Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:00

jeetje..
heel veel sterkte..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:00

Tuurlijk verzint hij het, maar als hij met die andere meid voor een serieuze relatie zou gaan speelde hij open kaart.

Hij zoekt waarschijnlijk wat spanning, de vraag is nu hoe ver die spanning gaat en hoe veel dat hem waard is.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:01

Tja, ik vind het één (not done) ding om achter de rug van je partner om contact te hebben met iemand anders terwijl die andere op de hoogte is van de relatie. Maar om te gaan vertellen dat ie samenwoont met een man en elders werkt? Dat zou bij mij (en bij jou vast ook) pas goed de alarmbellen doen rinkelen. Veel sterkte meid, ik zou echt niet weten wat gedaan.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:03

ja tuurlijk dit moet allemaal maar gewoon normaal gevonden worden nu zei zwanger is...sorry hoor maar nee zo zielig zijn mannen niet :r
ze hebben samen een kind en dan gaat hij volgens jou "normaal" scharrelen bij een andere vrouw ik denk dat ik net als ts hem t huis had uitgeschopt...
al had ik em denk eerst alle hoeken van de kamer doorgeslagen en hem daarna vervolgens met ze kleding t huis had uitgegooit := ...
ik had allang al niet zo rustig gereageerd zoals de ts ik had em allang al opgezocht waar hij was en dat hij dan flink wat uit te leggen had ...
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-03-13 17:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Reactie op inmiddels verwijderde quote verwijderd.

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:04

Ik heb echt respect hoe je dit aanpakt!
Natuurlijk is het je vriend en ben je verliefd op hem en weet ik natuurlijk niet hoe hij echt is (je bent toch verlief op hem geworden) maar ik moet toch zeggen dat zoals ik het nu lees, en hij je echt "bedriegt" hij echt een ingelofelijke klootzak is, om het maar zacht uit te drukken!
Ik hoop dat je je er niet teveel van aantrekt en geniet van je zwangerschap (en daarmee bedoel ik niet dat het je iks moet boeien maar jij bent meer waard dan dit gedrag, en volgens moeders is zwangerschap het mooiste wat er is!
Ik wens je heel veel sterkte en hou ons alsjeblieft op de hoogte!
:(

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 22:04

Ellie_F schreef:
Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Als hij dit echt heeft getypt vraag ik me af hoeveel respect hij voor je heeft. Zijn flirt weet dus niet dat hij vader wordt van zijn huisgenoot?

Hij heeft dit inderdaad geschreven.
Het meisje denkt dat hij in een flat woont met een andere kerel als huisgenoot.
Ook doet hij alsof hij op kantoor werkt ipv mijn sportschool.[/quote]

Weet je ook waarom hij niet eerlijk zegt dat hij in je sportschool werkt? Is hij alleen tegen haar niet eerlijk of zegt hij dit tegen meer mensen?[/quote]

Het staat zelfs in zijn facebook info fus ook dat moet hij afgeschermd hebben voor haar.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:04

LBLGypsyCobs schreef:
Hij liegt tegen haar ook behoorlijk, kan me niet voorstellen dat hij serieus met haar is.

Met wie is hij dan wel serieus?

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:05

Wow heftig,veel sterkte.

Blue_Eyes

Raponsje, wat vreselijk. Ik hoop dat je hier beter uitkomt...
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-03-13 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op inmiddels verwijderde quote verwijderd.

Yuri

Jeetje meid wat verschrikkelijk. Ik wens je veel sterkte met je gesprek straks en je tijd daarna.
Bah wat een banketstaaf

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:06

Ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt,alleen de vader van mijn nog ongeboren kind ,zie ik niet meer,hij maakte nl wel echt werk van zijn contacten en bleek zelfs nog iemand zwanger gemaakt te hebben die eerder dan mij is uitgerekend ( kind is geboren van haar)
Ik weet hoe misselijk je je voelt en in de maling genomen al heeft je partner nu nog niets gedaan.

Het feit dat hij je gewoon maar een huisgenoot noemt en verberg dat je zijn vriendein/moeder van zijn kind bent , maakt dat je je voelt dat hij een vreemde is en dat je al die tijd blind bent geweest.

Moeilijk om weer vertouwen te krijgen.... Ik wens je veel sterkte :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:08

Als je dit iemand aan doet, je vriendin, de moeder van je ongeboren kind, degene waar je mee samen woont, dan heb je gewoon geen greintje respect in je reet.
Als het bij mij dan nog goed zou komen, dan is het zeer zeker geen geval van 'even uitpraten en dan is het weer goed'.
Die zou dan een plaatselijke onweersbui van zeker een half jaar mogen doorstaan.

Jij bent wel heel makkelijk SCW, 'even uitpraten en dan klaar'.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:09

Wat een heftig verhaal! Heel veel sterkte!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:10

LBLGypsyCobs schreef:
Hij liegt tegen haar ook behoorlijk, kan me niet voorstellen dat hij serieus met haar is.

Dat denk ik ook.
Hij wil in ieder geval niet met haar verder in een relatie o.i.d. anders zou hij wel eerlijk zijn.

Lindaonline

Raponsje schreef:
Het staat zelfs in zijn facebook info fus ook dat moet hij afgeschermd hebben voor haar.

