Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:missje schreef:Wat een geweldige aktie met lef van die jongen zeg. Pluim voor jou jongeman!
Wat een geneuzel over stalken enzo. Als ze er niks mee had gewild had ze de roos plus brief
In de vuilnis moeten gooien en geen contact moeten maken.
Als ze hem niet leuk vind kan ze dat nu gewoon netjes aan hem laten weten, en als
Ze hem wil ontmoeten kan dat ook natuurlijk.
Hoe kun je zoiets zeggen? Want ze wist niet wie het was, smste hem en ontdekte toen wie hij was en vond dat eigenlijk best wel eng. Ik snap dat wel. Het is geen goeie vriend, of zelfs maar een goeie kennis die een lieve actie uithaalt. Het is een beetje veel voor een onbekende vind ik. Net zoiets als van die jongens die op de 1e date zeggen dat ze van je houden. Lief, maar een beetje veel...
missje schreef:Ach hou toch op met spoken te zien , blijkbaar vind jij dit super interessant want je bent erg aanwezig hier
Misschien iets minder vaag doen over jezelf in het openbaar en je krijgt heel misschien ook wel een stille aanbidder die zichzelf bekent gaat maken

missje schreef:Ach hou toch op met spoken te zien , blijkbaar vind jij dit super interessant want je bent erg aanwezig hier
Misschien iets minder vaag doen over jezelf in het openbaar en je krijgt heel misschien ook wel een stille aanbidder die zichzelf bekent gaat maken
Leffroi schreef:Iedereen is toch een vreemde voor elkaar, voordat je elkaar leert kennen? Waarom moet zoets via facebook? Lijkt mij ergelijker. Iemand toevoegen op facebook -die je dus niet kent- en hij kan direct al je foto's e.d. bekijken (althans, ik gok dat je geen facebook hebt, enkel en alleen om facebook te hebben, je voegt vast wel een paar foto's toe) en volledig in je privé leven zitten, terwijl het in het echte leven enkel en alleen om een adres gaat. Ik vind dit romantischer en zou het pas eng gaan vinden als hij na een afwijzing door zou gaan (dáár namelijk wel ervaring mee). Wat is er mis met een beetje romantisch gedoe? Die jongen heeft zijn best gedaan, wordt hij voor stalker en creepy uitgemaakt. Arm joch.
) is 't óók niet goed ..
Nu je zei zelf dat je niet echt tijd hebt?
Maar als je je er niet goed bij voelt dan moet je het niet doen natuurlijk! Heb je zoiets van: achja, waarom niet? dan kan je het proberen 

) gesprekje aan zou wagen om hem wat beter te leren kennen, en het daar dan van af te laten hangen of je in het echt met hem af wil spreken