Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:33

Cubone schreef:
Kaus schreef:
Toen ik bij mijn beppe op het aanrecht zat en mijn zus me er vanaf duwde.
Ik viel met mijn hoofd op de tegels maar had nergens last van.
Toen zei mijn beppe tegen mij dat ik een gat in mijn hoofd had en het bloed zat helemaal in mijn haar.
Mijn zus en ik begonnen heel hard te lachen :+ ik geloofde er helemaal niks van namelijk.
Daarna gingen we naar ballet alleen mocht ik niet mee doen... ^)
Door het gat in mijn hoofd waar ik nooit iets van gevoeld heb :')

Wat is in hemelsnaam een beppe? :+

Ja, dat vroeg ik me nou ook al de hele tijd af! :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:33

Cubone schreef:
Kaus schreef:
Toen zei mijn beppe tegen mij dat ik een gat in mijn hoofd had en het bloed zat helemaal in mijn haar.
Mijn zus en ik begonnen heel hard te lachen :+ ik geloofde er helemaal niks van namelijk.

Oma of tante, zegt mijn (waarschijnlijk) Friese instinct.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:34

Cubone schreef:
Kaus schreef:

Oma _O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Hahaha, echt, wat een geniale verhalen! :D
Zelf heb ik er ook nog wel een paar:

1) Ik kwam uit school en ik wist dat we een nieuwe badkamer zouden krijgen. Precies die dag was er nieuw cement gelegd en mijn vader vertelde dat aan mij. Ik was dus wel super nieuwsgierig, dus ik doe de deur van de badkamer open en stap naar binnen. Toen kwam ik er achter dat het cement nog nat was en dat ik er vol met mijn nieuwe schoenen in stond. Wat heb ik gehuild, maar vooral: wat was ik bang! Ik dacht serieus dat het cement zou opdrogen met mijn voet er nog in en dat ze mij dan eruit moesten snijden en dat ik dan voor altijd met een blok beton aan mijn been zou lopen.

2) Ik ging winkelen met mijn moeder in de supermarkt, een jaar of 10 was ik denk ik. Mijn moeder was iets vergeten in het vorige gangpad en vroeg mij of ik dat even wilde halen. Wat was ik trots dat ik alleen die winkel door mocht! Dus ik op pad en gehaald waar mijn moeder om had gevraagd. Toen liep ik weer terug naar mijn moeder en sprong ik achter op haar rug en gaf ik haar een kus. En toen kwam ik erachter dat het helemaal mijn moeder niet was, maar een wildvreemde vrouw :o

3) We speelden een spelletje monopoly, mijn moeder, 2 vriendinnen en ik. Ik was duidelijk aan de verliezende hand en op dat moment kon ik niet zo goed tegen mijn verlies. Ik ben keihard gaan schreeuwen en heb zo alles van het bord afgeveegd. En tja, toen alles weer opruimen... :(

Ik heb ook verschillende trauma's opgelopen, haha, waaronder:
- de beer/leeuw van de teletubbies
- kermit de kikker :')
- jurkjes :(:) (nog steeds)
- Kaza van wizzy en woppy

Herkenbaar? :+

tootje71

Ik was een jaar of zeven en wij hadden nogal primitieve buren..afijn de buurvrouw was bevallen en toen ik met het buurmeisje ging spelen liet dat mens mij een fotoboek zien van de bevalling met blote buuf erin en werkelijk recht in haar kruis foto's gemaakt.. en vervolgens hoe de baby op de wereld werd gezet .

ben er heel lang vies van geweest en mijn moeder is boos geweest op de buuf dat vergeet ik ook niet meer..brrr

Tess__

JoopC schreef:
1) Die keer dat mijn oom zijn nieuwe vriendin meenam naar ons huis en haar een tongzoen gaf. Ik was zes en riep: Wat gebeurd er nu?!

