Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:34

vanLotje schreef:
....echt he. Dan spiek ik in je profiel, en zie een PRACHT meid, potverdorie. :D

Maar ik denk zelf dat leeftijd er een hele hele boel mee te maken heeft.
Als puber was ik in en in triest, als jongvolwassene erg onzeker, wilde graag door iedereen aardig gevonden worden. Pas na m'n 33e is het omgeslagen. Het boeit me simpelweg niet meer wat anderen van mijn haar/schoenen/lach vinden, ik ben gelukkig met mijn man & beestjes, dus waar zou ik me in 'shemelsnaam druk om maken :)

@winged.... zou ik dan TOCH stiekum 'n vent zijn?? Haha

dat heb ik bijna met elk profiel dat ik aanklik, dan denk ik "WAUW! schrap die lichamelijke onzekerheid maar."

edit: ik vind jouw haar geweldig :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:45

Marcella_e schreef:
Iedereen is wel eens onzeker.

Verder zou ik mij pas druk gaan maken als een eventuele relatie stiekem contact met andere vrouwen zou hebben. Indien er open en eerlijk over gepraat wordt. Geen probleem. Een beetje vertrouwen in je eigen relatie en een stukje en open en eerlijk lijkt mij juist erg prettig.

Precies, open en eerlijkheid.

Met laatste ex ben ik gaan twijfelen toen hij dingen ging verbergen. Kreeg een berichtje van iemand en klikte dit zo snel weg (hij liet mij een foto zien). Ging al prut hoor, dus gelukkig ook nu zo'n 6 weken van verlost :D

bromfiets schreef:
Hij is soms wel onzeker, maar dan niet vanwege andere mannen, maar omdat hij denkt dat hij niet goed genoeg is.

Heb ik er al 2 van gehad...
Kreeg altijd, 'ik ben niet goed genoeg voor je' (achteraf gezien waren ze het ook niet en had ik ze eerder moeten dumpen beide.. Maar goed, is niet anders :Y))

_Naomii_ schreef:
Ik ben vreselijk onzeker! Ben niet perse jaloers maar vooral onzeker over mij zelf..
Dat watsapp is niks waard!! je kan iedereen controleren op laatst geziende tijd en je weet precies wanneer iemand online is etc. Ik praat vooral over mezelf, dat ik mezelf echt knetter gek kan maken.. Heeft ie het al gelezen? hm waarom nog geen reactie..

Waar ik vooral last van heb is dat ik ga twijfelen of hij mij wel leuk vind.. ik ben altijd opzoek naar bevestiging..

Dat ken ik ;( Heel stom!
Complimentjes krijg ik zat, kan soms daar juist heel verlegen van worden. Controleren doe ik niet zo via Whatsapp maar wel het idee van: waarom krijg ik nou niets terug -O-

Mijn eerste vriendje heeft mijn vertrouwen diep de grond in gestampt, langzaamaan komt dat wel weer goed. En betreft gesprekken met andere meid, ze doen maar. En als ze beter kunnen krijgen, vooral gaan! Hoe rot dat op dat moment ook zou zijn. 2,5 maand geleden had ik ook niet gedacht dat ik het uit zou maken met (nu) ex. Hij begon over dat hij wilde kappen, liet me nog een keer stikken terwijl we afgesproken hadden en toen was ik degene die na 3 weken elkaar niet gezien te hebben bedacht had dat dit niet meer ging werken. Toen was het boekje dicht na bijna 3,5 jaar. Maar in die 3 weken heb ik hem weinig gemist eigenlijk.
Daarnaast vind ik vriendschappen man-vrouw moeilijk. Jongens die ik net leer kennen willen wel een vriendschap in de hoop dat ze wat met me aan kunnen gaan wat meer betekend. Uiteindelijk is dit wel over en ontstaat er een gewone vriendschap. Toch blijf ik op mijn hoede. Ben zelf ook niet iemand die, als ik bezet ben, met een jongen bv. naar de bios gaat. Past niet bij mijn eigen principes. Met een groep even de stad in wat drinken vind ik weer wat anders. Maar 1 op 1 vind ik ergens wel vreemd. Kan aan mij liggen, zou een eventuele partner er behoefte aan hebben? Dan zie ik het dan wel weer. Ligt er ook aan hoe het gehele vertrouwen is.
In heel veel man-vrouw vriendschappen is er vaak wel 1 met gevoel voor meer, en de ander niet. Ik zou dat zelf absoluut niet willen, maar heb het al heel vaak meegemaakt en nu nog steeds. Vaste vriendengroep weinig last meer van, durf ik tegen te zeggen dat ze op moeten rotten en handen thuis moeten houden.

