Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 08:21

Oudere mensen die dingen op de meest vreemde plekken gaan opbergen hebben vaak last van de eerste heel subtiele verschijnselen van dementie. Vooral bij personen die anders heel erg netjes waren valt dat snel op.
Toen mijn docent dat vertelde begon de halve zaal te lachen, we zijn een chaotische klas waarvan altijd iemand wel eens wat kwijt raakt :))

Ook al gehad: iets zoeken als een idioot, uiteindelijk vinden, opgelucht zijn, het even neerleggen om wat anders te doen om dan opnieuw als een kip zonder kop op zoek te gaan omdat je alweer niet meer weet waar je het gelaten had. Raar: thuis heb ik het constant, op school en werk amper.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 08:29

Just_Sannee schreef:
In m'n hand :+

Heb ik vaker last van, loop ik een kwartier te zoeken naar iets (telefoon bijv.), héél gefrustreerd.. Loop ik er gewoon de hele tijd mee in m'n hand...... :+

Dat heb ik inderdaad ook weleens gehad.
Mijn telefoon kwijt en dan vanuit buiten naar binnen bellen om te vragen of mijn telefoon daar lag.
"Euhm, waar bel je dan mee?"

Gevalletje erg laat geworden de avond er voor :')

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:29

Ik ben meestal enorm chaotisch maar ik weet meestal wel waar mijn spullen liggen :)
Totdat ik alles ga opruimen.. juist dàn raak ik ineens alles kwijt :?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:45

BAStable schreef:
Ik ben meestal enorm chaotisch maar ik weet meestal wel waar mijn spullen liggen :)
Totdat ik alles ga opruimen.. juist dàn raak ik ineens alles kwijt :?

Hier heb ik ook altijd last van!
En als ik dan mijn kamer 'verplicht' moet opruimen ben ik alles kwijt!

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:49

in de bh van een vriendin?! nee, we waren melig op school en stopte alles(maar dan ook echt alles) in onze bh en wat te groot was propte we even in ons shirt :P

maar ik ben gek genoeg altijd mn telefoon kwijt en laatst lag hij dus onder mijn kat?

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:01

XxChelsey1xX schreef:
in de bh van een vriendin?! nee, we waren melig op school en stopte alles(maar dan ook echt alles) in onze bh en wat te groot was propte we even in ons shirt :P

maar ik ben gek genoeg altijd mn telefoon kwijt en laatst lag hij dus onder mijn kat?

Zit je in de les: "fiets, waar is mijn pennenzak nou? Oh ja, in de BH van *naam vriendin* ! *naam vriendin* Kom eens, ik heb m'n pennenzak nodig ! " :+
Sorry, te veel fantasie :')

XxChelsey1xX

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:11

hahaha zo ging het wel eigenlijk! Vriendin ging naar de wc. toen ze terug kwam waren haar telefoon, sleutels en etui met alle inhoud plotseling weg :P

en ik met een andere vriendin maar keihard lachen

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:12

Haarborstel in de snoepla, nintendo in de elastiekjesla
Al 5 jaar geleden ofzo haha

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:13

ik heb het heel vaak gehad dat als ik iets kwijt ben dat ik overal ga zoeken, niks gevonden en dan na een tijd heb ik het gevonden en dan is het niet meer nodig.. :+

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:19

Ik heb een keertje mijn pen aan mijn oorbel gehangen.
Toen heb ik een half uur naar mijn pen gezocht terwijl mijn vrienden me met een hele glazige blik aan zaten te kijken.
Na een half uur heb ik een andere pen gepakt.
En toen ik voorover boog toen zag ik mijn eigen pen wiebelen aan mujn oorbel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:31

Ik vond daarnet mijn telefoon op de grond met een gebarsten scherm... |(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:32

O! dat is niet best!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:33

Al de tweede keer in 2 maanden. Word hier een beetje moedeloos van... -O-

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:36

Ik heb iets terug gevonden.. waarvan ik niet wist dat ik het kwijt was.
Vond het wel al een poosje raar ruiken in mijn autotje.. en er zaten steeds van die kleine vliegjes..

Ik was blijkbaar een zak aardappelen kwijtgeraakt.. ze lagen onder een stoel..
Het is goed dat het op de zak stond wat het geweest was, want het was niet echt meer herkenbaar..
Echt ranzig.. 8)7 :oo

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:46

Zwangerschapsdementie? :P

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:50

Ik weet niet of het verhaal hier thuis hoort...

Maar ik zat te wachten bij de bank op mijn vader die van alles moest regelen.
Ondertussen kwam er een oud vrouwtje naast mij zitten. Hele verhalen over dat ze haar pinpas kwijt was, dus contant moest betalen. Maar dat was nu op, dus wilde ze een nieuwe aanvragen.

ze was aan de beurt, vertelde haar verhaal en de medewerker vroeg meteen, of ze hiervan wel aangifte had gedaan?
Nee dus, de medewerker ging direct de pas blokkeren, wat nogal een gedoe was en de medewerker vroeg daarbij om de ID kaart van de mevrouw.
Gaf ze doodleuk haar pinpas i.p.v. haar ID :') Die medewerker was daar wel super blij mee... ahum ahum. Ze had hem net helemaal geblokkeerd en moest dit nu weer opheffen.
Laatst bijgewerkt door Rosebud op 07-06-13 17:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Presto3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:51

Me handdoek ! Was met me zusje in de sportschool , zeg ik ook nog wie steeld er nou een handdoek zat die gewoon op me hoofd haha

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 22:45

Olikea schreef:
Ik heb iets terug gevonden.. waarvan ik niet wist dat ik het kwijt was.
Vond het wel al een poosje raar ruiken in mijn autotje.. en er zaten steeds van die kleine vliegjes..

