Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

), denk ik nu ach een huisje boompje beestje situatie is ook wel leuk.

Nanno_123 schreef:ik ben denk de grootste kinder hater op de wereld(nu denken jullie vast dat ik een moordenaar ben, maar nee ik kijk ze alleen boos aan als ze huilen in mijn buurt)
alleen.. begint dit gevoel minder te worden.. wat ik echt zwaar beangstigend vind!
ik roep al mijn hele leven dat ik NOOIT moeder word en dat mn vriend maar iemand anders moet zoeken.. maargoed.. ik vind andermans kinderen meestal toch vies en lelijk(oeps) zeker als er van die snotters hangen, aahhh bahh!! en toch heb ik soms kriebels.. ja hoe kan dit zal je denken, ja dat denk ik ook?!?! ik vind het verschrikkelijk hahahaha
ik moet er niet aan denken om er nog 1 bij te krijgen, en kan de mijne dan ook wel groot kijken... hahaha nu mag ze eindelijk naar de basisschool, en krijg ik hiep hiep hoera weer tijd om te gaan paardrijden enz... nu moet ik er ook bij zeggen dat ik haar 24/7 heb vanaf de geboorte, en dus geen oma of tante heb waar ik dr af en toe n uurtje of n dagje kan dumpen... want dat zou t wel vele malen makkelijker maken... eline_di schreef:Vaker dan 1x in de twee dagen vrijen heeft voor de bevruchting geen zin. Sperma blijft in het vrouwelijk lichaam namelijk 48 uur in leven.
enomis123 schreef:Nanno_123 schreef:ik ben denk de grootste kinder hater op de wereld(nu denken jullie vast dat ik een moordenaar ben, maar nee ik kijk ze alleen boos aan als ze huilen in mijn buurt)
alleen.. begint dit gevoel minder te worden.. wat ik echt zwaar beangstigend vind!
ik roep al mijn hele leven dat ik NOOIT moeder word en dat mn vriend maar iemand anders moet zoeken.. maargoed.. ik vind andermans kinderen meestal toch vies en lelijk(oeps) zeker als er van die snotters hangen, aahhh bahh!! en toch heb ik soms kriebels.. ja hoe kan dit zal je denken, ja dat denk ik ook?!?! ik vind het verschrikkelijk hahahaha
hahaha dat had ik dus ook... kreeg de juiste man... en de kriebels kwamen toch... ben erg happy met mn kleine meid nu bijna 4 jaar oud, en ik inmiddels weduwe, maar ik ben nog steeds niet die moeder die op het schoolplein bij de anderen gaat staan keuvelen over de kids en de was etc... ik vind nog steeds niks aan de kids van een ander, alleen de mijne is quite, maar ook n monstertje, maar toch quite en de enige leuke..ik moet er niet aan denken om er nog 1 bij te krijgen, en kan de mijne dan ook wel groot kijken... hahaha nu mag ze eindelijk naar de basisschool, en krijg ik hiep hiep hoera weer tijd om te gaan paardrijden enz... nu moet ik er ook bij zeggen dat ik haar 24/7 heb vanaf de geboorte, en dus geen oma of tante heb waar ik dr af en toe n uurtje of n dagje kan dumpen... want dat zou t wel vele malen makkelijker maken...
Nee, ik ben echt niet zwanger
Varekaj schreef:Wil eigenlijk ook wel weten hoe de dames dat doen waarvan de partner vaak weg is voor werk. Vriendlief is steeds 6 weken weg en dan 6 weken 24/7 thuis in verlof. Je kan echter niet even bij een kinderopvang gaan aankloppen met de melding dat kindlief 6 weken komt en dan 6 weken niet (of minder). Tel daar dan de rare uren van een verpleegkundige nog eens bij en het feit dat die mensen ook graag op tijd een schema maken voor hun personeel... En zijn werkperiodes durven wel eens uitlopen of net ingekort worden op het laatste moment, daar sta je dan.
Lijkt me zo'n zonde dat kindlief papa al zo vaak zal moeten missen, dan de onregelmatige tijden van mama (al kan ik daar wel een mouw aan passen denk ik) en als papa dan wél thuis is, moet hij het kind ook missen omdat die dan alsnog naar de crèche moet.
Misschien dat er wat te regelen is dat kindlief in die periodes dan maar halve dagen gaat, maar daar heb ik sterk mijn twijfels over.
De wil is er wel, of het ook praktisch haalbaar is én gezond, dat is wat anders.