MarjanB schreef:
Er is een boekje, de ideale vrouw is een bitch! Ik heb dat boekje thuis en heb zo enorm gelachen over oplossingen van bepaalde problemen.
Samenvatting (bol.com)
De ideale vrouw is een bitch! onthult vanuit een uniek perspectief waarom mannen vallen op sterke vrouwen die voor zichzelf opkomen. Waarom is een bitch zoveel aantrekkelijker voor mannen dan een vrouw die altijd ja en amen zegt en zichzelf opoffert?
De ideale vrouw is een bitch! geeft fascinerende antwoorden op vragen die elke vrouw zich stelt. Waarom zijn mannen bijvoorbeeld zo romantisch in het begin en verandert dit later? Dit boek helpt je jezelf te leren kennen, te staan voor wie je bent en dit toe te passen in je relatie met mannen.

Geniaal!
Volgende maand moet ik die hebben (dan is mijn stufi weer gestort :') )

Fiebie schreef:
De één na de ander daten biedt ook geen vastigheid en heeft nu ik er langer over nadenk ook een andere reden. Namelijk gewoon de aandacht.... ;)
Later besef ik me dan dat ik dat voor even leuk vind, maar eigenlijk behoefte heb of een vaste relatie, of helemaal niks..... :)

Maar goed, dan is aandacht een tijdelijke remedie voor je onzekerheid..... :j
Jammer dat het tijdelijk is

Maar Kirs, je bent een lekker wijf en je hebt een leuke kop <3

_Naomii_ schreef:
Poeh jouw reactie komt even bij me binnen zeg.. Je beschrijft echt op elk woord exact na hoe het voor me voelt..
Ik krijg zo vaak van mensen te horen meid laat je kwetsbaarheid toch eens zien, dan kunnen we je der bij helpen.. En kruip niet in jezelf op het moment dat je het even moeilijk hebt.. Ik ben altijd op zoek naar bevestiging van andere, dat ik iets goed doe, dat ze me leuk vinden, ik vind het fijn als mensen om me moeten lachen dat is voor een bevestiging dat ze me leuk vinden ofzo.. Waar ik het meest bang voor ben, is de mensen/dingen kwijt te raken die me het meest dierbaar zijn.. zo kan ik me dus best aan iemand vast klampen.. zo durfde ik me eerst niet zo toe te geven dat ik verliefd op iemand was.. ik heb er een tijdje om heen gedraaid voordat ik het pas aan hem vertelde.. puur omdat ik te bang was om gekwetst te worden.. en waar ik bang voor was gebeurde.. we hadden het onwijs leuk. en ineens zette hij er een punt achter.. ik begin dan zo vreselijk aan mezelf te twijfelen.. en ga mezelf van alles aan praten.. terwijl hij zegt het ligt niet aan jou want ik vind je fantastisch.. ik wil gewoon dat ik kan zeggen ik ben naomi en ik ben zoals ik ben en je neemt me maar zoals ik ben!!

Ik kan me in veel dingen van jou wel weer vinden. Dat vastklampen aan iemand, terwijl ik nu meer zoiets heb, ik wil me niet te snel binden, ik ben wat afwachtender geworden. Wil het geen bindingsangst noemen, maar de vorige 2 keren is het zo mis gegaan. Heb me te afhankelijk gemaakt van ze, ze wisten dat ze me konden manipuleren en dat ik beïnvloedbaar ben/was. heb me dus gigantisch laten beinvloeden, om laten praten bij ze te blijven. En te snel een relatie aangegaan. Kende ze nog niet eens en had al een relatie met ze (de een 14 dagen, de ander 9 dagen :')) Vooral nummer 2 heeft zich eerste 2 weken anders voorgedaan. Toen 'had' hij mij eenmaal en is erg anders gaan doen. Dat is ook nooit veranderd :Y)

Ik leer ondertussen wel mijn onzekerheden te uiten, voor mijn eigen gevoel. Maar voel me in ieder geval geen kneusje meer zoals vroeger :D

