Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:12

Mja ik ben niet zo claimerig, en ook nog te goedgelovig blijkbaar :P

Wist ook niet dat het zo werkte, als het nu nog eens gebeurd dan zal ik wel eerder even contact opnemen, maar geen idee in hoeverre dat nut heeft.

Ik weet eigenlijk niet meer of ik wel nog negatieve feedback kon geven, of dat die feedback-mogelijkheid inmiddels ook verlopen was :P

Gewoon waardeloos, zowel verkopers die niks opsturen als klanten die niet te moeite nemen om hun betaling te regelen, als je zo aardig (lees: dom...) bent geweest om iets alvast naar ze op te sturen -O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:30

Ik ook niet, hoor, heb ook een redelijk vertrouwen, maar als de grens van 6 weken nadert ( termijn Paypal ) vind ik dat er toch mogelijkheden genoeg geweest zijn ;)

Dingen sturen voordat ik een betaling heb, doe ik absoluut niet ( meer ) dat pakt 9 van de 10 keer verkeerd uit , helaas :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:39

Ik dus ook niet meer...heel jammer voor mensen die wel hun verplichtingen netjes nakomen, maar teveel gedonder gehad met mensen die het blijkbaar geen reet meer interesseert (of allerlei andere dingen belangrijker vinden) dat ze nog iets moeten betalen, als ze eenmaal hun aankoop in huis hebben.... echt zonde want het kan eigenlijk zo leuk zijn, dat je iemand een plezier kan doen.

Maarja, als mensen iets snel nodig hebben dan moeten ze maar gewoon even de moeite doen om ook snel te betalen. Tegenwoordig kan een betaling binnen een paar minuten op de rekening van de verkoper staan immers :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:42

maandag zou iemand wat komen ophalen, nog steeds niet geweest heb inmiddels de reservering maar van de advertentie gehaald..
en woensdagmiddag zou iemand geld overmaken en dat heb ik ook nog niet...

ging net zo goed de laatste tijd :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:51

Balen....hopelijk meldt zich weer iemand die gewoon lekker normaal doet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:22

pmarena schreef:
Zo, ook goeiemorgen Annickkii, jij bent vrolijk wakker geworden :=

Het staat verschillende keren vermeldt inderdaad, het bericht boven mij stond er nog niet eens toen ik mijn reactie aan het typen was :P

Over oordelen gesproken, pffft.

Senks Shirley, jij snapt hem :)

Waar slaat dat op?
Er staat niet duidelijk bij dat het om een postbus gaat, tenminste blijkbaar niet voor iedereen en laat me zeker niet voor dom verklaren.
Oja ik weet me god niet eens hoe een postbus werkt want heb er niks mee te maken en zal niet de enige zijn dus dan nog vind ik het jammer dat mensen gelijk beoordeeld worden.
En nog uit de hoogte doen ook, bah!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:25

Ik geloof dat ik jou verder maar even negeer, wat een mentaliteit zeg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:42

Ja waarschijnlijk omdat je niet meer weet wat je moet antwoorden omdat je weet dat ik gelijk heb maar succes ermee.
Zal weer on topic gaan, sorry dames en heren.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:43

Annickkii schreef:
pmarena schreef:
Zo, ook goeiemorgen Annickkii, jij bent vrolijk wakker geworden :=

Het staat verschillende keren vermeldt inderdaad, het bericht boven mij stond er nog niet eens toen ik mijn reactie aan het typen was :P

Over oordelen gesproken, pffft.

Senks Shirley, jij snapt hem :)

Waar slaat dat op?
Er staat niet duidelijk bij dat het om een postbus gaat, tenminste blijkbaar niet voor iedereen en laat me zeker niet voor dom verklaren.
Oja ik weet me god niet eens hoe een postbus werkt want heb er niks mee te maken en zal niet de enige zijn dus dan nog vind ik het jammer dat mensen gelijk beoordeeld worden.
En nog uit de hoogte doen ook, bah!

Je lijkt op m'n ex zo.
En nee, da's geen compliment. :')

Lekker negeren Pmarena :j

En ebay, ja.. Een keer vergeten een claim te openen.. Nooit meer.
Ze zouden hetzelfde product opnieuw versturen maar dat heb ik ook nooit meer binnengekregen.
Ging gelukkig maar om een paar euro, maar toch..

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:44

Dames, rustig aan! De opmerking van pmarena was echt niet zo rot bedoeld. Hoewel ik wel vind dat het postbus deel er duidelijk stond, maar daar kan nou eenmaal overheen gelezen worden. Niets aan de hand, kan gebeuren!

Annickkii; het was echt niet als een persoonlijke aanval bedoeld volgens mij.
Pmarena; die laatste post is natuurlijk ook een beetje flauw he ;)

Verder word ik een beetje gek van MP, heb ik dan echt zulke hoge prijzen of stomme spullen te koop?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:46

MP loopt hier ook niet echt. Vroeg me juist af als ik dan zie hoevaak sommige advertenties bekeken zijn, wáárop mensen dan eventueel afknappen :P

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:47

upendo schreef:
Je lijkt op m'n ex zo.
En nee, da's geen compliment. :')

:')
Anders was t nu vast niet je ex geweest :P

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:48

Ja Kentaro dat vraag ik me ook wel es af..
Anders stuur je me even een linkje naar je advertenties, wil wel even kijken..

