Forcalquier schreef:Winged schreef:Forcalquier: Waarom is de één wel ontslagen en de ander niet?
Omdat de één zich rustig heeft gehouden en haar excuses heeft gemaakt en de ander afgelopen maandag weer bezig was.
Als je een opmerking krijgt als: zeg schat weet jij eigenlijk wel met wie ik een sexy weekend heb gehad, jouw vent!! En dan een beetje verliefd zitten doen bij 1 foto die ze van zijn FB heeft geplukt en op haar telefoon heeft gezet.
Kon het niet laten om te zeggen: Zeg schat ik weet niet met wie jij allemaal sexy weekenden hebt maar mijn vent was het iig niet, 1 ding weet ik wel: jij kunt vanaf vandaag op zoek naar een andere baan.
Ik kan echt wel wat hebben maar dit was zo verdomde irritant, s'avonds kreeg ik nog een mail met de nodige K woorden en verwensingen. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar god wat ben ik blij dat dat mormel weg is.
sorry ben een stille meelezer, maar ik snap die dames... als ik ze zo nog mag noemen, echt niet...... en je mag dan idd blij zijn dat die ene weg is...