Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise1984 schreef:Morgenochtend breng ik 1 van mijn konijnen weg. Die gaat naar een collega als maatje voor haar ex ram.
Vanmiddag nog een bod van 30 euro via de mail gehad op mijn voor fiets zitje met wind regenscherm en zo'n rol vorig jaar gekocht bij elkaar voor 94 euro. Weinig gebruikt wij fietsen nl amper dus geen gebruikerssporen. Staat bieden vanaf 40 euro.. dus lager kan niet dan proberen ze het toch maar via de mail. En ik ben een stijfkop als ik een bodemprijs heb ingesteld.
roxiie schreef:Debbie schreef:Dan durf je ook..![]()
Vast een trucje die ze vaker proberen.. Zal het ze ooit lukken?
Het wordt nóg leuker, ik ontving zojuist van die meid dat ze het bijzonder aso vond dat ik de broek niet aan haar meegegeven hadnu had ze voor jan banketstaaf 15 min in de kou op de fiets gezeten..
Jaaaa joh!!
StalNollie schreef:mischien hebben ze het andere niet correct ontvangen kan toch
Shirley schreef:Die vlieger van "eigen risico" gaat helaas niet op ... als verkoper ben je altijd verantwoordelijk voor de levering !
Zou wel makkelijk zijn: zet een boek op de Marktplaats, in even de verkoopprijs en verzendkosten, ZEG dat je het gepost hebt en zet het boek weer vrolijk terug in de boekenkat![]()
Dan zou de koper dus geen poot hebben om op te staan ?
Een pakketje is altijd traceerbaar en als iets waardevol is, laat ik het altijd verzekerd verzenden ( neem dan de extra kosten graag voor eigen rekening )
Mocht er dan iets fout gaan, dan krijg ik tenminste ook mijn geld terug
corinepgek schreef:Net een uur!!!! zitten wachten op iemand die een kastje van 30 euro op zou komen halen. Spullen staan bij mijn vader dus er wat eerder heen gegaan en nog langer gebleven want mensen komen tegenwoordig vaak wat aan de late kant maar helemaal niets he.
Afspraak van het weekend via de mail gemaakt, nog even teruggelezen en echt duidelijk alles afgesproken enzo. Even een flink pissige email teruggestuurd dat ik het een beetje achterlijke actie vond en de verklaring wel heel goed moest zijn... Voortaan bellen ze maar als ze willen komen kijken.
Wat ik zelf heel vervelend vind is dat mensen bijna geen telefoonnummer meer bij de advertentie zetten, als ik interesse heb bel ik graag, onderhandel ik en haal ik het op. Nu moet je steeds wachten op antwoord en dan krijg je vaak te horen dat iemand anders je voor is.