Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 21:28

Ik ben weleens een keer 2x achter elkaar gestruikeld over dezelfde steen. Ze noemden mij niets voor niets weleens ezel.

En ohja ik sta soms ook in de weg,als mensen iets aan het wegvegen of aan het schoonmaken staan sta ik dan precies op het punt waar ze het moeten schoonmaken :P

MoriMann

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:54

Ik sta altijd in de weg. Maar dat zit in de familie. Heb ik van mijn moeder :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:55

Ja, ik ben enorm onhandig _O-
Laatst nog heb ik een deur tegen iemand haar hoofd aan geramd omdat ik die deur (op school) een beetje te enthousiast open deed...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:58

Ik heb ooit een docent tussen de deur geslagen. Mens stuurde me eruit en ik had niet door dat ze achter me aankwam. Is nooit meer goed gekomen tussen haar en mij... :o :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:01

Dreamybol schreef:
Ik heb ooit een docent tussen de deur geslagen. Mens stuurde me eruit en ik had niet door dat ze achter me aankwam. Is nooit meer goed gekomen tussen haar en mij... :o :=

_/-\o_

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:18

Ik neem altijd overal de kortste weg... Dwz ik scheer rakelings langs muren, meubels enz, en blijf dus regelmatig met een heup of knie ergens achter hangen. Ik heb ook altijd blauwe plekken waarvan ik niet weet hoe ze er gekomen zijn...
Ik stond bij ouders van vriendinnetjes bekend als dat meisje wat alles stukmaakt, ik hoefde maar iets op te tillen of het lag al uit elkaar, 'kan dit los?' ehh ja nu wel :+
Mijn stomste actie tnt was wel deze:
ik was hoogzwanger en alleen thuis. Er lag sneeuw en ik moest iets buiten in de kliko gaan gooien. Ik liep op sloffen en kon daarmee natuurlijk niet naar buiten, maar om nou helemaal schoenen aan te doen was ook weer zoveel werk voor zo'n klein klusje...
Dus, wat was mijn briljante plan: met slof en al, één voor mijn poezelige pootje veel te grote werkschoen van vriendlief aandoen en daarmee door de sneeuw naar de kliko hinkelen.
Dat was op zich natuurlijk al een recipe for disaster, maar het ging goed! Tot ik op de terugweg de drempel weer tegenkwam, en nu een grote hinkel omhóóg moest maken, om weer binnen te komen. Veel-te-grote-schoen hinkelde niet helemaal met voet mee, en dus lag ik ineens gestrekt in het halletje op mijn bolle buik, met scheenbeen zeer pijnlijk over het scherpe randje van de drempel gedrapeerd...
Baby heeft er gelukkig niks aan overgehouden :Y)

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:26

Oei! :(:) Gelukkig niks aan overgehouden.
Wel heel herkenbaar trouwens :') met sloffen in klompen lopen is ook geen succes weet ik uit ervaring :+

Luz_ElenaEJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:29

Dreamybol schreef:

Lijkt op mijn actie ik kwam te laat op school en probeerde nog net stiekem naar binnen te glippen maar gooide de deur ook hard achter me dicht. Nu stond bij ons op school altijd de conrector de laatkomers op te wachten die zag mij toch en werd ook nog heel erg boos op mij dat ik onbeschoft was enzo, geen idee waar hij het over had dus ik vroeg wat er was zij hij heel boos je slaat toch niet de deur dicht voor de rector zijn neus als hij met zijn handen vol spullen achter je aan komt lopen. Oeps niet gezien en gehoord, zo die waren laaiend zeg is ook nooit meer goed gekomen :=

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:31

Oh hier nog zo'n lomp figuur. Ik zie deurposten soms niet, dan knal ik er vol tegenaan met mijn schouder. En ik loop altijd heel snel door dus dan gaat het ook niet zachtjes :+
Op het werk weten ze inmiddels ook dat als er iets stuk is, het bijna altijd mijn schuld is.

Scheur in de plastic maatbeker? - Plien liet 'm vallen.
Scheur in het glazen tussenwandje van de bakkerij? - Plien stootte er tegenaan tijdens het schoonmaken.
Vastgeplakte doekjes aan de deuren van de vriezer? - Plien wilde de bevroren deur schoonmaken met een vochtig vaatdoekje. Maar ik was niet de collega die de vloer van de inloopvriezer heeft gedweild! :oo
Waarom staat die la op het aanrecht? - Plien deed 'm te hard dicht en toen ging het rolsysteem kapot.