Dik gedrukte stukje ken ik :') Kort geleden nog, al was dit niet tegen de persoon in kwestie. Word ik nu nog lekker om uitgelachen :+ Tegen die persoon ook niet zo snel gezegd dat ik hem wel leuk vond/vind. Bang om afgewezen te worden? Al is het niet iets heel geks om te zeggen dat je iemand wel leuk vind. Tegen anderen zeg ik: 'doe nou maar'. En zelf zit ik te miepen.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:24

Wildgirl schreef:
Nynke1 schreef:
@ Wildgirl ik zit op dit moment met een grote angst voor de paarden, ik heb in ausgustus een ernstig ongeluk gehad en ja, ik ben daardoor nu bang geworden. Dat ik vandaag voor het eerst weer op het paard stap is omdat ik van die angst af wil. Maar voor die angst heb ik zeer zeker niet gekozen.

Allereerst, succes vandaag en goed van je!
Even heel kort door de bocht; als je in staat bent los te laten dan weet je dat het geen zín heeft bang te zijn.
Waar ben je bang voor, vallen met bijbehorende pijn?
Het is menselijk dat we vaak uit gaan van wat er allemaal mis kan gaan in tegenstelling tot wat er goed kan gaan.
Ik heb de afgelopen 5 jaar geen enkele pijn bij de tandarts gehad, ik heb dus geen reden meer tot angst....dus probeer ik niet meer bang te zijn; lukt 9 van de 10 keer.

Waar ik bang voor ben? Het feit dat ik net zo goed dood/verlamd had kunnen zijn en puur geluk heb gehad dat ik 'maar' drie rugwervels gebroken had, maakt mij angstig omdat het dan ineens wel heel dichtbij komt...Dat wat er mis kan gaan.. Als je dat eenmaal mee gemaakt hebt ga je er wel anders tegen aan kijken, ik tenminste wel.

Lis_Ol

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:42

interessant topic dit!

Ik vind het toch appart dat sommige zeggen dat onzekerheid een keuze is. ik ben het hier persoonlijk niet mee eens.
Zelf heb ik onwijs veel onzekerheid ervaren (en af en toen nog steeds)
van kleins af aan, op school werd mij gezegt dat ik niet goed kon schrijven, werd er steeds maar op gewezen dat ik teveel spelfouten maakte vergeleken met anderen. en tja toen bleek ik dyslectisch te zijn. Er werd altijd naar me gekeken als ik een vergrote toets kreeg en ik langer de tijd kreeg voor mijn toets.
en als jong iemand trok ik mij veel aan wat andere dachten. en zo ontstond mijn onzekerheid/faalangst (ben hier op getest)

Ondertussen heb ik trainingen gevolgd hiervoor en moet zeggen dat dit mij heel erg heeft geholpen. ik ben een stuk zelfverzekerder en als mensen mijn kleding of haar of wat dan ook niet mooi vinden, kijken ze maar lekker de andere kant op :D
Maar ergens blijft die onzekerheid toch, een deel van mijn persoonlijkheid denk ik zo?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:49

vanLotje schreef:
Nynke1 schreef:
Hoe kan zoiets nu een keuze zijn? Angst is iets wat niemand wil ervaren, daar kiest niemand voor. Sorry maar ik vind het bizar dat je kan zeggen dat iemand daar zelf voor kiest.

Oh meis je moest een weten waar wij allemaal voor kiezen! Echt!
Voorbeeld: de vrouw die dagelijks in elkaar gebeukt wordt en toch bij haar hufter-man blijft KIEST daarvoor.
Je KIEST om je leven te leven zoals je het leeft. Niemand anders.

Dit is een vrij gewaagde uitspraak, geloof me: sommige vrouwen kunnen echt GEEN kant op, die zijn op een of meerdere vlakken zo aan hun partner verbonden, dat ze letterlijk niet weg kunnen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:50

tante_trien schreef:
Winged schreef:
Kiest iemand er dan ook voor om gepest te worden? Ja, daar kun je wat tegen doen, maar je bent zelf niet de persoon die de keuze maakt om gepest te worden.

Maar pesten hoeft je niet de rest van je leven te beheersen.

