Rare gewoontes van jezelf!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:53

Tientallen keren op het rode knopje om op te hangen anders ben ik bang dat ik een broekzak gesprek krijg :')

X_Linz_X

Re: Rare gewoontes van jezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:35

^^ herkenbaar !

demireus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:37

Mijn groente, vlees en aardappels moet altijd gescheiden liggen op mijn bord. Ik kan er niet tegen als het elkaar dan aanraakt.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:49

Ben net weer op een paar gekomen...
- Korstjes altijd openkrabben en de korst opeten en dan het bloed "weghalen"... Vriendinnen noemen mij ook wel vampier... ook vanwege mijn bleke huid :Y)
- Ik vind ontzettend veel dingen vies. Op straat kijk ik altijd waar ik loop, ik wil niet in plasticjes staan... Mensen die plastic in allerlei stukjes scheuren kan ik echt verafschuwen en dan gaan die dingen ook nog aan je vingers plakken... Als je mij haat, moet je dat vooral doen +:)+. Plastic heb ik ook liever niet vast, ga ook niet zo maar met mijn handen ergens in. Plastic aanduwen in de prullenbak thuis is ook een hel :'). Het geluid van plastic papiertjes die mensen open scheuren wil ik ook het liefst niet horen.
- Soms moet ik gewoon van mezelf een woord zeggen... Dat zeg ik dan heel zacht, maar dat is gewoon dan lekker om te zeggen weet je wel :').
- Keihard AU schreeuwen terwijl het niet eens heel erg pijn doet. Kan voor leuke situaties zorgen :).
- Altijd aan mijn linkeroorbel het achterkantje er af doen, en er weer op.

Ik spoor gewoon niet helemaal :)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:54

Frankaas schreef:
Ben net weer op een paar gekomen...
- Korstjes altijd openkrabben en de korst opeten en dan het bloed "weghalen"... Vriendinnen noemen mij ook wel vampier... ook vanwege mijn bleke huid :Y)
- Ik vind ontzettend veel dingen vies. Op straat kijk ik altijd waar ik loop, ik wil niet in plasticjes staan... Mensen die plastic in allerlei stukjes scheuren kan ik echt verafschuwen en dan gaan die dingen ook nog aan je vingers plakken... Als je mij haat, moet je dat vooral doen +:)+. Plastic heb ik ook liever niet vast, ga ook niet zo maar met mijn handen ergens in. Plastic aanduwen in de prullenbak thuis is ook een hel :'). Het geluid van plastic papiertjes die mensen open scheuren wil ik ook het liefst niet horen.

- Soms moet ik gewoon van mezelf een woord zeggen... Dat zeg ik dan heel zacht, maar dat is gewoon dan lekker om te zeggen weet je wel :').
- Keihard AU schreeuwen terwijl het niet eens heel erg pijn doet. Kan voor leuke situaties zorgen :).
- Altijd aan mijn linkeroorbel het achterkantje er af doen, en er weer op.

Ik spoor gewoon niet helemaal :)

Leuke combi Franka :')

Uhum,
-3x controleren of de deur wel echt op slot zit
-Tijden het verzetten van de wekken MOET ik 2 handen gebruiken anders gaat de ongebruikte hand jeuken :')

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:57

Klopt Gaya :')

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:15

- Cornflakes, soep, yoghurt, ... eet ik altijd met een kleine lepel :+ Uit eten ben ik wel flexibel hoor haha.
- Ik chek zo'n 100x per dag of mijn navel- en lippiercing er nog zitten, ik ben echt al té veel bolletjes kwijt gespeeld :+
- Vuil onder mijn nagels vind ik vies, dus loop ik de hele dag onder m'n nagel te pulken :')
- Met eten: eerst het minst lekkere, en het lekkerste bewaar ik als afsluiter. Alleen jammer dat ik nooit m'n bord kan leeg eten :+