Thuis valt het nog re-de-lijk mee. Laat zelden servies kapotvallen. Je kan alleen altijd perfect zien waar ik heb gegeten, dan ligt er om de plek waar het bord stond, nog een extra cirkel met kruimels. :')

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:34

Haha die laatste, ik krijg het altijd voor elkaar om mijn beschuitje met hagelslag in de korte afstand van het bord naar mijn mond te laten vallen/kapot te knijpen of gewoon loslaten... bij voorkeur net na het stofzuigen -O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 22:35

Dreamybol schreef:

Die docent zou je dan ook nooit meer tegen willen komen :P

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 22:36

Plien91 schreef:
Oh hier nog zo'n lomp figuur. Ik zie deurposten soms niet, dan knal ik er vol tegenaan met mijn schouder. En ik loop altijd heel snel door dus dan gaat het ook niet zachtjes :+
Op het werk weten ze inmiddels ook dat als er iets stuk is, het bijna altijd mijn schuld is.

Scheur in de plastic maatbeker? - Plien liet 'm vallen.
Scheur in het glazen tussenwandje van de bakkerij? - Plien stootte er tegenaan tijdens het schoonmaken.
Vastgeplakte doekjes aan de deuren van de vriezer? - Plien wilde de bevroren deur schoonmaken met een vochtig vaatdoekje. Maar ik was niet de collega die de vloer van de inloopvriezer heeft gedweild! :oo
Waarom staat die la op het aanrecht? - Plien deed 'm te hard dicht en toen ging het rolsysteem kapot.

Thuis valt het nog re-de-lijk mee. Laat zelden servies kapotvallen. Je kan alleen altijd perfect zien waar ik heb gegeten, dan ligt er om de plek waar het bord stond, nog een extra cirkel met kruimels. :')

Oh dat laatste heb ik ook last van, zeker met pannekoeken als ik er stroop erop wil doen ja je raadt het al stroop valt er naast. :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 22:39

Klijntje schreef:
Ik neem altijd overal de kortste weg... Dwz ik scheer rakelings langs muren, meubels enz, en blijf dus regelmatig met een heup of knie ergens achter hangen. Ik heb ook altijd blauwe plekken waarvan ik niet weet hoe ze er gekomen zijn...
Ik stond bij ouders van vriendinnetjes bekend als dat meisje wat alles stukmaakt, ik hoefde maar iets op te tillen of het lag al uit elkaar, 'kan dit los?' ehh ja nu wel :+
Mijn stomste actie tnt was wel deze:
ik was hoogzwanger en alleen thuis. Er lag sneeuw en ik moest iets buiten in de kliko gaan gooien. Ik liep op sloffen en kon daarmee natuurlijk niet naar buiten, maar om nou helemaal schoenen aan te doen was ook weer zoveel werk voor zo'n klein klusje...
Dus, wat was mijn briljante plan: met slof en al, één voor mijn poezelige pootje veel te grote werkschoen van vriendlief aandoen en daarmee door de sneeuw naar de kliko hinkelen.
Dat was op zich natuurlijk al een recipe for disaster, maar het ging goed! Tot ik op de terugweg de drempel weer tegenkwam, en nu een grote hinkel omhóóg moest maken, om weer binnen te komen. Veel-te-grote-schoen hinkelde niet helemaal met voet mee, en dus lag ik ineens gestrekt in het halletje op mijn bolle buik, met scheenbeen zeer pijnlijk over het scherpe randje van de drempel gedrapeerd...
Baby heeft er gelukkig niks aan overgehouden :Y)

Goh je hebt zo'n blooperverhaal geschreven :)

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 22:40

pony33 schreef:
Oei! :(:) Gelukkig niks aan overgehouden.
Wel heel herkenbaar trouwens :') met sloffen in klompen lopen is ook geen succes weet ik uit ervaring :+

En wat was dan jou ervaring met die sloffen in klompen? :Y)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:50

hoi schreef:
Dreamybol schreef:

Die docent zou je dan ook nooit meer tegen willen komen :P

Ze was mijn mentor, had een enorme neus en in mijn puberale brutaliteit zei ik ook nog 'wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht'. :oo Heb zelf ook les gegeven en snap nog steeds niet waarom ze er eerst iemand uitstuurt om er dan achteraan te gaan. :o?

Maar meestal ben ik zelf de dupe van mijn onhandigheid.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:25

Ze was mijn mentor, had een enorme neus en in mijn puberale brutaliteit zei ik ook nog 'wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht'. :oo Heb zelf ook les gegeven en snap nog steeds niet waarom ze er eerst iemand uitstuurt om er dan achteraan te gaan. :o?