De praktijk wijst vaak anders uit.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:59

Ik denk dat het ook enorm aan je eigen normen en waarden ligt. Ik zou ook niet onzeker zijn als mijn vriend de hele tijd leuk met een andere meid appt als ik dat zelf heel normaal vind :+

Vind dus niet dat je kan zeggen over anderen dat die te onzeker zijn en jij niet/minder :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:00

Ailill schreef:
vanLotje schreef:

Oh meis je moest een weten waar wij allemaal voor kiezen! Echt!
Voorbeeld: de vrouw die dagelijks in elkaar gebeukt wordt en toch bij haar hufter-man blijft KIEST daarvoor.
Je KIEST om je leven te leven zoals je het leeft. Niemand anders.

Dit is een vrij gewaagde uitspraak, geloof me: sommige vrouwen kunnen echt GEEN kant op, die zijn op een of meerdere vlakken zo aan hun partner verbonden, dat ze letterlijk niet weg kunnen.

Mee eens. Sommige mensen kunnen helemáál niet kiezen ookal zouden ze dat hartstikke graag willen.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:13

er is altijd een keuze, maar het komt in dit topic over alsof vrouwen die in een slechte relatie zitten daar 100% voor kiezen.
wij kunnen niet alles zien, maar snap dat de betreffende bokkers alleen willen zeggen dat je de keuze hebt om je leven te veranderen en dat geeft veel macht.
maar was ook geneigd om het negatief te zien ipv de kracht die het eigenlijk zou moeten geven.
je hebt een keus, je kan je leven veranderen. maar soms is dat zo ontzettend moeilijk en een enorme strijd op meerdere vlakken.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:16

Ik heb er steeds minder last van, zal ook gedeeltelijk door de leeftijd komen(28).
Heb vooral geleerd dat als iemand vreemd wil gaan, hij/zij dat toch wel doet en als jij dan heel onzeker gaat doen of claimerig dat niks veranderd.
Als jij je vriend vrij laat(uiteraard zijn er grenzen maar die zijn er ook voor jou) en gewoon geniet van de relatie, dan is er niks om je onzeker over te maken. Iedereen is uniek en mooi op zijn eigen manier en als de liefde goed zit is er niks aan het handje.

Kan me echt ergeren aan die extreem onzekere vrouwen, die overal gevaar zien, alsof hun vriend zich door de eerste de beste vrouw laat mee lokken(waar je hem haast toe aanzet met je jaloezie). Of vrouwen met klootzakken van vriendjes waar ze zich volledig aan vastklampen en waarvoor ze zichzelf compleet wegcijferen en alles wat hij doet maar vergeven, alleen omdat ze bang(onzeker) zijn om opnieuw te beginnen alleen.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 08:41

@ suikermeisje..

Daarom vind ik dit topic ook best wel fijn en een aardige opluchting! Zo zie je maar je bent niet alleen! En het gevoel dat je meeneemt is dus menselijk.. Ik klamp me ook te snel aan mensen vast zonder dat ik eigenlijk iemand heel goed ken.

Mannen zijn jagers! Als mannen je op een makkelijke manier kunnen krijgen, wordt het al gauw weer saai voor ze en laten ze je alweer gauw vallen. Ik vind dat altijd aardig moeilijk want dan denk ik ja misschien is deze man wel anders ofzo haha..

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 08:48

Ik denk dat dat stukje opvoeding/maatschappij is.
Maar als ik bij mezelf kijk ook met alles wat ik hem meegemaakt op dat gebied.
En vrouwen hebben neiging er heel erg over te willen praten/met man of andere vrouwen om "gerust gesteld" te worden.

Ik ken mannen genoeg die dezelfde onzekerheid hadden maar die uiten dat niet of als ze helemaal overlopen van jaloezie oid.

