Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 14:43

Ik vraag ook niet om medelijden ;) . Achteraf had ik inderdaad beter moeten weten, maar zoals ik al meerdere malen heb uitgelegd/verteld heb ik daar nu niks meer aan.

Ik ben nog steeds aan het kijken of ik mijn ticket om kan boeken en op vakantie kan gaan met iemand en anders blijf ik thuis.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:46

Op zo'n moment weet je niet beter want je zweeft nog ergens rond op cloud nine en denk je niet na over dat soort dingen op dat moment. ;) Ik heb ook mijn fair share van ervaringen hierin, moet wel zeggen dat ik daardoor een stuk zelfstandiger en wijzer ben geworden en ik niet alles voor lief neem.

Wel fijn om te horen dat het beter gaat Nynke :(:)

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:46

wat ik me afvraag heeft hij jouw adres ? ben je niet bang dat hij raar gaat doen nu je het ondekt hebt...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 14:49

Ik heb er ook veel van geleerd Bralindy :j . Maar ik wil nu niet iemand worden die overal wat achter gaat zoeken, zoals sommigen hier deden bij bijv. Sage. Waar ik overigens geen contact meer mee heb. Maar ben zeker op mijn hoede nu.

Fjordie333 hij heeft mijn adres ja, maar denk niet dat hij daar wat mee gaat doen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:49

fjordie333 schreef:
wat ik me afvraag heeft hij jouw adres ? ben je niet bang dat hij raar gaat doen nu je het ondekt hebt...

Gelukkig is het nog best een stukkie fietsen vanuit de VS 8-)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 14:50

:')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:57

Bralindy schreef:
Op zo'n moment weet je niet beter want je zweeft nog ergens rond op cloud nine en denk je niet na over dat soort dingen op dat moment. ;) Ik heb ook mijn fair share van ervaringen hierin, moet wel zeggen dat ik daardoor een stuk zelfstandiger en wijzer ben geworden en ik niet alles voor lief neem.

Wel fijn om te horen dat het beter gaat Nynke :(:)

Dat is onzin, als je verliefd bent verlies je echt niet ineens al je intellect of common sense hoor :+

Heb zelf ook wel eens contacten via internet gelegd, maar altijd oplettend geweest en nooit rare dingen meegemaakt in deze zin.
What you see is what you get geld ook op internet, alleen je moet wel goed kijken natuurlijk :)
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 15-04-13 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:58

Toch gebeurd het vaker dan je denkt Barbalala

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 14:59

Ik lees dit en herinner me je post in het usa topic.
Wat ongelooflijk zuur!!! Bizar dat je zo voor de gek gehouden kunt worden.

Nynke1 schreef:
Ik heb er ook veel van geleerd Bralindy :j . Maar ik wil nu niet iemand worden die overal wat achter gaat zoeken.
Inderdaad, dat is ook geen leven :n

Ik vind dat je er knap mee om gaat. Het was meer dan gewoon alleen maar een gezellige chat en het lijkt me zo moeilijk te verkroppen dat iemand je dit geflikt heeft en ook nog eens het lef heeft jou de zwarte piet toe te schuiven :r
Goed van je dat het ziet als een les die gelukkig niet verder uit de hand is gelopen (je zou er maar gestaan hebben) en je weer vooruit kijkt naar betere momenten en oprechte mensen +:)+ Succes, want het zal nog best lastig zijn.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:01

Er zijn zoveel dingen waarvan je nu zegt 'dat gebeurd mij niet'

Maar hoeveel vrouwen laten zich slaan door hun partner (en zeiden vroeger 'dat gebeurd mij niet')
Hoeveel mensen bedonderen hun partner
(en zeiden vroeger 'zoiets doe ik niet')
Hoeveel mensen laten zich oplichten
(en zeiden vroeger 'dat gebeurd mij niet')

Kan nog wel tig dingen verzinnen. Allemaal hebben ze onderling niets met elkaar te maken en ook niets met dit onderwerp, maar iets kan je altijd overkomen (terwijl je altijd dacht...). In dit geval jou niet wellicht, maar misschien ooit wel iets anders. Dus een beetje nuanceren mag wel

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:06

What you see is what you get vind ik totaaal niet van toepassing op internet :')
Fotos van sommige mensen die eruit zien alsof het amsterdam fashion week is en in t echt dit echt de opposite is bijvoorbeeld :') je kunt zoveel met computers

Trek hier idd je lering uit en je wordt er wijzer van.
Afbeelding :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:07

Colway schreef:
Toch gebeurd het vaker dan je denkt Barbalala

Ja dat blijkt..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 15:11

Barbalala dus door dit ben ik volgens jou al mijn intellect verloren? Omdat ik dus niet door had dat hij nep was?

