Een anonieme roos en kaart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Een anonieme roos en kaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:36

Jammer :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:40

Alleen zonder handen :')

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 22:46

Of hij knap is laat ik aan jullie over. Zal het zo zeggen. Niet mijn type.
Maar wat van binnen zit, vind ik belangrijker.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:52

lieveli schreef:
missje schreef:
Wat een geweldige aktie met lef van die jongen zeg. Pluim voor jou jongeman!
Wat een geneuzel over stalken enzo. Als ze er niks mee had gewild had ze de roos plus brief
In de vuilnis moeten gooien en geen contact moeten maken.
Als ze hem niet leuk vind kan ze dat nu gewoon netjes aan hem laten weten, en als
Ze hem wil ontmoeten kan dat ook natuurlijk.

Hoe kun je zoiets zeggen? Want ze wist niet wie het was, smste hem en ontdekte toen wie hij was en vond dat eigenlijk best wel eng. Ik snap dat wel. Het is geen goeie vriend, of zelfs maar een goeie kennis die een lieve actie uithaalt. Het is een beetje veel voor een onbekende vind ik. Net zoiets als van die jongens die op de 1e date zeggen dat ze van je houden. Lief, maar een beetje veel...

Ach hou toch op met spoken te zien , blijkbaar vind jij dit super interessant want je bent erg aanwezig hier
Misschien iets minder vaag doen over jezelf in het openbaar en je krijgt heel misschien ook wel een stille aanbidder die zichzelf bekent gaat maken :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:55

missje schreef:
Ach hou toch op met spoken te zien , blijkbaar vind jij dit super interessant want je bent erg aanwezig hier
Misschien iets minder vaag doen over jezelf in het openbaar en je krijgt heel misschien ook wel een stille aanbidder die zichzelf bekent gaat maken :')

Die heeft ze al :+

Wat doet iedereen weer lekker hatelijk tegen elkaar -O-

ts, wat ga je nou doen met die gozer? Afspreken of afwijzen? :D
Laatst bijgewerkt door Dispar_Vulgo op 08-06-13 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:58

Ik vind dit ook echt ongepast en creepy.... Zou hier absoluut niet van gediend zijn.

Ben benieuwd naar het vervolg!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 23:05

Ik heb echt totaal geen idee. Hij heeft het ook niet meer gevraagd dus kan nog even denken..
Omdat ik vind het best wel eng dat hij zo snel actie onderneemt zonder een goed gesprek te hebben. Maar langs de andere kant was het natuurlijk wel lief de moeite die hij deed

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 23:06

missje schreef:

Natuurlijk vind ik het erg interessant, wat is hier niet interessant aan? Ik heb een hele perfecte vriend dus geen aanbidders nodig. Ik vind je reactie nogal aanvallend en daar ben ik niet zo van gediend.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 23:07

Iedereen is toch een vreemde voor elkaar, voordat je elkaar leert kennen? Waarom moet zoets via facebook? Lijkt mij ergelijker. Iemand toevoegen op facebook -die je dus niet kent- en hij kan direct al je foto's e.d. bekijken (althans, ik gok dat je geen facebook hebt, enkel en alleen om facebook te hebben, je voegt vast wel een paar foto's toe) en volledig in je privé leven zitten, terwijl het in het echte leven enkel en alleen om een adres gaat. Ik vind dit romantischer en zou het pas eng gaan vinden als hij na een afwijzing door zou gaan (dáár namelijk wel ervaring mee). Wat is er mis met een beetje romantisch gedoe? Die jongen heeft zijn best gedaan, wordt hij voor stalker en creepy uitgemaakt. Arm joch.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 23:12

Inderdaad Daaphh, dat vind ik ook zo apart.. Zo snel actie ondernemen zonder een goed gesprek te hebben. En dan vind ik deze actie niet echt passen bij wat jullie van elkaar kennen eerlijk gezegd.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 23:18

Ik vind trouwens het woord stalker ofso ook niet gepast.
Maar als we vroeger opstap gingen zonder heel het internet leerde je elkaar al kennen bij het stappen. Dan wist je al iets van elkaar. Maar wij weten niets van elkaar. Wist zelfs niet eens hoe oud hij was of wat hij doet ofso. Terwijl als je opstap gaat, wel al een gesprek heb. Als je daarna een date wilt hebben met elkaar heb je hem wel al eens een RL ontmoet terwijl er bij je in de buurt wel mensen stonden voor het geval dat het mis zou gaan. Vind dit dus niet echt een situatie die je daarmee kan vergelijken aangezien wij elkaar nog nooit gezien hebben. * Niet dat ik zeg dat op een date die via internet gaat altijd iets kan gebeuren he, begrijp me nu niet verkeerd * maar er is niets geweest buiten dat ene gesprek over toneel. Hij gaat dus eigenlijk puur af op mijn uiterlijk.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 23:23

Uiterlijk speelt toch vaak / meestal een rol? Je ziet toch iets in het uiterlijk wat je triggert om iemand aan te spreken of toe te voegen enz..? Mooi gezicht, leuke lach bijv.