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:52

ElizeVdS schreef:
Verder word ik een beetje gek van MP, heb ik dan echt zulke hoge prijzen of stomme spullen te koop?

Hier kan ik helemaal inkomen, pff! Waarom wil niemand iets kopen?
Kopers die wel langsgeweest zijn blijken niet goed te lezen, staan ze bij ons om spul te halen, haken ze weer af "omdat de maat toch niet past". De maat staat in de advertentie!! _-:(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:55

roxiie, wat lief aangeboden!! Ben alleen bang dat je schrikt als je ziet wat ik allemaal wel niet te koop heb.............. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:57

Ik denk dat de crisis gewoonweg ook een beetje op Marktplaats toegeslagen heeft :=

Sowieso wordt dat niet goed lezen maar wel allerlei conclusies trekken een steeds groter probleem overal, voor dat je een afspraak maakt om iets te kopen kijk je toch eerst goed waar het precies om gaat....zeker als je het af gaat halen, anders sta je niet alleen je eigen tijd te verdoen maar ook die van de verkoper, je schaamt je toch rot als je dan valt over iets dat gewoon in de advertentie stond :o

Kentaro: mag je niet gewoon de link naar je advertenties hier neerzetten? Wie weet zit er nog iets bij voor 1 van ons, dan kunnen we lekker wat goede ervaringen met elkaar bespreken hier :')

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:57

:')

K heb even snel in je bokt advertenties gekeken, maar wat ik daar 'mis' is een prijsrichting.. Ik zelf klik (buiten dat ik nu niet daar die spullen die jij aanbied opzoek ben :P ) gelijk weg als er geen prijs/of iig een richting qua prijs in staat..

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:02

Nee, de link naar die ene fjord in het vorige topic is zelfs weg gehaald! Blijkbaar mogen we helemaal geen links plaatsen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:05

Meen je dat?? Is een prijs erbij belangrijk?? Dat heb ik dus bijna bij geen enkele advertentie :o

en pmarena, als ik hier een link zou mogen plaatsen, moeten we een topic openen over goede ervaringen op MP!! :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:07

Maar dat ging over het bespreken van de advertentie van een vreemde, kan me voorstellen dat dat niet mag :)

Gewoon zelf een link neerzetten naar de spullen die je allemaal te koop hebt, daar is toch niks raars mee in dit topic lijkt me :?

Excuus als ik een gouden boktregel mis hier hoor, zo enorm op de hoogte ben ik ook weer niet :P

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:07

pmarena schreef:
Sowieso wordt dat niet goed lezen maar wel allerlei conclusies trekken een steeds groter probleem overal, voor dat je een afspraak maakt om iets te kopen kijk je toch eerst goed waar het precies om gaat....zeker als je het af gaat halen, anders sta je niet alleen je eigen tijd te verdoen maar ook die van de verkoper, je schaamt je toch rot als je dan valt over iets dat gewoon in de advertentie stond :o

Idd! Het gaat bij ons o.a. om opdekdeuren. Staat in titel en advertentie OPDEK, al 3 mensen thuis gehad, die stompe deuren zoeken en bij 1 zouden de maten ook niet passen (ook in advertentie vermeld) B-) Het erge is nog dat de 1e persoon vrijwel direct belde nadat de advertenties geplaatst waren, wilde 3 deuren. Dus voor die persoon gebeld en anderen teleur moeten stellen. Voor niks dus eigenlijk.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:08

pmarena schreef:
Maar dat ging over het bespreken van de advertentie van een vreemde, kan me voorstellen dat dat niet mag :)

Gewoon zelf een link neerzetten naar de spullen die je allemaal te koop hebt, daar is toch niks raars mee in dit topic lijkt me :?

Excuus als ik een gouden boktregel mis hier hoor, zo enorm op de hoogte ben ik ook weer niet :P

Helaas, regel 4 in de OP...... :P (het is niet de bedoeling eigen spullen te adverteren)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:09

Zet je de link toch gewoon in je onderschrift wat je verkoopt hihi

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:10

Ow...regel 4, het zal wel, ik niet weet niet :o Maar is geen adverteren toch, alleen maar tips vragen...ja? Nee? O:)
Anders idd. in je onderschrift zetten, goeie Denise!! +:)+

Het ontbreken van een vraagprijs is voor mij ook reden om weg te klikken, daar heb ik geen zin in hoor :P

Dan zoek ik wel verder naar iemand die wel gewoon de prijs er bij zet die die er voor wil hebben, lekker simpel :j

Alleen als echt niemand anders dat artikel te koop heeft staan wil ik wel, met een diepe zucht, een mailtje sturen :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:12

Wist echt niet dat dat voor mensen zo zwaar woog!!
Ga er bij het vernieuwen van m'n advertenties maar aan werken dan :D