Verliefd, maar hij ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:44

Jah, mannen snappen subtiele hintjes inderdaad niet :')
Maar ik ben niet echt iemand die gelijk van huppakee is, denk omdat ik daar toch wat te verlegen voor ben en ook omdat ik niks overhaast wil doen. Ik wil niks kapot maken.
Ik denk dat ik volgende week op school gewoon wat meer laat merken.
Of moet ik hem vragen wat leuks te gaan doen dit weekend?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 08:16

Je wilt niks kapot maken, maar wat heb je kapot te maken dan? Je ego? Want je bent verder niet echt vrienden met hem. En hoe ga je hem laten merken dat je hem leuk vind?

Ik zou hem uitvragen, als hij ja zegt is het mooi, zegt hij nee weet je gelijk waar je aan toe bent en hoef je jezelf niet meer zenuwachtig te maken. :)

Goudlokje1

Re: Verliefd, maar hij ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:26

Inderdaad, je hebt weinig te verliezen en wie weet vind hij je stiekem wel superleuk! Maar is hij te nerveus ofzo :D NIET OPGEVEN!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:03

Nou, gewoon.. Ik zit wel bij hem in de klas en moet nog 3 en half jaar met hem. Wil wel gewoon samen door 1 deur kunnen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:09

Ik zou luchtig zeggen: zin om ergens wat te drinken?
Berichten als ''ik vind je leuk'' zijn wat kwetsbaar.
Als hij dan niet positief reageert kun je ook nog eens zeggen dat het gewoon vriendschappelijk drinken was ;) Maar als hij wel zin heeft loopt het vanzelf :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:14

amoj schreef:
Nou, gewoon.. Ik zit wel bij hem in de klas en moet nog 3 en half jaar met hem. Wil wel gewoon samen door 1 deur kunnen.

Hij.zal je echt niet ineens gaan haten.. en wie weet vind.hij je wel gewoon een hele stoere meid dat jij het initiatief durft te nemen!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:33

Hij vindt het waarschijnlijk alleen maar leuk als je vraagt of hij iets wil drinken. En als hij dat niet wil gebeurt er echt niets ergs, hij voelt zich gevleid en als je je niet in totale wanhoop aan zijn voeten werpt zal hij je echt niet raar vinden ofzo. Je hoeft hem ook niet direct de liefde te verklaren, gewoon gezellig wat drinken en dan zie je wel waar het eindigt ;)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:23

amoj schreef:
Jah, mannen snappen subtiele hintjes inderdaad niet :')
Maar ik ben niet echt iemand die gelijk van huppakee is, denk omdat ik daar toch wat te verlegen voor ben en ook omdat ik niks overhaast wil doen. Ik wil niks kapot maken.
Ik denk dat ik volgende week op school gewoon wat meer laat merken.
Of moet ik hem vragen wat leuks te gaan doen dit weekend?

Als er nog niks is valt er ook weinig kapot te maken :+

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:33

En niet alle mannen zijn hetzelfde :) Mijn vent is juist heel makkelijk met subtiele hintjes :D Zo zijn we bij elkaar gekomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:24

Ik weet het niet, op de 1 of andere manier vind ik het allemaal te snel gaan..
En dan moet ik het hem weer via de chat vragen, is dat niet te claimerig?

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:26

Gewoon vragen: "Hee, heb je zin om een keertje iets te gaan drinken?" En dat is het :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:33

nee! :)
weet je, ik denk dat je gewoon hup ineen keer moet vragen of ie wat wil doen dit weekend! dan heb jij geen spanning meer, hoef je je niet zorgen te maken of je niet te vaak tegen m praat, je hebt gelijk duidelijkheid. En voor hem is het ook fijn. Vindt hij jou ook leuk, dan is hij blij dat jij het hebt gevraagd, misschien durft hij dat écht niet.
En, vindt hij je niet leuk, dan hoef je m verder daar niet meer mee lastig te vallen (niet dat je dat doet hoor!) maar ik bedoel dat je dus je dan niet meer hoeft af te vragen of hij je hints snapt. En als hij die wel snapte, maar je niet leuk vond, dan is dat voor hem ook beter als dat duidelijk is.
Dan kunnen jullie daarna of samen wat leuks gaan doen, dan kan je gewoon wel tegen hem praten, want dan weet je dat hij jou ook leuk vindt. als hij je niet leuk vindt kunnen jullie gewoon als vrienden blijven praten en als je dat niet wil, dan hoef je je daar verder geen zorgen om te maken.
Ik zie dus eigenlijk geen negatieve kanten aan het gewoon zeggen. Ja, het is misschien eng, en er is een kans dat hij nee zegt. Maar als je dat weet kan je je op iemand anders richten haha ;) (grapje)
Maar dan heb je wel lef getoond en ben je vast blij dat je het gevraagd hebt! Beter dan nog weken wachten en dat hij dan zegt dat hij je niet leuk vindt.
veel succes, ik hoop dat je het gaat zeggen, maar het is wel spannend ja. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:39

