Gewoon doen hoor. Ik ben vanaf m'n tweede les al naar party's gegaan, je leert daar zó veel van. Meeste mannen vinden het wel leuk om een beginner wat extra truukjes te leren (draagt alleen maar bij aan hun macho-zijn hé

) en er wordt maar zelden 'nee' gezegd, da's gewoon niet 'des salsa' zeg maar.
Wat ik meestal vraag is 'Durf je met een beginner te dansen?'... Meeste mannen zijn macho genoeg om die uitdaging aan te nemen

en ze weten direct dat ze rustig aan moeten beginnen. Meestal kunnen ze dan wel aftasten wat jij wel en niet kunt en hoe ver ze kunnen gaan.
Maar toegegeven, het blijft spannend, zeker als je nog niet zo veel moves kent (ik ben perfectionistisch aangelegd en wil het gelijk goed doen, voel me snel een stuntel als ik de mist in ga en ben dan bang dat ze balen dat ze ja hebben gezegd

) Maar ik merk ook dat ik nu hoe langer hoe zelfverzekerder wordt en steeds makkelijk op mannen af stap want inmiddels dans ik door al dat oefenen al wel ruim boven m'n niveau zeg maar.
Je láten leiden en in de maat blijven (ik ga echt nog wel in m'n hoofd aan't tellen als ze het me erg ingewikkeld maken

) zijn de twee belangrijkste dingen, ook als je niet weet wat je moet doen. Blijf in de maat bewegen, dan pak je je pasjes nl. ook zo weer op. Een goed leidende man die zich ook nog een beetje aan wil passen kan jou er dan heel goed uit laten zien!