Waar hebben jullie je grote liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waar hebben jullie je grote liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:47

De 2 mannen in mn leven waar écht iets serieus uitgekomen is, werkten toevallig allebei bij mn pa _O-.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:49

Bij ons in de bar. Zijn eerste winter als skileraar en onze eerste winter dat we hier woonde! Nu alweer 3 jaar geleden en we zijn al meer als 2 jaar samen!

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:54

In een discotheek.
Hij heeft altijd over mijn grootouders gewoond en we kenden elkaar van ziens.
Nadat ik 30 km verderop ging wonen, kwamen we elkaar daar tegen in een discotheek en sloeg de vonk over.
(ik was net een week 30km verderop gaan wonen terwijl we vroeger dus nog geen 2 km van elkaar af woonden).
Nu iets meer dan 3 jaar een relatie en volgende week trouwen we :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 15:09

Die van mij bij het ongeluk van mijn zusje :+ Ze was met haar vriend en zijn beste vriend op de scooter naar de bios en kregen een ongeluk, belde mij voor schadeformulieren en die beste vriend naar z'n broer voor schadeformulier aangezien het zijn scooter was. Wij allebei er heen en daar ontmoette ik z'n broer, was liefde op eerste gezicht via facebook nummers uitgewisseld en maand later hadden we relatie. :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:28

Gefeliciteerd, Yontheke! :))

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:05

Ik liep langs een terrasje onderweg naar de kroeg, maar op dat terrasje zag ik een collega van me zitten dus ik was daar even heen gelopen voor een praatje met collega en die stelde me voor aan zijn beste vriend met wie hij samen was, et voila, dat is nu al ruim een jaar mijn lover! :D

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:11

Op de manege :D

Inmiddels alweer 5 jaar samen en getrouwd

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:11

Via een online spelletje ( World of Warcraft) :+ hebben we elkaar leren kennen. Waarna hij heel toevallig goede vrienden werd met mijn toenmalige beste vriend. Zo hebben we elkaar in het echt leren kennen. ( mijn vriend komt uit België)

Nu inmiddels bijna 3 jaar samen waarvan we nu ruim 1 jaar samenwonen.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:12

Via een vriendin bij haar destijds verzorgpony waar mijn vriend destijds aan het werken was op de boerderij.

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:51

Via zijn stage waarbij hij toevallig een maand in ons dorp kwam werken op een kraan.
Ik vond het meteen een leuke jongen en heb toen stiekem briefjes op zn kraan gehangen.. Van het een kwam het andere en nu zijn we alweer 4 jaar samen :)

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:52

Wk 2010, Wedstrijd Nederland Brazillie? was het geloof ik :D toevallig waren we beide in de kroeg toen
paar dagen erna hadden we verkering :o

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:57

In de kroeg hier in het dorp. Hij woonde heel ergens anders, maar had toevallig die avond een verjaardag in mijn dorp en ze waren naar de kroeg gegaan. 1e kroeg waar ze waren zat vol, dus toen moesten ze 30 minuten door de megaharde sneeuw lopen om bij de kroeg te komen waar ik was :D.
Nu al ruim 2 jaar samen

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:00

Op het werk. Hij was mijn leidinggevende.. Altijd goed met elkaar kunnen vinden maar pas toen we allebei daar ontslag hadden genomen, hebben we wat gekregen. Nu alweer een jaartje samen :)

mathilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:02

In de manege met een springwedstrijd stond ik te helpen in het haphok (waar je allerlei ongezonde dingen kan halen), toen hadden we nog wel eens last van stroom uitval in het haphok en hij kwam een paar keer op die avond de stroom weer fixen wanneer we weer in het donker stonden. De vonk sprong bij ons over, echter liet de vonk van de elektriciteit het wel weer een paar keer afweten. Dus nu een super relatie met een paarden man (hobby Welsh fokker).

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:09

Ik ging met een vriendin mee voetbalwedstrijd (WK) kijken in de kroeg. Ik haat voetbal en ging eigenlijk puur om het feestje wat daarna komt. Een collega van me ging met een vriend ook en die troffen we daar. Die vriend is nu bijna 5 jaar mijn vriend! Heeft overigens ook een hekel aan voetbal dus dat we elkaar bij een voetbalwedstrijd hebben getroffen is ook zeer toevallig. :D

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:11

Op een boerenfeest in het naastgelegen dorp.
Zou eerst niet gaan maar had vrijkaartjes gekregen, dus uiteindelijk met een vriendin gegaan.
Daar heeft ze me "per ongeluk" bij hem achter gelaten onder de "rook parasols".
De dag erna heb ik een berichtje via hyves gestuurd, hij mij terug op facebook.
4 maanden lang dates gehad en nu zijn we over 9 dagen officieel een jaar samen :)

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:14

in de discotheek op mijn 16e verjaardag! inmiddels ruim 9 jaar samen

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 22:18

Wat leuk om die reacties te lezen zeg haha! Wat een geweldige verhalen zitten er tussen! :)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:21

Datingsite Pepper. Nooit gedacht dat ik daar de man van mijn dromen zou ontmoeten, ik wilde gewoon meer ervaring opdoen in daten. Op een vrijdagavond aangemeld, zaterdag zijn eerste berichtje ontvangen en die dinsdag daarna onze eerste date. :Y) Na een aantal dates werd het steeds serieuzer en begon ik dat zakenmannetje echt enorm aantrekkelijk, leuk en lief te vinden. En hij mij gelukkig ook.
Direct raak dus.

We zijn nu 2 maanden 'officieel' samen. <3 Head over heels in love.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:30

Ontmoet in de zomer van '94 op vakantie.
Kwamen elkaar op vakantie in '95 weer tegen.
Maar ik had beide vakantie's al een vriend. Wat tijdens de vakantie in '95 is uit gegaan, wat overigens niets met hem te maken had. Maar m'n huidige vriend veranderde opeens heel erg raar van gedrag. Ik heb toen een punt achter de relatie gezet van 2 jaar. Achteraf had hij vlak daarvoor een ander ontmoet en is hij ook direct nadat hij naar huis gegaan is naar toe gegaan......

2 maanden later zijn we naar een feest geweest, dat was eind sept. '95 en sindsdien zijn we bij elkaar.
In 2000 getrouwd en ondertussen 2 kinderen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:34

Ik zag hem naast zijn moeder in de wei maar voelde nog niks voor hem, vond hem vreselijk en zou noooooit op zoiets vallen.
Toen hij een half jaar later bij mijn vzp in de stallen stond nog helemaal verlegen sloeg de vonk over.
Sindsdien zijn we een stel en in Maart 2 jaar samen.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:37

Op de middelbare school, ik was zwaar verliefd!
Alleen is het later pas wat geworden, ( z'n 8 jaar later :Y) ) allebei ouder en wijzer en dat is een goed iets geweest!
Ondertussen ook al weer bijna 2 jaar samen <3

yumi01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:49

ook op farmdate,net als een paar andere zag ik. Wij zijn zaterdag 3 jaar samen en afgelopen oktober getrouwd(dus hij is echt de ware!) Dus zoek je nog leuke boeren kijk op farmdate!!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:01

Op bokt!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 08:07

Wat leuk die verhalen!

IK heb heel cliche mijn vriend leren kennen op het introductiekamp van mijn opleiding. Hij is als zogenoemde ' papa' en ik was een ' kindje' (studententaal). Inmiddels kennen we elkaar ook alweer ruim 6 jaar en wonen we ook alweer een tijd samen.