Maar meestal ben ik zelf de dupe van mijn onhandigheid.[/quote]

Ja dat was ook weel idd dom van die docent. :(:)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:28

Ik ben ooit eens tegen een stopbord aangelopen en had een mooie bult op mijn hoofd, dit kan ik nog regelmatig aanhoren hahaha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:56

Oh ik bedenk me ineens mijn grootste blooper ooit...

Als ik een tasje aan mijn stuur hing sloeg ik die altijd één keer om m'n bel heen om te voorkomen dat hij heen en weer ging schommelen en tussen m'n spaken belandde. Op zich best slim :j

Maar op een bepaald moment stap ik op mijn fiets en vergeet ik dat. Tasje begint te schommelen, bijna tussen m'n spaken. Dus ik sla hem al fietsend om m'n bel. Lukte niet helemaal goed, hij zat onhandig... Dus ik -nog steeds fietsend- met m'n rechterhand er óók aan trekken...

Dus mijn stuur klapt om (logisch als je met twee handen aan één kant aan het trekken bent 8)7 )

En ik vlieg over m'n stuur heen en beland récht met m'n smoel op straat. Ik had een schaafwond over m'n voorhoofd, neus en kin en m'n linkerarm was blauw maar vreemd genoeg stonden al m'n tanden nog recht en had ik niks gebroken :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:07

Ik ben met fluostiften bezig nu, kijk ik naar mijn handen - precies een kleurboek :roll: Oh en blijkbaar zit mijn gezicht ook al vol :')

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:21

Ja, ben soms ook aardig onhandig en voel me soms echt blond.
Dat ik later denk; hoe kon ik dat zeggen of hoe kon ik dat zo doen :')

Maar kan er gelukkig kan ik er vaak zelf wel om lachen :+

Zo riep ik een keer; PAS OP DAAR LIGT HONDENPOEP.
en wie trapte er in? Juist ja, ik -O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 10:58

Lente schreef:
Oh ik bedenk me ineens mijn grootste blooper ooit...

Als ik een tasje aan mijn stuur hing sloeg ik die altijd één keer om m'n bel heen om te voorkomen dat hij heen en weer ging schommelen en tussen m'n spaken belandde. Op zich best slim :j

Maar op een bepaald moment stap ik op mijn fiets en vergeet ik dat. Tasje begint te schommelen, bijna tussen m'n spaken. Dus ik sla hem al fietsend om m'n bel. Lukte niet helemaal goed, hij zat onhandig... Dus ik -nog steeds fietsend- met m'n rechterhand er óók aan trekken...

Dus mijn stuur klapt om (logisch als je met twee handen aan één kant aan het trekken bent 8)7 )

En ik vlieg over m'n stuur heen en beland récht met m'n smoel op straat. Ik had een schaafwond over m'n voorhoofd, neus en kin en m'n linkerarm was blauw maar vreemd genoeg stonden al m'n tanden nog recht en had ik niks gebroken :+

Dan heb je toch wel heel goed je mond dichtgehouden tijdens het vallen :+ en zijn je botten waarschijnlijk ook onbreekbaar :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 10:59

xMarloes schreef:
Ja, ben soms ook aardig onhandig en voel me soms echt blond.
Dat ik later denk; hoe kon ik dat zeggen of hoe kon ik dat zo doen :')

Maar kan er gelukkig kan ik er vaak zelf wel om lachen :+

Zo riep ik een keer; PAS OP DAAR LIGT HONDENPOEP.
en wie trapte er in? Juist ja, ik -O-

Dat had ik ook een keer, een voorbijganer zei pas op hondenpoep! en dan nog stond ik daar in de flats.
Laatst bijgewerkt door hoi op 23-01-13 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:00

zwieke schreef:
Ik ben met fluostiften bezig nu, kijk ik naar mijn handen - precies een kleurboek :roll: Oh en blijkbaar zit mijn gezicht ook al vol :')

Je gezicht is geen papier. :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:08

hoi schreef:
zwieke schreef:

Je gezicht is geen papier. :+

Stond ik te praten met mijn baas met mijn gezicht vol fluo... Mijn collega zegt daarna: "eeum wat heb jij in je gezicht allemaal?" Wel danku om dat vroeger te zeggen :')

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:13

Ik heb ooit eens een hele dag met mijn jurkje (zo'n grof gehaakt geval) binnenstebuiten op kantoor gelopen. Pas 's avonds kwam ik een bevriende collega tegen bij een cursus die me vroeg of ik mijn jurkje wel goed aan had... :\