En idd zie ook veel van die topics en dan lees je wel dat je echt niet de enige bent met die gevoelens :+

Mannen bestempelen het vaak als jaloers, maar ik ben totaal niet jaloers, maar wil wel weten waar ik aan toe ben en niet 4 maanden later horen ja het is uit want heb al 4 maanden affaire of twijfel al 4 maanden....
Meer "bang" om voor de gek gehouden te worden ofzo.
Als het goed zit vind ik het juist leuk dat hij met "een" vriendin(of vrienden) wat gaat doen dat doe ik ook...
En als ik twijfel dan vraag ik er rechtstreeks naar en dan Zuchten ze wel ooit dat ze het er niet over willen hebben ;). Maar krijg ze wel aan de praat over algemeen en de antwoorden stellen me dan gerust.
Heb 2x iemand gehad waar ik nooit een moment heb gehad van twijfel op wat voor manier dan ook.... En denk dat je ook zo iemand moet willen voor langdurige relaties hij moet je het gevoel geven dat het goed Zit. En dat zit niet in wekelijks bloemen of ik hou van jou, maar dat voel je wel ;)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:56

_Naomii_ schreef:
Mannen zijn jagers! Als mannen je op een makkelijke manier kunnen krijgen, wordt het al gauw weer saai voor ze en laten ze je alweer gauw vallen. Ik vind dat altijd aardig moeilijk want dan denk ik ja misschien is deze man wel anders ofzo haha..

Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent.. Ik ben zelf niet de makkelijkste als ik iemand leuk vind... Als ik zeker weet dat het goed voelt en durf toe te geven dan laat ik mijn verliefdheid zeker wel merken.

Het is niet gemakkelijk om de juiste persoon te vinden. Ik heb weleens een relatie gehad waarbij ik niet naar mezelf keek of ik wel verliefd was. Ik koos voor veiligheid om niet echt van diegene te houden want als ik gekwets zou worden dan doet het niet zo veel pijn. ACHTERLIJK.. I know..

Ik ben 2 x echt verliefd geweest... En op dit moment ben ik ook echt verliefd.. En dat maakt me dus wel weer angstig om hem kwijt te raken.. Maar als ik bedenk wat hij allemaal voor me over heeft en doet voor me dan weet ik wel zeker dat hij echt dol op me is.. En dat koester ik.. Want op dit moment ben ik niet de makkelijkste..

Ik ben echt een onzekere tutholaa omdat ik een laag zelfbeeld heb... Ik krijg genoeg aandacht dat merk ik echt wel... Maar ik voel me pas mooi als ik zonder make up de deur uit zou durven :o ...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:01

Ashley5760 schreef:
Ik denk dat dat stukje opvoeding/maatschappij is.
Maar als ik bij mezelf kijk ook met alles wat ik hem meegemaakt op dat gebied.
En vrouwen hebben neiging er heel erg over te willen praten/met man of andere vrouwen om "gerust gesteld" te worden.

Ik ken mannen genoeg die dezelfde onzekerheid hadden maar die uiten dat niet of als ze helemaal overlopen van jaloezie oid.

En idd zie ook veel van die topics en dan lees je wel dat je echt niet de enige bent met die gevoelens :+

Mannen bestempelen het vaak als jaloers, maar ik ben totaal niet jaloers, maar wil wel weten waar ik aan toe ben en niet 4 maanden later horen ja het is uit want heb al 4 maanden affaire of twijfel al 4 maanden....
Meer "bang" om voor de gek gehouden te worden ofzo.
Als het goed zit vind ik het juist leuk dat hij met "een" vriendin(of vrienden) wat gaat doen dat doe ik ook...
En als ik twijfel dan vraag ik er rechtstreeks naar en dan Zuchten ze wel ooit dat ze het er niet over willen hebben ;). Maar krijg ze wel aan de praat over algemeen en de antwoorden stellen me dan gerust.
Heb 2x iemand gehad waar ik nooit een moment heb gehad van twijfel op wat voor manier dan ook.... En denk dat je ook zo iemand moet willen voor langdurige relaties hij moet je het gevoel geven dat het goed Zit. En dat zit niet in wekelijks bloemen of ik hou van jou, maar dat voel je wel ;)

Ik zei altijd tegen mijn ex dat ik niet kon voelen dat die van mij hield. Hij vond dit raar, maar nee, ik voelde het echt niet. Enige wat er om de zoveel tijd uit kwam was: ik hou van jou...
1 van de 100 redenen dat het uit is gegaan.