Colway legt het heel mooi uit en inderdaad ook ik dacht altijd dat ik, ten eerste nooit online iemand leuk zou gaan vinden, en ten tweede het wel door zou hebben als iemand nep is.. Daar ik toch altijd alles en iedereen google en ik daar bij hem geen rare/verdachte dingen tegen kwam.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:32

Nynke1 schreef:
Vivian__ schreef:
Ik heb naar aanleiding van dit topic de film Catfish gezien. Bizar als je zelf in zo'n situatie zit zeg...
Hoe gaat het nu TS?

Wel redelijk :j . Het dringt nu allemaal een beetje tot me door en heb geaccepteerd dat ik er waarschijnlijk nooit achter zal komen wie Ethan nu echt is. Ik heb hem nog wel gesproken en daar bleek uit dat hij vindt dat ik nu van persoonlijkheden heb gewisseld en een andere kant van mezelf heb laten zien. Waarschijnlijk had hij dus verwacht dat ik zou zeggen dat het me niet uit maakt dat hij 1,5 jaar heeft gelogen en ik alsnog kom van de zomer. Tsja, dat hij het nu een beetje op mij afschuift zegt meer over hem denk ik.

Ik denk er nog wel iedere dag aan maar heb er nu meer vrede mee dan een week geleden.

:')
Heb je zijn adres eigenlijk? Van Ethan?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:33

Nynke1 schreef:
Barbalala dus door dit ben ik volgens jou al mijn intellect verloren? Omdat ik dus niet door had dat hij nep was?

Colway legt het heel mooi uit en inderdaad ook ik dacht altijd dat ik, ten eerste nooit online iemand leuk zou gaan vinden, en ten tweede het wel door zou hebben als iemand nep is.. Daar ik toch altijd alles en iedereen google en ik daar bij hem geen rare/verdachte dingen tegen kwam.

Beter lezen, ik zeg juist van niet :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 15:35

Eh ja, al heb ik mijn grote twijfels of die echt is. Ik heb wel op google maps gekeken maar daar werd ik niet veel wijzer uit. Heb het hem een aantal keer, tot een boze reactie aan toe, gevraagd of het adres echt is en hij zegt van wel. Maar ik geloof het eigenlijk niet.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:39

Nynke1 schreef:
Eh ja, al heb ik mijn grote twijfels of die echt is. Ik heb wel op google maps gekeken maar daar werd ik niet veel wijzer uit. Heb het hem een aantal keer, tot een boze reactie aan toe, gevraagd of het adres echt is en hij zegt van wel. Maar ik geloof het eigenlijk niet.

Als je toch richting die kant opgaat... Wat houd je tegen..? Ik zou iig erggggg nieuwschierig zijn :Y)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:40

Ik denk ook dat ie niet echt is hoor. Ik zou zeggen stik in een appel en byeeeee :evaw:
over een jaar denk je zo ook :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:56

Hoe het kan dat TS het geloofde etc etc doet er toch helemaal niets toe; wat gebeurd is is gebeurd, en TS moet er mee verder.

Ik vind dat je heel sterk overkomt, TS, het is bewonderenswaardig hoe snel je jezelf herpakt hebt :j Het doet vast nog heel veel pijn en je hebt er vast nog ontzettend veel verdriet van, maar uiteindelijk komt het allemaal gewoon goed! :(:) Wat een onvoorstelbare onzin, dat jij nu je andere kant hebt laten zien... Wat een idioot, dat hij zoiets durft te zeggen na wat hij je heeft aangedaan!

Je komt heel zelfzeker over en dat moet best moeilijk zijn, om je zo sterk op te stellen, na al die ellende. You go girl! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:08

listiglistje schreef:
En lange afstand relatie werkt toch niet :Y) :D zoek hier maar een lekkere Groningse rijke boer met veel geld en grond :7

Ik vind dit best wel 'naar' om te zeggen, ik heb ook een lange afstand relatie en ja, je moet heel veel inleveren, maar als beide kanten dat doen dan kom je er wel. Ik heb in ieder geval heel blij dat ik in Canada zit met een leuke jongen, ipv in Groningen met een boer.. :+

TS, wat een super 'raar' verhaal en wat een trieste vent. Ik hoop voor je dat je je ticket om kan boeken, 1300 euro is veel geld om weg te gooien!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 02:25

Zo ik krijg me net toch een raar bericht... Profiel is 6 uur geleden aangemaakt, weet zeker dat het Ethan is. Bah.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 02:48

Profiel op bokt?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 02:55

Nee, Facebook. Kon zien dat het profiel 6 uur geleden aangemaakt is, geen foto's en uit bepaalde dingen blijkt gewoon dat het Ethan is.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 03:30

ohh ik dacht al.. trouwens is niet zo ver gezocht want hij kan natuurlijk 'zijn' naam googlen :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 04:44

Gewoon blokkeren en verder geen aandacht aan schenken.