Ja je hebt helemaal gelijk!
Maar dan zit ik een beetje met het probleem waar af spreken... :') Er is hier in mijn dorp alleen een ouwe l*llen kroeg, en wat er in zijn dorp zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel wat er ongeveer zit maar niet of dat allemaal leuk is.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:42

ehm
bioscoop, wandelen restaurantje, thuis film kijken, samen koken :')
heel veilig is natuurlijk de bioscoop en/of wat eten en drinken ergens.
Is er geen stad in de buurt. Ga je desnoods gewoon overdag ergens gebak eten, hoef je niet gelijk de hele avond te eten.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:45

Nou, dan zou ik gewoon naar zo'n "ouwel*llen" kroeg gaan :) Je wil niet weten hoeveel lol je daarmee kan hebben! Gewoon doen joh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:46

Ik weet eigenlijk niet of hij van de bios houdt, ik denk eigenlijk niet...
Thuis bij mij wordt sowieso al niets. Maar stad kan eigenlijk wel, ga eens even denken.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:07

Misschien kun je eens subtiel vragen of hij een bepaalde film gezien heeft, en als dat niet zo is, kun je voorstellen om samen te gaan? Mss moet je niet naar mijn luisteren, het heeft bij mij een heel jaar geduurd voor we eindelijk samen waren :') maar ik wist wel al een beetje dat hij me ook wel leuk vond, dat verandert ook de zaak... (dan zou het waarschijnlijk juist sneller moeten gaan :') )

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:13

Kun je niet bij hem een filmpje kijken ofzo? Dat werkte bij mij super haha. Echt een aanrader. Liefst een lekkere enge horrorfilm.
Ik ben nogal spastisch als ik schrik, dus pakte bij het eerste schrikmoment hem al vast, perongeluk _O-

Misschien is dat wel een optie.
Of anders bios, of een leuke kroegje/restaurantje in een andere stad desnoods? (omdat je zegt dat er bij jou niet veel is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:16

Haha ik zie het al helemaal voor me <<)
Is het echt niet raar dan dat ik dat vraag?

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:17

amoj schreef:
Haha ik zie het al helemaal voor me <<)
Is het echt niet raar dan dat ik dat vraag?

nee natuurlijk niet het is gewoon voor de gezzeligheid is toch ook leuk?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:18

Inney schreef:
Kun je niet bij hem een filmpje kijken ofzo? Dat werkte bij mij super haha. Echt een aanrader. Liefst een lekkere enge horrorfilm.
Ik ben nogal spastisch als ik schrik, dus pakte bij het eerste schrikmoment hem al vast, perongeluk _O-

:j goed idee! maar als hij hélemaal nog niet weet dat je hem ziet zitten, komt dat misschien wel erg onverwacht voor hem...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:19

Of je zegt:
Goh altijd al *** willen zien, maar mijn vrienden vinden hem te eng/niet leuk/kunnen niet, zin om met mij te kijken?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:21

Iolanthe schreef:
Inney schreef:

:j goed idee! maar als hij hélemaal nog niet weet dat je hem ziet zitten, komt dat misschien wel erg onverwacht voor hem...

Dat kan ook natuurlijk. Ex crush en ik waren al tijdje aan het appen. Maar wel echt veel. Maar TS zegt al dat hij niet zo van de berichtjes is, dat kan natuurlijk ook. TS moet doen wat zij denk dat gepast is. Ik ken de jongen (helaas :+ ) niet haha

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:24

En het is verder natuurlijk ook gewoon afwachten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:35

Pff ik weet dus echt niet wat gepast is :\
Hij is niet van de berichten op de chat, maar in het eggie praat hij ook niet veel. Hij is heel erg gesloten.