Nu in de ontdekkingsfase met iemand, dus geen idee hoe dat gaat uitlopen (hopelijk goed O:) )

Vind mezelf niet moeilijk, maar ook niet super makkelijk. Toen ik 14 was was dat anders. Eerste de beste gozer die verliefd op me was ben ik mee aangepapt. Was zo onzeker over mezelf, vond mezelf niets waard :')
Nu merk ik wel dat ik de meeste mannen/jongens af wijs, dat ik geen zin in hun heb omdat ik niet verwacht dat zij mijn type zullen zijn. Maar heel moeilijk ben ik ook niet, heb niet heel erg dat ik idealen heb waar een man aan moet voldoen wil hij mijn aandacht krijgen.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:05

Ashley5760 schreef:

Ik heb dat 1 keer gehad... dat ik dacht: Jij wil me niet kwijt, je bent gek op me..... Je bent trots op het feit dat ik je vriendin ben.
Guess what, hij bleek verliefd op iemand anders. }:0

Vanaf dat moment twijfel ik aan de oprechtheid van iedere man...
Wat ze willen, hoe ze zijn, wat ze doen, om welke reden, waarom ze niet reageren, zijn ze wel enthousiast genoeg over mij, zo ja is dat dan waarheid of een spel? Als ze ineens in volle overtuiging aan me hangen, willen ze dan wat van me? Zo ja wat, waarom, duurt het lang? etc.... :')

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:20

Fiebie dat heb ik dus ook, na mijn 1e echte verliefdheid daarom koos is dus heel dom voor iemand waar ik zelf niet echt de vlinders bij kreeg. Dat is natuurlijk een stomme oplossing. Nu bij mijn 2e verliefdheid ben ik ook achterdochtig hoor... Ook niet fair natuurlijk... Angst om gekwetst te worden raak je niet zo maar van af.. Toch moet je er ook niet in blijven hangen want dat kan ook weer einde relatie betekenen omdat hij op een gegeven moment gek van je achterdochtige gedrag kan worden.. :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:22

In mijn puber jaren was ik ook iets te makkelijk hoor... Maar dat is ook die stomme onzekerheid :P ik was niet populair en toen ik 16 werd kreeg ik opeens aandacht.. Ik werd ook wel wat vrouwelijker voor die tijd werd ik nog weleens als jongen bestempeld :P
Laatst bijgewerkt door doemaar op 27-02-13 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:23

Ik denk dat onzekerheid in relaties vaak een wisselwerking is. Niemand kiest er vrijwillig voor om zich onzeker te voelen, die gevoelens worden altijd ergens door getriggerd. Het zij dat jij al niet lekker in je vel zit, en dat je partner iets doet waardoor jij je toch onzeker gaat voelen. Zelfs mensen die hun partner alle vrijheid geven, kunnen een keer het gevoel krijgen dat ze onzeker worden over zichzelf/de relatie. Hoe je beiden met die gevoelens omgaat is natuurlijk wel je eigen keus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:26

Ja ik ben erg onzeker over mijzelf. Ben mishandeld door een man. Mijn vader had nog weleens woedeuitbarstingen. Gelukkig heeft hij dat niet meer nadat mijn ouders zijn gaan scheiden. Op mijn 12de is er iets vervelends gebeurd in het zwembad, tegen mijn wil in. Waren ook 2 jongens.

Daarna ben ik ziek geworden, waardoor ik alleen maar aankwam. Daarbij was ik ook een depressie eter. Dus kreeg telkens te horen dat ik lelijk en dik was. Waardoor ik mij verstopte in mijn eigen kleren. Zelfs zomers liep ik met een dikke vest en spijkerbroek aan.

Toen ontmoette ik mijn vriend. En die respecteert mij zoals ik ben. En owee als ik negatief loop te doen over mijzelf. Helaas zit ik nu onder de ontstekings in mijn gezicht dankzij b12 spuiten. Dus dat maakt mij ook weer onzeker. En mijn gewicht nog steeds.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:26

doemaar schreef:
In mijn puber jaren was ik ook iets te makkelijk hoor... Maar dat is ook die stomme onzekerheid :P ik was niet populair en toen ik 16 werd kreeg ik opeens aandacht.. Ik werd ook wel wat vrouwelijker voor die tijd werd ik nog weleens als jongen bestempelt :P

Daar is je puberteid voor toch.. Ik zal ook niet zeggen dat ik een heel braaf meisje ben geweest haha..
Denk dat je daar ook eigenlijk heel veel van kan leren.. Toen was ik juist best zelfverzekerd over jongens.. ik smste altijd met de halve wereld en dat vond ik een prachtige tijd.. toen kreeg ik een relatie en werd ik best serieus.. die heeft 4 jaar geduurd.. Ik heb er zelf een punt achter gezet maar moet eerlijk zeggen als ik toen als vrijgezelle meid weer op stap ging wist ik echt even niet meer hoe het moest haha..

