Ik wil graag even een update geven:
Ik ben namelijk helemaal niet zeker of ik nog verder wil. Ik ben er mij ondertussen ook bewust van geworden dat het tekort aan seks niet de enige reden is.
Er is zijn te grote afhankelijkheid van zijn ouders (hij is 32 maar belt nog dagelijks met zn moeder, zijn vader komt elke dag langs om in de tuin te werken of om wat klusjes te doen) en het feit dat ik voor quasi alles alleen sta wat betreft het huishouden. Daarnaast mis ik spanning in mijn leven. Cliché ik weet het, maar toch. Niet enkel op seksueel vlak, maar gewoon in alles. ik heb het gevoel dat ik in een vroege midlife crisis zit ofzo. Wil ik dit wel de rest van mijn leven? alleen maar werken aan het huis, hunkeren naar een weekendje weg? Ieder weekend op bezoek bij oma of ouders?
Wat betreft de seks. Ik heb hem meerdere keren aangegeven dat ik meer wil. en ja ik heb nog initiatief genomen maar ik werd gewoon aan de kant geschoven. Ik heb sinds een paar maanden contact met een andere man, enkel virtueel. Ik heb dit ook aan mijn man verteld dat we virtueel wel dingen doen. Hij was hier niet eens kwaad voor. Ik ben over alles eerlijk geweest, ook dat ik gevoelens voor die andere man begon te krijgen. Maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik voelde me wel heel opgelucht dat ik het heb verteld aan hem, want ik ben tenslotte wel virtueel vreemd gegaan.
Ik merk wel dat mijn man twee dagen na ons gesprek geprobeerd heeft mij wat meer aandacht te schenken, maar het heeft dus maar een paar dagen geduurd.
Hij vervalt zo snel in zijn oude patroon: videospelletjes, zijn ouders helpen, tv kijken tot een gat in de nacht en dan komen slapen,...Ik weet echt niet of ik dit kan nog lang kan volhouden zo. het feit dat ik verliefd geworden ben op een ander maakt het natuurlijk niet makkelijker en ik ben bang dat ik hierdoor alleen maar slechte dingen van mijn man kan zien. Ik heb het zelf al met mijn vader erover gehad, dus dat betekent toch wel dat ik hier serieus mee zit. En ja, ik ben er mij bewust van dat het gras aan de andere kant altijd groener lijkt. Sorry dat ik dit topic opnieuw open, maar ik wou het gewoon even van mij afschrijven. Ik denk dat ik mijn man wel graag zie, maar we leven gewoon als twee goede vrienden bij elkaar. Ik dacht altijd (net zoals ik in de openingspost heb geschreven) dat ik wilde oud worden met hem, maar nu weet ik het echt niet meer.