Ha ha, die wil ik ook wel. Ik hoef geen sneeuw meer hoor. Alhoewel het wel schitterend was afgelopen zondagochtend. De lente mag van mij ook wel beginnen.
Ja, hè? Maar toch heb ik het vandaag minder koud! Ik zie wel wat blauwe lucht overigens, nu maar hopen dat dit doorzet en dat we een stralende dag gaan krijgen.
Robin
Geplaatst: 13-02-13 12:20
Meteo Consult @MeteoConsult Bij de sneeuwval die in de loop van morgen langzaam vanuit het ZW-en het land binnentrekt kan regionaal meer dan 5 centimeter vallen.
Het is hier stralend weer, flinke zon en het dooit goed
Morgen krijgen wij de eerste sneeuw ... ik laat het wel weten als het zover is Kunnen jullie je vast gaan voorbereiden ...
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-13 12:29
De "zware sneeuwbuien" melden in Utrecht tussen de 3 en 5 cm. Dat is niets! Oké, het is voldoende om het land weer volledig stil te leggen, maar in principe is dat echt niet veel sneeuw... Zeker geen "zware sneeuwbuien"...
En er zit een slotje op 27...
gohya
Geplaatst: 13-02-13 12:30
Die sneeuw morgen blijft toch niet lang liggen,het dooit tegelijkertijd. Zware sneeuwbuien is bij mij een cm of 15 sneeuw.
Hier voelde het vanmorgen (8.00 uur) wel lekker aan, beter dan gister! Kijk echt uit naar de dooiaanval. Over de sneeuw maak ik me dan ook niet heel erg druk..