Heel erg veel stekte gewenst voor de familie, vrienden en bokkers
Kwanyin
Geplaatst: 11-04-13 19:00
Och jee wat een naar bericht... Nickyu...ik wist dat ze ziek was maar keer op keer als het dan echt slecht ging gebeurde er een klein wonder en ging ze weer even verder...ik dacht die vrouw is niet klein te krijgen, die gaat nog honderd keer zeggen dat ze haar einde nadert maar ze zal zich er honderd keer weer bovenop gaan knokken...niet dus.
Gecondoleerd en veel sterkte aan alle nabestaanden.
nnicolex
Geplaatst: 11-04-13 19:07
Heel veel sterkte gewenst aan iedereen die haar lief had.
Manon_vdv
Geplaatst: 11-04-13 19:11
Wat vreselijk! Ontzettend veel sterkte voor alle nabestaanden!
Dit is een grote schok.... een brok in mijn keel... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
Ik had met enig regelmaat contact met haar via bokt..
Vreselijk dat er toen der tijd rellen zijn geweest of haar verhaal echt was of niet.. Relschoppers : Een excuus of steunbetuiging lijkt me op z'n plaats!
Ook van hieruit heel veel sterkte gewenst aan haar man, haar zoontje, haar familie en vrienden die haar liefhebben.
Ik kende Nicky niet persoonlijk, wel via bokt, was zowat vaste klant bij haar, en ze heeft me zovaak advies gegeven in verband met harnachement, zadels, singels, aanpassingen, noem maar op. Een aantal jaar geleden had ik daar een halster besteld die ze niet meer had, of weet ik nog wat het was. Heeft ze me express daarvoor opgebeld, tussen haar voorraad gaan zoeken wat ze wél liggen had, en mij dan een mooi roze glitterhalster gegeven (dat eigenlijk veel duurder was dan hetgeen ik oorspronkelijk besteld had + telefoonkosten van nederland naar belgie) Nicky was top, zo een sterke vrouw die knokte voor iedere seconde dat ze nog had met haar man en zoontje. Had ook in gedachten, onkruid vergaat niet... Helaas verwelken alle bloemen vroeg of laat ...