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:35

love_western schreef:
Ja ik ben erg onzeker over mijzelf. Ben mishandeld door een man. Mijn vader had nog weleens woedeuitbarstingen. Gelukkig heeft hij dat niet meer nadat mijn ouders zijn gaan scheiden. Op mijn 12de is er iets vervelends gebeurd in het zwembad, tegen mijn wil in. Waren ook 2 jongens.

Daarna ben ik ziek geworden, waardoor ik alleen maar aankwam. Daarbij was ik ook een depressie eter. Dus kreeg telkens te horen dat ik lelijk en dik was. Waardoor ik mij verstopte in mijn eigen kleren. Zelfs zomers liep ik met een dikke vest en spijkerbroek aan.

Toen ontmoette ik mijn vriend. En die respecteert mij zoals ik ben. En owee als ik negatief loop te doen over mijzelf. Helaas zit ik nu onder de ontstekings in mijn gezicht dankzij b12 spuiten. Dus dat maakt mij ook weer onzeker. En mijn gewicht nog steeds.

dat zal ook wel heel zwaar voor je zijn geweest, voornamelijk omdat de eerste man is die van je zou moeten houden.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:56

doemaar schreef:
Fiebie dat heb ik dus ook, na mijn 1e echte verliefdheid daarom koos is dus heel dom voor iemand waar ik zelf niet echt de vlinders bij kreeg. Dat is natuurlijk een stomme oplossing. Nu bij mijn 2e verliefdheid ben ik ook achterdochtig hoor... Ook niet fair natuurlijk... Angst om gekwetst te worden raak je niet zo maar van af.. Toch moet je er ook niet in blijven hangen want dat kan ook weer einde relatie betekenen omdat hij op een gegeven moment gek van je achterdochtige gedrag kan worden.. :)

Absoluut waar....

Ik ben ook zo achterdochtig als de pest. Het mooiste voorbeeld was 2 weken geleden.
We zaten lekker wijn te pimpelen op de bank, op een gegeven moment pakt hij zijn telefoon (lees: 04.30 's nachts) en opent whatsapp.... En DRAAIT zijn telefoon, uit mijn zicht dus >;)
Dat heeft bij mij het volgende effect:
8)7 _-:( ~~}> -:(- #) :n }:0 |o

Ik dacht.... Wat doe jij nou? :roll: Maar ik moest me inhouden van mezelf..... :o

Verschijnt er een glimlach op zijn gezicht..... -O- ik kreeg bijna een monsterlijke uitbarsting.... Eentje van het kaliber Al Qaida....

Zie ik toch ineens een lampje branden op mijn eigen telefoon.... :')
'Hee lieverd :* Ben je nog wakker? Blijkbaar niet <<) '

Tot zover mijn Niet-bevestigde-achterdocht :Y)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:09

Haha ohwjeee :') zou ook wat voor mij zijn...

Ik merk ook dat ik bepaalde programma's niet moet opzoeken zoals "overspel in de liefde" ik kan tijdens dat programma helemaal boos worden alsof ik het zelf mee maak.. :') ... En ik heb ook weleens een nachtmerrie dat mijn vriend vreemd gaat en dan wordt ik wakker en voel ik me nog kwaad hahah... Muts die ik ben..

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:13

Ik kan zelfs na GTST een naar gevoel in me buik krijgen, dan kan ik er die avond serieus over in zitten wat er is gebeurd in GTST en dat verhaal ik dan op me zelf..

Ik ben best vermoeiend :')

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:14

doemaar schreef:
Haha ohwjeee :') zou ook wat voor mij zijn...

Ik merk ook dat ik bepaalde programma's niet moet opzoeken zoals "overspel in de liefde" ik kan tijdens dat programma helemaal boos worden alsof ik het zelf mee maak.. :') ... En ik heb ook weleens een nachtmerrie dat mijn vriend vreemd gaat en dan wordt ik wakker en voel ik me nog kwaad hahah... Muts die ik ben..

Ik had vanacht me ex overhoop geknalt.. iedereen was bang voor me en niemand wou meer met me omgaan..