Huertecilla schreef:Inderdaad, ze maken er maar een paar per jaar van voor volgens Seiko betekenisvolle personen. Je komt niet eens in aanmerking voor de wachtlijst, voor hoeveel geld ook, als zij jouw prestaties op met name creatief vlak hun hoogste kunnen niet waardig vinden.
Tijd dus om mijn kwasten uit het stof te trekken, pianoles te gaan volgen en de 'vriendschappelijke' banden met Seiko eens aan te halen 
Ik blijf helemaal weg van het horloge van Ulysses Nardin. Hoe meer ik het bekijk, hoe meer een innerlijk stemmetje 'hebben, hebben, hebben' schreeuwt
Overigens grappig dit horloge vs speeddate verhaal als je het hebt over oog hebben voor een technisch goed uurwerk vs uiterlijk van het horloge zelf. Immers krijg je bij een speeddate maar een paar minuten om een indruk van een persoon te krijgen en wat valt dan het eerst op? Toch de buitenkant
Met horloges net zo, als ik een horloge te zien krijg heb ik geen idee van de techniek er achter, hoe nauwkeurig het is etc. Ik kan alleen aangeven of ik het mooi vind en of de uitstraling mij aanspreekt. Net als met de meneer die tegenover mij zit 
Pas later kom ik er achter of het een onbetrouwbaar geval is (zowel de meneer als het horloge
) en of mijn eerste indruk juist was.