Dus hij is verder wel open over jullie relatie.
Waarschijnlijk doet zij hem herinneren aan zijn vrijgezelle ikke. Lekker ongebonden, flirten, grenzen opzoeken. Het is geen goedpratertje maar kan wel de reden zijn. Je mag best open kaart eisen, ook jij zit in deze relatie. Geven en nemen. Ik zou eerst vragen hoe ver dit allemaal is gegaan en daarna eisen stellen over zijn openheid. Geen stiekem gedoe meer, ook w.b. Facebook. Zal even knetteren in huis maar dan heb je ook wat!

Nynke1

Volgens mij zegt niemand dat Raponsje hem het huis uit moet trappen, in tegenstelling juist. Maar dat betekend niet dat je maar kan doen alsof dit normaal is en dat het met een gesprek weer vergeten en gedaan is.

Roosch

Ik vind woorden wellicht nog erger dan daden. Waarom? Daden zouden nog wel eens kunnen gebeuren in the heat of the moment. Woorden worden over nagedacht.
Nu zou fysiek contact al helemaal not done zijn geweest, maar er zit een verschil tussen erover praten om zijn apparaat bij haar te gebruiken (daar denkt ie over na voordat ie het typt) en zijn apparaat daadwerkelijk bij haar te gebruiken.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:12

Ailill schreef:
LBLGypsyCobs schreef:

Met wie is hij dan wel serieus?

En dat is nu net de vraag.

Ik mag aannemen dat TS niet voor de grap zwanger is, maar vind wel dat meneer zich wat meer als een aanstaande vader mag gedragen.

Persoonlijk denk ik dat de mademoiselle geen bedreiging voor TS is, meer een boost voor meneer z'n ego.

Ik ken verschillende stellen die na vreemdgaan en alles, nu een betere relatie hebben dan daarvoor.
Op het moment dat de boel op knallen stond, hadden ze pas door wat ze hadden samen en zijn daar samen voor gegaan.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:12

Tsjee wat heftig..Sterkte ermee

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:13

Overigens, is jullie relatie anders wel gelijkwaardig?
Als ik lees dat hij voor jou werkt, jij hem het huis kan uitschoppen en hij zo ontzettend meegaand is, lijkt hij me behoorlijk afhankelijk van jou.

Niet dat dat een excuus is, in geen enkel opzicht. Maar het zou misschien wel een beetje de aanleiding kunnen zijn tot...

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:14

Lieve Raponsje... wat verschrikkelijk.... ik word er bijna zelf misselijk van als je verhaal lees. Wat moet jij je verschrikkelijk...verschrikkelijk ellendig voelen op dit moment voelen... :(:) :(:)

Je moet echt hem hiermee confronteren... zo snel mogelijk. Goed dat je nu eerst je rust hebt gepakt.. maar laat je niet inpakken en al helemaal niet als hij pissig begint te worden. Is hij helemaal belazerd, dat soort fratsen doe je alleen als je je betrapt voelt.

Heel veel sterkte, als er iets is mag je me altijd PB'en.. Knuffel!
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-03-13 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op inmiddels verwijderde post verwijderd.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:14

Nynke1 schreef:
Volgens mij zegt niemand dat Raponsje hem het huis uit moet trappen, in tegenstelling juist. Maar dat betekend niet dat je maar kan doen alsof dit normaal is en dat het met een gesprek weer vergeten en gedaan is.

Inderdaad!
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-03-13 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op inmiddels verwijderde post verwijderd.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 22:15

BraveSpots schreef:
Overigens, is jullie relatie anders wel gelijkwaardig?
Als ik lees dat hij voor jou werkt, jij hem het huis kan uitschoppen en hij zo ontzettend meegaand is, lijkt hij me behoorlijk afhankelijk van jou.

Niet dat dat een excuus is, in geen enkel opzicht. Maar het zou misschien wel een beetje de aanleiding kunnen zijn tot...

In een zeker opzicht is hij vrij afhankelijk van mij.
Alles staat op mijn naam behalve ons koophuis dat staat op onze naam.

Nu kan hij zo wel weer een kantoor baan vinden als t zou moeten maar financieel zal ik hier altijd het beste uit komen.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:16

Pfff wat naar zeg,, heb een zelfde sitiuatie mee gemaakt maar dan met de moniel van vriendlief... Ook het steriotype nerd die zich nergens wat van aantrekt zn leventje is perfect genoeg vindt hij zelf.

Had even iemand nodig in zijn applijst om te bespreken voor de volgende dag wij hebben "geen geheimen" voor elkaar dus niks heeft codes of wat ook...
Kom ik langs berichten van wat gaan we dan ff in bed doen en weet ik veel wat zal dr niet in detail op in gaan..

Heb hem hier mee geconfronteerd alles letterlijk naar hem uitgesproken wat er stond..
Hij heeft uitleg gedaan tegenpartij beweerde het zelfde en aangezien ik. Met hem op de bank zat en andere helft later gebeld heb met hem naast me is er geen overleg geweest.

T enige probleem met dit grapje is wel geweest dat ik hem niet meer voor 100% durf te vertrouwen..

Dus ik zeg ga lekker naar huis en confronteer hem er mee.. Ik hoop dat hij eerlijk is,, en dat hij je niet aan het lijntje houdt.. Sterkte.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:16

Denk je overigens wel aan de kleine in je buik? :(:)
Wat moet jij in een rotsituatie zitten..