Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellie_F schreef:Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Als hij dit echt heeft getypt vraag ik me af hoeveel respect hij voor je heeft. Zijn flirt weet dus niet dat hij vader wordt van zijn huisgenoot?
Raponsje schreef:Het staat zelfs in zijn facebook info fus ook dat moet hij afgeschermd hebben voor haar.
Ailill schreef:LBLGypsyCobs schreef:Hij liegt tegen haar ook behoorlijk, kan me niet voorstellen dat hij serieus met haar is.
Met wie is hij dan wel serieus?
Nynke1 schreef:Volgens mij zegt niemand dat Raponsje hem het huis uit moet trappen, in tegenstelling juist. Maar dat betekend niet dat je maar kan doen alsof dit normaal is en dat het met een gesprek weer vergeten en gedaan is.
BraveSpots schreef:Overigens, is jullie relatie anders wel gelijkwaardig?
Als ik lees dat hij voor jou werkt, jij hem het huis kan uitschoppen en hij zo ontzettend meegaand is, lijkt hij me behoorlijk afhankelijk van jou.
Niet dat dat een excuus is, in geen enkel opzicht. Maar het zou misschien wel een beetje de aanleiding kunnen zijn tot...