en wat vinden we dan wel leuk aan onze mede mens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aurorae

Re: en wat vinden we dan wel leuk aan onze mede mens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:32

Als mensen iets met passie doen/vertellen, dat vind ik zó mooi! :P

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:51

Als er iemand aan komt lopen bij de bushalte waar je staat en goedemorgen zegt.
Leuk begin van de dag.
Verder gasten die geweest zijn en zomaar opbellen om te vragen hoe het gaat.
En de cadeautjes die ik vaak krijg zo ontzettend lief, vandaag kreeg ik een fles wijn <3

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:52

ik zit achter de kassa, en vind het altijd heel leuk als mensen gewoon vriendelijk terug lachen en gedag zeggen :).

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:18

Als je als nieuwe koning spontaan het podium op klimt om een DJ en een orkestleider en dirigent een handje te geven, daar word ik blij van. Ik vind dat echt tekenend voor WA.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:26

Agossie schreef:
Als je als nieuwe koning spontaan het podium op klimt om een DJ en een orkestleider en dirigent een handje te geven, daar word ik blij van. Ik vind dat echt tekenend voor WA.

I agree! :j :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:28

Helemaal waar Agossie! We hebben een hippe koning! :+:

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:40

Dit zijn tenminste de leuke topics :D

Omdat het vandaag toepasselijk is: ik ben erg blij dat we nog een koningshuis hebben.
Ik vind dat ze echt rolmodellen zijn die ons laten zien hoe we respectvol met elkaar om moeten gaan. Iets wat in de politiek nogal vaak vergeten wordt...

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:24

Ik was laatst op zoek naar een stal en was nogal de weg kwijt dus stond op een bord te kijken, stopt er een meneer naast me op de fiets:
"ik ben je nu al 3 keer tegengekomen, en volgens mij moet je ergens paardrijden. Waar moet je zijn?"
Hij wist uiteindelijk ook niet waar het was, maar ik vond het zo lief dat hij even stopte om te vragen of hij kon helpen :)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:37

Wat lief <3
En whahhaha hij was je al drie keer tegengekomen :')

Inderdaad WA is ook heel menselijk en Maxima helemaal. :j

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:26

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:06

Elke morgen als ik naar school fiets kom ik een oud mannetje tegen die een wandeling maakt met zijn hondje,
en elke morgen groet hij me even vrolijk goedemorgen :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:28

Mijn buurman weet dat ik alleen thuis ben op het moment (mijn man is in baskenland) en hij belde me op dat hij een pizza ging halen of ik er ook één wilde en/of iets anders nodig had uit het dorp <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:29

Dat is wel heel lief!!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:34

Leuk topic!
Ik vind het altijd leuk als mensen wat leuks zeggen over mijn hond. Komt heel vaak voor dat ik op straat wordt aangesproken over de hond. Van 'ah wat een lieverd' tot 'mamaaaaa ik wil ook zon hond' :D

Verder vind ik het ook gaaf als ik van mijn cliënten met licht verstandelijke beperking(met veel schulden, echt weinig geld) hoor dat zij bij de snackbar iedere zaterdag een gratis ijsje krijgen, omdat ze daar al jaren komen. Of gratis hun haar kunnen laten knippen bij de kappersschool hier in de buurt.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:03

Def schreef:
Verder vind ik het ook gaaf als ik van mijn cliënten met licht verstandelijke beperking(met veel schulden, echt weinig geld) hoor dat zij bij de snackbar iedere zaterdag een gratis ijsje krijgen, omdat ze daar al jaren komen. Of gratis hun haar kunnen laten knippen bij de kappersschool hier in de buurt.

Ik las ergens van een moeder die meldde dat haar kind een "uitdaging" had, niet een beperking. Daar kreeg ik ook een heel positief gevoel bij!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:31

Agossie: Ja, das wel een mooie ja :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:39

Ik word steeds zo blij van dit topic, wat lief ook Def dat ze een ijsje krijgen bij de snackbar en hun haar kunnen laten knippen gratis <3

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:36

We kennen een oud schots stelletje hij is 82 en zij 79, deze mensen hebben we een beetje in ons hart gesloten.
Ze wonen in Benidorm en hebben weinig dus maken we af en toe een praatje met ze en toen zij naar het ziekenhuis moest voor onderzoek en de spaanse taal niet beheerst zijn we met ze meegegaan om te helpen, 4 uur gewacht op de dokter en weer naar huis gebracht.
Wat waren ze dankbaar en zeiden dat ze in hun hele leven nooit mensen zijn tegegekomen die dit voor hun gedaan hebben.
Te triest voor woorden eigenlijk op die leeftijd :(:)
Mijn man moet de 7de geopereert worden en vanavond belde ze ons op om te vragen hoe het met mijn man gaat.
Zo ontzettend lief <3

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 00:17

Wat lief van dat oudere stel! Ik kan altijd heel vrolijk worden van mensen die samen gelukkig oud worden, dat hoop ik ook ooit te hebben.

Ik ben vandaag heel blij gemaakt door de instructrice van mijn studenten-rijclub.
We waren vandaag met 2 ipv 4 voor de les, je betaalt dan hetzelfde maar de les is korter dan normaal omdat het semi-privé is.
Mijn mede-ruiter was een Duits meisje dat echt leuk kan rijden.
We hadden toch al zin in de les; we zijn beide wat verder dan de gemiddelde club-ruiter dus verheugden ons op een korte les, maar dan wel een waarin we lekker door konden gaan zonder rekening te hoeven houden met de wat minder die-hard dressuurruiter.
Echter toen we van het paard af kwamen en de tijd checkten, bleek dat we zelfs voor een volle les wel een erg lange tijd hebben gereden.

Blijkbaar vond onze instructrice het wel erg goed gaan vandaag en vond ze het leuk om eens wat extra dingen te proberen en is dus gewoon ruim over de tijd gegaan.
Leuk dat er mensen zijn zoals haar; na zoveel jaar lesgeven (ze is de jongste niet meer), geniet ze nog steeds met volle teugen wanneer een leerling goed klikt met één van haar paarden en gaat ze rustig door in haar vrije tijd.
Ik denk dat ik voordat terug naar huis ga, maar eens een doos chocolaatjes voor haar ga halen :j

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 00:29

NoeskaMoos schreef:
Ik denk dat ik voordat terug naar huis ga, maar eens een doos chocolaatjes voor haar ga halen :j

Kijk, en dàt vind ik dus weer leuk! Daar wordt ik dan weer blij van!! Top! +:)+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:33

Ik rij op de weg, gaat de bus voor me in het midden rijden met knipperlichten aan.
Gaat steeds langzamer rijden en stopt uiteindelijk.
Zie ik ineens eendjes over de weg lopen!
Springt er iemand uit de bus om het tegengestelde verkeer te waarschuwen.
Eendjes hebben veilig de overkant gehaald.
Ik ging naast de chauffeur rijden en heb mijn duim opgestoken!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:34

Ahhh wat ontzettend lief <3

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:41

Oh, wat goed van die chauffeur en die persoon die de tegenliggers ging tegenhouden! Ik doe dat ook, stoppen voor eendjes of andere vogels die oversteken, maar beroepsverkeer doet dat niet altijd. Goede chauffeur en goede passagier!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:49

Ja, ik had al een goede dag en nu kan die helemaal niet meer stuk!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:20

Ahh slecht nieuws...
Ik reed net op hetzelfde stuk en moeder eend en wat kuikens zijn aangereden (dood) en de vader eend stond bij het lijkje van de moeder te scharrelen wat hij nou moest doen... |(