hier ondertussen blauwe lucht en een zonnetje. Toch nog een beetje zon op mn verjaardag maar koud is het hier ook niet echt
Eliine van harte gefeliciteerd!!! Hier alweer een lekker dagje, niet koud geen neerslag dus prima paarden weer!
Eliine, hartelijk gefeliciteerd.Hier was het tot 14.00 best wel lekker weer, fijne temp. en heerlijk zonnetje, daarna werd het wel een stuk minder met wat regen en kou
Eline gefeliciteerd Het is hier lekker weer. Lekker druk geweest bij de paarden en de jas kon wel uit. Ik had het gewoon warm.
Escada schreef:Brrrr ik ga zo hardlopen , en het is best koud Koud? Nee joh. Van hardlopen word je warm. Koud ga je het zeker niet hebben hoor Succes zo
Alsjeblieft géén sneeuw.. Pony en ik zijn net weer op aan het bouwen en heb geen zin om weer een paar weken uit de running te zijn (buitenbak ja..)Hier is het mistig en ik vind het koud.
Veulen84 schreef:Vanaf 3 december lichte vorst wil ik niet !!!!Alhoewel als het land dan net bevroren is kunnen de paarden lekker de weide op .hmmm misschien toch een paar graatjes dan ..
De hele dag prachtig mooi weer, super! Totdat ik de bui letterlijk zag hangen Ik dacht in mijzelf; binnen nu en 2 minuten gaat het regenen (zag de regenboog als staan )Voor ik dit geheel in gedachte had, regende het al