In love op een kerel met een vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:07

Forcalquier schreef:
Winged schreef:
Forcalquier: Waarom is de één wel ontslagen en de ander niet?

Omdat de één zich rustig heeft gehouden en haar excuses heeft gemaakt en de ander afgelopen maandag weer bezig was.
Als je een opmerking krijgt als: zeg schat weet jij eigenlijk wel met wie ik een sexy weekend heb gehad, jouw vent!! En dan een beetje verliefd zitten doen bij 1 foto die ze van zijn FB heeft geplukt en op haar telefoon heeft gezet.

Kon het niet laten om te zeggen: Zeg schat ik weet niet met wie jij allemaal sexy weekenden hebt maar mijn vent was het iig niet, 1 ding weet ik wel: jij kunt vanaf vandaag op zoek naar een andere baan.

Ik kan echt wel wat hebben maar dit was zo verdomde irritant, s'avonds kreeg ik nog een mail met de nodige K woorden en verwensingen. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar god wat ben ik blij dat dat mormel weg is.

sorry ben een stille meelezer, maar ik snap die dames... als ik ze zo nog mag noemen, echt niet...... en je mag dan idd blij zijn dat die ene weg is...

MarjaG

Re: In love op een kerel met een vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:29

Meelezer. Je hebt groot gelijk dat je het niet pikt. Ik hoop voor je dat ze zich verder koest houdt.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:54

Even tussen door, vraag of je vriend zijn facebook ook op privé zet. Kan ze in ieder geval niet meer bij foto's. Aparte dame met rare humor.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:24

Hij kan haar ook gewoon als persoon blokkeren...

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:32

'Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanaf'
Geloof me, dat is de waarheid als een koe.
Niet doen. Blijf van andermans partner af. Of het nou slecht gaat of niet.
En als het echt zo slecht gaat, dan lijkt het mij dat het binnenkort vanzelf op de klippen loopt, zonder jouw bemoeienis. Dan kan je altijd nog kijken of het iets is tussen jou en hem :)

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:46

Forcalquier schreef:
Winged schreef:
Forcalquier: Waarom is de één wel ontslagen en de ander niet?

Omdat de één zich rustig heeft gehouden en haar excuses heeft gemaakt en de ander afgelopen maandag weer bezig was.
Als je een opmerking krijgt als: zeg schat weet jij eigenlijk wel met wie ik een sexy weekend heb gehad, jouw vent!! En dan een beetje verliefd zitten doen bij 1 foto die ze van zijn FB heeft geplukt en op haar telefoon heeft gezet.

Kon het niet laten om te zeggen: Zeg schat ik weet niet met wie jij allemaal sexy weekenden hebt maar mijn vent was het iig niet, 1 ding weet ik wel: jij kunt vanaf vandaag op zoek naar een andere baan.

Ik kan echt wel wat hebben maar dit was zo verdomde irritant, s'avonds kreeg ik nog een mail met de nodige K woorden en verwensingen. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar god wat ben ik blij dat dat mormel weg is.

Heerlijk, verder gewoon nergeren. Ik vind het nog al een blijk van geen (zelf)respect en wederzijds respect op de werkvloer vind ik toch erg belangrijk.

Verder aan TS, laat het aan hem over. Heeft hij echt interesse in jou, dan zoekt hij jou wel op, hou alleen voor jezelf in de gaten dat het geen lang durig lijntje wordt waar jullie dan beide aan gehouden worden als blijkt dat hij gevoelens voor je heeft. Wees straight en zeg dan duidelijk dat hij eerlijk tegenover haar moet zijn en inderdaad zolang ook niks met hem doen!