Wat een geweldig filmpje is dat! Muziekmakende kittens
Hier staat een echte, hiernaast heeft iemand uit het dorp een dennenbomenveldje dus hij was zo thuis. Als hij blijft leven mag hij bij de andere dennenbomen in de tuin. Onze mega pup blijft er goed af gelukkig, valt me alleszins mee.
Mijn echte boom doet stom, er zijn al zomaar 3 ballen uit naar beneden gevallen.. Twee stuk. Wél een goede reden om weer wat nieuws te kopen, maar toch stom!
papagroom
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-13 10:16
Het is er de tijd voor,dus wederom de vraag,echt of nep.
Hier niet een grote,maar een stuk of wat kleintjes. Wel echte kleintjes.
quartel
Geplaatst: 07-12-13 10:39
PPG heeft kleintjes
Ik hou het op de grote
papagroom
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-13 10:45
quartel schreef:
PPG heeft kleintjes
Ik hou het op de grote
Had jou schoonmoeder niet een dennenallergie ?
quartel
Geplaatst: 07-12-13 10:47
Nee, een Quartel allergie
DaraBariton
Geplaatst: 07-12-13 10:49
wij hebben een echte boom en hij staat al sinds begin deze week Zilver en Rood
Lizzzzz
Geplaatst: 07-12-13 10:54
Een echte, of geen
Woon sinds een jaar op mezelf, maar nog niet in de gelegenheid geweest om een boom in huis te halen
Mn moeder had de laatste jaren een nepboom, bah wat verschrikkelijk vond ik dat.. Hij was nog zwart ook .. Een kerstboom hoort groen En echt
Een echte! ! Groter dan ik zelf. Eerste jaar in de 4 jr dat we samenwonen dat we eindelijkkkkk een kerstboom hebben. Woonden eerst 3 hoog namelijk. Zonder lift. Dus ik heb gister als een klein kind bij de kerstbomenverkoper gestaan "hij moet wel grooot zijn" en lekker kitcherige tokkie versiering gehaald en mn moeder haar boompje van 70cm afgekraakt. Haha
Hier staat onze nepperd weer, ook met plastic ballen. Wel zo handig als je 6 katten en een jonge labrador hebt.
Konstantine
Geplaatst: 07-12-13 11:29
xxrossiexx schreef:
Schoonmoeder is allergisch, dus wij hebben een echte!
Ik zat al te wachten op een reactie van Quartel, hahaha, maar ze is dus niet de enige.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 07-12-13 11:30
Geen, ik vind het altijd zo sneu dat er een boom in je huis dood staat te gaan... En een neppe, nee. Ik houd in het algemeen niet zo van namaakplanten en we hebben geen ruimte om m het hele jaar te bewaren. Zodoende hebben we een leuk versierd huis en een mini-nepboompje van 20 cm ofzo.
Wij hebben trouwens twee nepperds, een van 1.80 en een van 1.50. Die van 1.50 kan in zn geheel de zolder op, die andere opzetten kost ongeveer een halve dag. Keuze snel gemaakt.