Iphones 4 16GB Staan gemiddeld voor 200-250 zeker wel op MP, haast is zelden goed voor de portemonnee he Heb ook even zitten kijken naar een nieuwe telefoon (want ik wil van die superleuke hoesjes kopen haha) maar gezien mn HTC Desire HD het nog gewoon doet (tweedehands gekocht, topding) vind ik het zonde van mijn geld..
Anoniem
Geplaatst: 22-02-13 18:51
250 heb ik ze wel voor gevonden ( Maar dat waren dubieuze advertenties/mailtjes. ) , 200 zeker niet... Maar heb ook niet heel internet afgespeurd oid.
Ja ik zoek ook nog een mobiel, zolang er maar w'app op kan ben ik er blij mee, hahaha! Even zoeken dus.. Heb ook zulke leuke hoesjes gezien, maar laat ik eerst een mobiel kopen.
Oooohhhh die snorrenrugzak!! Jammer van de prijs. Die oranje is super gaaf voor aan mn sulky en bij mn oranje tuig!! Me want cheap!
briitje
Geplaatst: 23-02-13 00:14
Nogmaals de vraag: Als een verkoper verzendkosten vraagt. Is dit dan per product of als je er 10 koopt blijft het bedrag het zelfde? Anders word het een duur grapje
Dat verschilt. Bij de ene verkoper vermeerdert t bedrag. Bij andere betaal je maar 1x verzendkosten. En bij andere heb je een bedrag voor 1. En elke volgende is bv £ 1,00
Ik had even een HUH-momentje Ik was ervan overtuigd dat ik in het iPhone-topic zat omdat jullie het over die dingen hadden, en toen kwam er ineens een hempje voorbij. Ik had echt zoiets van "dit klopt niet"
Net gekocht Hoop dat hij in het echt net zo mooi is!
Wauw die is echt heel mooi!
__Nicky
Geplaatst: 23-02-13 16:09
Ik zou NOOIT een telefoon kopen via marktplaats. Zijn vaak Chinese telefoons, neppe namaak. Gewoon in de Apple winkel kopen, ben je ook zeker van je garantie.
Weten jullie waar je op moet zoeken voor een goedkope (nep) furminator op eBay? Ik heb er ooit eentje via bokt gekocht voor 15 euro of zo iets. Enig idee?