijn toen mijn zusje klein was dat ze van de weg-wc in Frankrijk terug kwam.

Mama er staat geen wc's in de hokjes? (waren het dus van die gaten in de grond/hurk? achtige dingen XD )

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:57

op de wc in Uganda hoorde ik ineens een geluid boven mijn hoofd... Kijk ik naar boven zie ik een donker gezicht door een klein wc raampje kijken. Hij hing letterlijk boven mij, raampje bleek kapot.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:58

Lang geleden moest ik mijn broertje in een restaurant helpen met naar de wc gaan.. hij was drie of zo en ik iets van twaalf.. wil hij per se bij de mannen.. prima dan bij de mannen. En ja hoor alleen maar urinaals.. dus ik zet hem daar achterstevoren op zeg maar.
Legt ie daar toch een enorme drol in.. nou jullie raden het al.. dat spoelt niet weg door zo'n roostertje.. en geen
Papier voor die kleine.
Heb hem achtergelaten en ben mijn moeder gaan halen.. die kwam niet meer bij van het lachen.

O.. en ben vorig jaar in een thaise trein in een hurkwc gevallen toen de trein stopte.. gatver gatver gatver

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:14

Aiaiai, sommige van de verhalen hier :')

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:20

Op visite zijn bij iemand aan de andere kant van het land . Nodig naar de wc moeten en vol overtuiging dat je ondergoed ook naar beneden is........ Tsja hihi probleempje !!!!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:22

hahahhahahhahha heerlijk _O- jullie hebben mijn avond gemaakt vanavond :') Heerlijk gewoon!

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:34

Pas nog: ik werk op een middelbare school, en moest naar de WC maar bij alle WC's was het papier op.
Congiërge erbij gehaald die voor mij papier gaat bijvullen, en bij het weggaan vrolijk roept: "succes!"
Euhmm, dankjewel? :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:26

Bokt blijft me verrassen _O- _O- _O- _/-\o_

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 23:31

Owja, die keer dat ik met mn zatte hoofd de bril onder plaste was ook niet zo slim

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:40

Mijn raarste wc-moment was vorige zomer in Frankrijk. Je had een soort van vierkant gebouw, waar één wc was. Het was een wc waar mensen met een handicap makkelijk gebruik van kunnen maken ofzo geloof ik.. Als mn zus terug komt ga ik nietsvermoedend naar binnen, deur op slot, hoppake. Nou wat gebeurt er: die hele vloer werd keihard natgespoten, de wcbril ging ineens omhoog, echt allemaal enge dingen haha :') Voeten nat, was helemaal in shock en wist niet hoe snel ik die wc moest uitkomen hahahaha

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:44

ik heb een keer bij een vriendin thuis meer dan een uur opgesloten gezeten op hun wc beneden omdat het slot blokkeerde en niet meer open ging, buren erbij alles... nog nooit zo erg geschaamd ookal kon ik er natuurlijk niks aan doen... deur klemde al een tijdje en ik was de 'gelukkige' om 6 uur 's ochtends na t uitgaan :') sindsdien mag ik bij hun altijd boven naar het toilet, levenslang trauma aan overgehouden :P

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:45

Ohwja ook een x op de basisschool opgesloten gezeten in groep 3 vgm.. ik heb gehuild joh haha

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:49

Wat een geweldig topic.

Ik weet alleen er dronken vanaf vallen,
en terwijl je zit het kastje achter je open trekken, en vervolgens een heel kasteel aan wc rollen over je heen krijgen die dat kastje uit vallen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:59

een vriendin van mij is een keer in een dronken bui half naast de wc pot gaan zitten :') de pot stond daarna ook scheef :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 00:02

Ik mis een like knop hier op bokt. ..