Ik denk alleen dat hij je ook bij toneel nog had kunnen ontmoeten aangezien hij daarover begon op FB en daar een praatje aan kunnen knopen en evt. meer, deze manier vind ik enigszins vreemd.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 23:43

Leffroi schreef:
Iedereen is toch een vreemde voor elkaar, voordat je elkaar leert kennen? Waarom moet zoets via facebook? Lijkt mij ergelijker. Iemand toevoegen op facebook -die je dus niet kent- en hij kan direct al je foto's e.d. bekijken (althans, ik gok dat je geen facebook hebt, enkel en alleen om facebook te hebben, je voegt vast wel een paar foto's toe) en volledig in je privé leven zitten, terwijl het in het echte leven enkel en alleen om een adres gaat. Ik vind dit romantischer en zou het pas eng gaan vinden als hij na een afwijzing door zou gaan (dáár namelijk wel ervaring mee). Wat is er mis met een beetje romantisch gedoe? Die jongen heeft zijn best gedaan, wordt hij voor stalker en creepy uitgemaakt. Arm joch.

Als je iemand nu een paar keer in het echt hebt ontmoet en hij doet zoiets dan is het schattig maar om op basis van een facebookprofiel en een (heel kort) chatgesprek direct zulke "romantische" acties te gaan ondernemen? Stalken zou ik het echt niet noemen en ook niet echt eng wel nogal opdringerig en een beetje te...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 00:27

Sociaal minder gepast is wellicht beter omschreven :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 03:06

Sociaal een beetje bijzonder :')

Heb je hem nog iets gesmst TS?

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 09:05

Jeetje, mensen hebben ook altijd wat te klagen over anderen hé. Doen de mannen geen moeite, is het niet goed, doen ze wel eens moeite (en hoe <3) is 't óók niet goed .. :roll:

Anyhow, TS; als je 't mij vraagt is dit gewoon een ontzettend leuke actie om iemand beter te leren kennen, zou zelf ook liever zoiets dan een of ander vaag FB-berichtje hebben. Ben benieuwd naar 't vervolg, ik zou 'm op zijn minst een kans geven. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 09:10

Wat een rare reacties hier. Je hoéft het toch niet leuk te vinden? Sommige mensen denken er gewoon anders over, en dat hoeft niet eens wat te maken te hebben met creeps of stalkers. Ik zou ook niet echt weten wat ik hiermee aan zou moeten, dit soort 'moeite' is niks voor mij met die roos erbij (tsja, ben gewoon niet zo romantisch aangelegd en zoek dat ook niet in een man) en het hele gebeuren. En blijkbaar ziet de TS het ook niet zo zitten.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 09:17

Jeetje wat een verhaal , toch wel spannend zo... :P Nu je zei zelf dat je niet echt tijd hebt? :o Maar als je je er niet goed bij voelt dan moet je het niet doen natuurlijk! Heb je zoiets van: achja, waarom niet? dan kan je het proberen :)
Als je nual zoiets hebt van hmmm... niet mijn type of ik vind het maar niets zou ik het niet doen :P
Succes nog!!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 09:21

Nee het word sowieso moeilijk om nu iets te gaan doen.
Ik heb examens en moet daarna mijn reis naar afrika nog voorbereiden ( vertrek 30juni)
We hebben elkaar niet meer gesproken sinds ik zijn naam geraden heb.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:39

Heb je hem wel gezegd dat je het lief vind, maar dat het niks word?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 10:40

Nee heb nog niets gezegd, buiten dat hij natuurlijk bedankt is he

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:54

Nou dan snapt 'ie vast hoe laat 't is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 11:18

Ik vind het in eerste instantie ook een beetje tè voor iemand die je totaal niet kent :=

Maar je zou er nog een gesprekje via Facebook ofzo aan kunnen wagen om hem beter te leren kennen....

Wie weet is het inderdaad gewoon een hele leuke gozer die bij jou op je FB terechtgekomen is vanwege dat toneel, een beetje gekeken heeft in je profiel (net als bij anderen die hij ging berichten) en zodanig van je gecharmeerd raakte dat hij je graag beter wilde leren kennen :)

Wie weet heeft hij wel een stel zussen of studiegenoten ofzo die er altijd over klagen dat mannen niet hun best doen, en heeft hij eens wat gewaagd door het wat origineler aan te pakken :P

Het spreekt wel voor hem dat hij het in het kaartje benoemt dat je het misschien raar vindt dat hij dit zo doet, hij beseft dus wel dat het een beetje raar over kan komen, dat is al iets :P

En het feit dat hij je nu even met rust laat en je de tijd gunt om er over na te denken, is op zich ook wel weer goed toch :j

Ik geloof dat ik er dan toch een (online :P ) gesprekje aan zou wagen om hem wat beter te leren kennen, en het daar dan van af te laten hangen of je in het echt met hem af wil spreken :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 12:01

hmm lastig ts. vervelend of niet, ik vind het een hele stap voor die jongen. volgens mij heb je een paar opties:

- je smst hem dat het niets wordt
- je geeft aan dat je geen tijd hebt, maar na afrika wel een keer wilt afspreken (in een kroeg, zijn er ook mensen bij en dan is het eigenlijk zals je aangaf hoe het ging)
- je trouwt morgen met hem haha.. om maar snel te gaan.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:41

Wel één ding is zeker, moest je meteen gaan trouwen zoals één van de optie's van @Joltsje , dan moet je ons in ieder geval zeker uitnodigen!! :D :')