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:17

JunkDeLuxe schreef:
- Cornflakes, soep, yoghurt, ... eet ik altijd met een kleine lepel :+ Uit eten ben ik wel flexibel hoor haha.
- Ik chek zo'n 100x per dag of mijn navel- en lippiercing er nog zitten, ik ben echt al té veel bolletjes kwijt gespeeld :+
- Vuil onder mijn nagels vind ik vies, dus loop ik de hele dag onder m'n nagel te pulken :')
- Met eten: eerst het minst lekkere, en het lekkerste bewaar ik als afsluiter. Alleen jammer dat ik nooit m'n bord kan leeg eten :+

Ik ook :+ Mijn ouders waren er helemaal op ingesteld.. iedereen kreeg een grote lepel en voor mij pakte ze al standaard een kleintje haha

akp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:03

Ik heb ook rare tics, zo kan ik niet douchen als ik alleen thuis ben, heel vervelend maar dan ben ik bang! Laatst 'moest' het en toen onweerde het, hoorde ik een doffe dreun, moest ik dus naar beneden om te kijken of er iemand binnen was. En dat gaat dan 4 of 5 x per douchebeurt zo door. Ook moet ik dan overal kijken, in de schuur, de kamer, de gang, de keuken, de wc, dan ga ik weer verder douchen en zo gaat het steeds door, heeeel vervelend. :( Ik kan ook niet tegen karton, daar krijg ik pijn van in mijn tanden en word ik helemaal onpasselijk van, als de vakkenvullers in de winkel bezig zijn met aanvullen, moet ik verderop wachten tot ze klaar zijn, of een andere keer terug komen. Ook sommige dingen voelen zo vreselijk, bijvoorbeeld sigaretten filters die schrapen langs het pakje ofzo. Krijg ik kippevel van over mn hele lijf, soms doe ik het dan nog een paar keer om te voelen of het echt zo vreselijk is, en dat is het dan ook nog, iehhhhhhkkss. Verder moet thuis de achterdeur altijd dicht zitten op de haak, dat moet gewoon, alleen als ik achter het huis ben mag ie los, loop ik naar binnen moet ie weer vast. En zo zijn er nog wel meer dingen, maar daar kom ik nu even niet op. :+ Ohja, ik moet als ik van de wc kom aan mn neus zitten, even snel erlangs wrijven. Dat ook nog hihi.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:14

JunkDeLuxe schreef:

:j

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:06

Ik kan tijdens het eten of drinken nooit iets helemaal leeg eten of drinken :')
Als ik een beker melk drink laat ik altijd een deel erin zitten en als ik 's avonds eet laat ik altijd wel wat liggen.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:40

Oh ja, ik heb ook een soort tic dat als ik me niet op mijn gemak voel, dat ik dan af en toe kort aan de bovenkant van de zijkant van mijn neus krab :')
En de hele tijd mijn haar omslaan als je begrijpt wat ik bedoel, dus mijn hand in mijn haar doen, en dan een stukje naar achter, en dan het haar omslaan naar de andere kant :') (klinkt best vaag, niet?)
Oh en als ik een rekenmachine gebruik en ik wil het geheugen clearen, dan druk ik altijd tig keer op clear, gewoon om er zeker van te zijn dat het echt weg is _O-
En ik punnik aan mijn nagels :(
En als we op een weg rijden met de auto, en er staan bomen langs de weg die voor schaduw zorgen, dan maak ik in mijn hoofd sprongen over de schaduwen heen :') dit is eigenlijk alleen als ik voorin zit en de schaduwen goed zie, en dan vaak op dezelfde weg, die naar stal.

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:58

Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik met mn tong klak op de fiets als ik harder wil, alsof ik op mn paard zit. Soms maak ik zelfs de beweging met mn hand om een tikje met de zweep te geven. :+
Toen ik vandaag langs dat groepje leuke jongens fietste was het iets minder charmant, ik werd gewoon uitgelachen -O-

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:21

LibertyHorse schreef:
- Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar paaltjes, bomen, lantaarnpalen etc. staan, doe ik met m'n ogen bogen er over heen maken of er langs.

- Mijn schrijfstijl is altijd het zelfde, ik heb altijd opsommingen.

- Ik bijt de binnenkant van mijn wangen kapot, ik wil het eigenlijk niet, maar soms gebeurt het gewoon. En het doet eigenlijk ook niet echt pijn, dat is maar soms.