Ik was blijkbaar een zak aardappelen kwijtgeraakt.. ze lagen onder een stoel..
Het is goed dat het op de zak stond wat het geweest was, want het was niet echt meer herkenbaar..
Echt ranzig.. 8)7 :oo

Gadverdamme :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 23:02

Dat ken ik ook nog van vroeger...
Mijn moeder is een keer een verpakking met kipfilet kwijt geraakt. Ze is terug gegaan naar de supermarkt maar daar had ze het niet laten liggen. Ze dacht dus dat zij het had laten liggen en iemand anders haar kipfilet had meegenomen :j

De schuur/garage stond, wij kregen de schuld. Alle paardenzooi (dekens, jassen, schoenen, dekjes etc) lag in de schuur. Dit moest allemaal gewassen en schoongemaakt worden.
Toch bleef de stank hangen, het werd na een tijdje wel iets minder.

en ongeveer 2 jaar na dat ze haar kipfilet kwijt was pakte ze een tuinstoel, zo'n ouderwetse plastic stoel waar je de rugleuning kan verstellen door de armleuningen iets omhoog te doen (die dingen werden nooit gebruikt).
En ja hoor, daar kwam een verpakking kipfilet vandaan _O-
Inmiddels hadden er behoorlijk wat dingen in huisgehouden en was het meer een verpakking met maden etc.

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:48

Ik ben m'n broertje is kwijtgeweest :')
Doorzoek ik het hele huis zit ie gewoon achter me aan te lopen 8)7
Mijn oorbellen aan m'n armband
M'n balpen in een banaan _O- vraag me niet hoe hij daar inkwam
M'n borstel dus heel de stal doorzocht en toen boos geworden op een meisje dat ze m'n borstel gestolen had oliebol ik had hem gewoon in m'n hand |o
M'n kat dus heeeeel het huis doorzocht tuin etc. Ook IN de auto :x dus ze moest wel weggelopen zijn ;( dus auto's gepakt start de motor en opeens zie ik een kat langs de voorruit glijden 8)7 juist beest zat op m'n auto :? 2 maanden later kwam ik erachter dat ie daar ook gescheten had }:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:38

Traiectum schreef:
Toen ik nog een kleutertje was heb ik m'n vader's autosleutels door de wc gespoeld := ze hebben úren gezocht :')

Dat heeft m'n zusje gedaan met m'n hoortoestellen. -O-
gelukkig kwamen we daar al na korte tijd achter, maar dat was een duur grapje, wat zich later nog een paar keer herhaald heeft.

Ik was tot een week of 3 geleden m'n kat telkens kwijt, en elke keer als ik rammelde met het bakje kattensnoepjes stond ze weer voor me.
M'n beste vriend zag haar op een keer uit een doos komen, waar ze zich telkens bleek te verstoppen. :')

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:05

AngeliqueB schreef:
Ik ben al een half jaar mijn autopapieren kwijt :o en mijn auto moest recent gekeurd worden. Samen met man en kinderen het hele huis afgezocht en niet gevonden... Kwam de monteur heel droog, voor een keuring heb ik je papieren niet nodig. Je raadt het al: we hebben niet verder gezocht en dus zijn ze nog steeds zoek :( Ik moet echt weer eens een zoeksessie instellen, want ze moeten eigenlijk mee in de tas..

haha dat heeft mijn moeder pas ookal gehad, ook een bekeuring erbij natuurlijk na aanhouding heeft ze nieuwe aangevraagd en binnen belt de monteur van de keuring ja je autopapieren liggen hier gewoon :')

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:19

BarrieVabis schreef:
AngeliqueB schreef:
Ik ben al een half jaar mijn autopapieren kwijt :o en mijn auto moest recent gekeurd worden. Samen met man en kinderen het hele huis afgezocht en niet gevonden... Kwam de monteur heel droog, voor een keuring heb ik je papieren niet nodig. Je raadt het al: we hebben niet verder gezocht en dus zijn ze nog steeds zoek :( Ik moet echt weer eens een zoeksessie instellen, want ze moeten eigenlijk mee in de tas..

haha dat heeft mijn moeder pas ookal gehad, ook een bekeuring erbij natuurlijk na aanhouding heeft ze nieuwe aangevraagd en binnen belt de monteur van de keuring ja je autopapieren liggen hier gewoon :')

Die optie kan er ook nog zijn... Alhoewel de monteur altijd alles in het handschoenenvak mikt, juist omdat hij ze niet kwijt wil maken :+ Zal ik dan de auto nog eens helemaal uitmesten.... (het is zo duur, nieuwe papieren + nummerplaten)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:21

Ik ben ooit mijn fietssleutel kwijt geraakt in het schepsnoep van de Kruidvat.. :')
Een hele snoepzak gemaakt en mijn fietssleutel erbij in gestopt blijkbaar! Ben ik ondertussen aan het eten en pak ik mijn fietssleutel in mijn mond! Mijn vriendin en ik lachen! :D

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:22

De koelkast staat hier stipt op nummer 1 *\o/*
Vandeweek was ik nog een half witbrood kwijt..
En een half jaartje geleden de afstandsbediening :+

Ook vindt ik nog welleens dingen terug in mn make up tasjedie daar zeg maar niet horen :+