Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Het lukt me relatief makkelijk, maar voel de spieren wel!
ik ben altijd bang dat de glazen kapot vallen en mensen gewond raken als ik met een dienblad vol glas boven mijn hoofd loop..
Dat was ook niet fijn kan ik je vertellen 

En (voornamelijk ouderen) die nog even komen klagen dat ze geen stempel hebben gehad, terwijl ze die zeker weten wel hebben gehad
Vaak zeg ik maar dat ik het niet meer kan terugzoeken in de kassa/ deze mensen niet heb bediend en ze dus geen stempels kan geven. Soms denk ik ook
zoek het uit, en dan krijgen ze een stempel, als je zo aan je gratis kopje koffie wil komen, prima joh! 
Was gelukkig met plastic, dus ze was alleen zeiknat.

. BAStable schreef:Ik heb vorige zomer veeel gewerkt in bediening (drank: continu van de bar naar tafel/terras lopen) ook op megavol terras toen het 37 graden was en wij hebben lekkere warme pikzwarte kleding.. Ik ben blij dat ik nu achter de bar werk: door dat vele lopen met zware overvolle dienbladen ging ik erg in links hangen en werd ik links ook (te) sterk. Dit merkte ik met paardrijden, kreeg een hele scheve houding. Nu ik achter de bar werk, is het een stuk minder geworden (hoewel dat een negatief effect heeft voor het dienbladen lopen; ik kan minder hebben haha)
Hebben jullie daar geen last van??
Overigens erg veel Duitsers, moet je mij net hebben met m'n Duits ..... :p 

skippy schreef:Haha gasten die met twaalf binnenkomen en niet snappen dat er geen plek meer voor hun is. Wij hebben drie tafels voor grote groepen en een stuk of zes tafels die we kunnen verbouwen voor grote groepen. Die waren allemaal al bezet. Helaas pindakaas