Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dinsdag was de zoals wij het noemen de normale APK keuring.
Deze was toch anders dan de vorige keren want de oncoloog begon het gesprek al anders, achteraf hoorde ik dat mijn ouders toen al een mega dreun kregen want die wisten wat er komen ging.
De longfoto was niet goed, in drie weken tijd zijn er nu drie grote tumoren zichtbaar in mijn long en er zit ook veel vocht in zodat ik eigenlijjk maar een long heb die ongeveer op 70 procent werkt en dan was dit nog me "goede" long.
Het gat in mijn andere long is wel weer meer aan het dicht gaan dus op zich wel goed nieuws ware het niet dat mijn andere long nu alles aan het verpesten is.
De oncoloog vond het vreemd dat ik me toch gewoon goed voel nadat ze de foto zag.
We mogen gelukkig wel nog een weekje op vakantie en als het mis gaat moet ik naar een ziekenhuis in Groningen.
Als we terug zijn moet ik gelijk weer terug om te kijken hoe het ervoor staat en wat te doen.
Misschien dat ze het ook daar kunnen wegbranden maar dat word een groot risico omdat de narcose erg slecht gaat zijn voor me.
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik het wel moet laten doen, ik weet dan dat ik ietsje langer heb maar dan weer twee maanden door een hel van pijn en klaplongen gaan is ook niks en dan wil ik liever nog genieten zolang het nog kan.
Het is me wel duidelijk geworden dat mijn tyd nog maar erg kort is.