- Soms bijt ik dat stukje huid naast je nagels weg. Dat deed ik eerst heel veel maar ik ben het redelijk afgeleerd.

- Ik zit best wel veel aan mijn gezicht, voelt vertrouwd aan.

- Ik knak mijn tenen.

- Ik laat mijn hoofd bijna altijd steunen op mijn hand.

- Ik zit veel aan mijn haar.

- Ik zet 's morgens mijn wekker eerder om langer te slapen :D

- Ik denk altijd dat er in donkere kamers een engerd staat of zo.

- Automatisch met mijn benen over elkaar gaan zitten en de hele tijd bewegen met het hangende been.

- Veel opmerkingen maken, soms wel irritant.

Ik doe serieus alles hetzelfde :')

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:29

Ik heb serieus áltijd een liedje in mijn hoofd, als ik dat niet heb dan begin ik met een liedje.
Ik kan een waterflesje niet gewoon bijvullen, dan moet ie eerst helemaal leeg en dan vul ik hem pas weer.
Ik moet een lepeltje in mijn glas thee hebben, ook al zit er geen suiker in wat je door moet roeren. Ik drink geen thee zonder lepeltje xD

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:42

xLottee98 schreef:
LibertyHorse schreef:
- Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar paaltjes, bomen, lantaarnpalen etc. staan, doe ik met m'n ogen bogen er over heen maken of er langs.

- Mijn schrijfstijl is altijd het zelfde, ik heb altijd opsommingen.

- Ik bijt de binnenkant van mijn wangen kapot, ik wil het eigenlijk niet, maar soms gebeurt het gewoon. En het doet eigenlijk ook niet echt pijn, dat is maar soms.

- Soms bijt ik dat stukje huid naast je nagels weg. Dat deed ik eerst heel veel maar ik ben het redelijk afgeleerd.

- Ik zit best wel veel aan mijn gezicht, voelt vertrouwd aan.

- Ik knak mijn tenen.

- Ik laat mijn hoofd bijna altijd steunen op mijn hand.

- Ik zit veel aan mijn haar.

- Ik zet 's morgens mijn wekker eerder om langer te slapen :D

- Ik denk altijd dat er in donkere kamers een engerd staat of zo.

- Automatisch met mijn benen over elkaar gaan zitten en de hele tijd bewegen met het hangende been.

- Veel opmerkingen maken, soms wel irritant.

Ik doe serieus alles hetzelfde :')

Eindelijk m'n twinsis gevonden hahahaha :')

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:46

Hmmm :')

- Boven armen openkrabben omdat er wat bultjes zitten soms
- Elke avond spiegel op bed om te kijken of er nog haartjes boven mijn neus groeien
- Alles ''altijd'' zo snel mogelijk willen doen. (eten, hardlopen, fietsen, etc. etc.)
- Als ik onweer hoor, ook al is het in de verte keihard ''mama'' roepen en me oren dicht doen :') Ik was 4 toen ik er mee begon en nou ben ik 19 en doe het nog.
- Als het donker is en ik moet ergens alleen langs lopen praat ik de hele tijd door tot ik in het licht(veiligheid) ben.
- Als er iemand achter mij loopt op de trap (is vaak bij school zo) krijg ik echt een soort paniekaanval, dan hoor ik iemand aankomen maar zie diegene nog niet dus meestal ren ik keihard die zware betonnentrap op in paniek.
- Als ik alleen slaap moet de deur helemaal open staan en in de gang moet licht wezen. Ook moet het bureaulampje de hele nacht aanbranden naast mij. Ik raak in paniek als ik niks zie :')
- Ik ben doods en echt doodsbang voor spinnen, maar als er naast mij bed een mini spinnetje in een web zit en ik zie dat die al meer dan een week geen vlieg heeft kunnen vangen vang ik kleine levende vliegjes en leg die in het web :') Dit doe ik dan dagelijks.... ook al is die nog druk met die ene bezig.
- Als er een kaars brand ''moet'' ik van mezelf één keer snel door het vuur heen gaan met mijn vinger.
- Ik check altijd de houdbaarheid van eten, als het 1 dag vóór de houdbaarheidsdatum is eet of drink ik het niet meer.

Er zal vast wel meer wezen die zo niet in me hoofd opkomt :+

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:56

Irisx94 schreef:
Hmmm :')

- Boven armen openkrabben omdat er wat bultjes zitten soms
- Elke avond spiegel op bed om te kijken of er nog haartjes boven mijn neus groeien
- Alles ''altijd'' zo snel mogelijk willen doen. (eten, hardlopen, fietsen, etc. etc.)
- Als ik onweer hoor, ook al is het in de verte keihard ''mama'' roepen en me oren dicht doen :') Ik was 4 toen ik er mee begon en nou ben ik 19 en doe het nog.
- Als het donker is en ik moet ergens alleen langs lopen praat ik de hele tijd door tot ik in het licht(veiligheid) ben.
- Als er iemand achter mij loopt op de trap (is vaak bij school zo) krijg ik echt een soort paniekaanval, dan hoor ik iemand aankomen maar zie diegene nog niet dus meestal ren ik keihard die zware betonnentrap op in paniek.
- Als ik alleen slaap moet de deur helemaal open staan en in de gang moet licht wezen. Ook moet het bureaulampje de hele nacht aanbranden naast mij. Ik raak in paniek als ik niks zie :')
- Ik ben doods en echt doodsbang voor spinnen, maar als er naast mij bed een mini spinnetje in een web zit en ik zie dat die al meer dan een week geen vlieg heeft kunnen vangen vang ik kleine levende vliegjes en leg die in het web :') Dit doe ik dan dagelijks.... ook al is die nog druk met die ene bezig.
- Als er een kaars brand ''moet'' ik van mezelf één keer snel door het vuur heen gaan met mijn vinger.
- Ik check altijd de houdbaarheid van eten, als het 1 dag vóór de houdbaarheidsdatum is eet of drink ik het niet meer.

Er zal vast wel meer wezen die zo niet in me hoofd opkomt :+

omg serieus, dat doe ik ook! alleen was ik gister toch wel heuuuuuul bang.. zo'n grote huisspin, getverdemme

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:04

Best wel schamtelijk...
Ik moet iets tussen mijn tenen hebben als ik in bed lig.. En doekje ofzo. Anders kan ik niet slapen haha :')

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:07

-Het geluid van mijn radio op een even getal zetten.
-Altijd een restje overhouden na het eten!
-4500x per dag mijn telefoon controleren, dat is echt een tic.
-En heb een hekel aan kleingeld in de portomonee dus 5 centen, 10 centen en 20 centen.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:11

Amber27 schreef:
omg serieus, dat doe ik ook! alleen was ik gister toch wel heuuuuuul bang.. zo'n grote huisspin, getverdemme

Ik dacht echt serieus dat ik de enigste was :')
Maar grote spinnen ren ik voor weg hoor, dat is niet echt mijn ding _O-

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 01:58

Aaah nog meer bangerds voor onweer. Ik ben 30 en doe na de flits in een reflex mijn vingers in mijn oren.

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 02:56

xBerber schreef:
Oh ik bijt de binnenkant van mijn lippen en wangen kaduuk..

Dat ja :')

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:18

Bij nieuwjaarsdag doe ik altijd de katten naar binnen en het kattenluikje dicht (zodat er wel katten in kunnen komen, maar er niet uit) en zelfs als ik zéker weet dat ze er allemaal zijn, blijf ik tijdens het vuurwerk door het huis heen rennen om ze te zoeken. En we hebben vier katten, dus er is altijd wel één onder de bank gekropen :+

Verder, als het onweert, ben ik altijd doodsbang dat het kippenhok omvalt (de palen zitten in werkelijkheid een halve meter onder de grond). Ik kijk steeds uit het raam als ik iets hoor.

En natuurlijk de enge mannen die massaal komen als je alleen thuis bent :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:31

M&M's eet ik altijd per twee. Zijn het de bruine dan moeten ze dezelfde kleur hebben, zijn het de pinda's dan gaat het eerst op gelijke grootte en dan/anders op gelijke kleur. :+