2) Of die keer dat ik door de gang wandelde bij mijn tante, mijn oom stond te plassen in het toilet met de deur open en ik riep; 'Die is veel groter dan die van papa!' (Dat vertelde mijn tante laatst. Ik was toen een jaar of drie vier...)

Ik ken Loreland niet, maar ik heb wel slapeloze nachten gehad van de plaaggeest van Bassie en Adriaan. :(

Ik herken dat idd... := verschrikkelijk vond ik die plaaggeest, nog steeds eigenlijk (heb B&A op DVD staan maar de DVD van de plaaggeest toch maar even overgeslagen)

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:35

Cubone schreef:
Kaus schreef:

beppe is oma in het fries :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:35

piewie schreef:
schiet me net nog 1 te binnen. Had 2 snoepjes "gepikt" uit de supermarkt. Toen ik thuis kwam, zag mijn ma het en heeft me terug gestuurd met 10cent uit mijn spaarpot om ze te betalen. weet nog goed dat ik daar stond met een knalrood hoofd! heb het ook nooit weer gedaan.

Dit doet me denken aan mijn zoontje..
Dit had ja... echt waar een heuse levende schildpad gejat uit de intratuin.

Hij vroeg thuis al om een bakje water, wat niet vreemd is want hij speelde vaker met zijn nep dieren met een bakje water.

Even later kwam de aap uit de mouw, hij had die schildpad in zijn broekzak gepropt..

Ik ben met hem naar de intratuin gegaan, heb hem zijn verhaal gedaan.
Hem laten zeggen dat het beestje bij ons thuis niet kon leven maar dat hij er wel voor moest betalen (in de zin van 'schadevergoeding') de man van de intratuin heeft hem flink aangesproken, en mijn zoontje is met een rood hoofd naar huis gegaan.

Hij is weken stil geweest..

Tess__

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:37

Oooooooow helemaal vergeten..... Ik weet niet of jullie de Spice up your life video van de Spice Girls ooit gekeken hebben. In die film wonen ze met zijn allen in een huis en komt er een detective/vies ventje, snachts met zijn hoofd uit de wc pot om foto's te maken. Ik ben wekenlang bang geweest om 's nachts naar de wc te gaan... :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:38

Baantjer vanaf mijn derde levensjaar heeft mij ook niet goed gedaan.
Ik keek altijd mee, wanneer mijn zus alleen thuis was. Ik vond het geweldig, maar heb er een jeugdtrauma aan overgehouden wanneer ik dus alleen thuis was, boven was of wat dan ook...

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:39

Wizzy en Woppie vond ik zo'n eng programma... Nu is het 's ochtend weer op kindernet oid en ik vind het nog steeds verschrikkelijk :=
Vooral omdat ze toch best eng leken, en die ogen waren zo groot geschminkt.. Brr.

En ik weet nog heel goed, vlak voor etenstijd mocht ik altijd Brum kijken :D
En dan mocht ik van m'n moeder altijd een soepstengel. Laatst zapte ik er langs en ik kreeg spontaan de smaak van soepstengels in mn mond _O_

Ik weet ook nog dat we in groep 4 spreekbeurten moesten doen, en er zat zo'n jongen in m'n klas die echt geobsedeerd was door de Titanic ofzo :=
Dus nouja hij had z'n spreekbeurt daarover, en daarna liet hij nog een stukje van de film zien.
Zette hij precies het stukje van het zinken aan, nou ik durfde ook een tijdje niet meer op boten toen..
Hij zat er zelf om te lachen, vind het nog steeds vreemd..

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:39

Rofl Pascal, schilpad in de broekzak gestopt! _O-

Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat mijn favoriete knuffel, Vos de husky-knuffel, voor het eerst in de was ging, na jaaaren knuffelplezier... Wat heb ik gehuild toen hij er uit kwam met zijn oortjes helemaal vastgeplakt aan zijn hoofd en zijn zachte vacht helemaal niet meer zacht was :=. Nooit meer goed gekomen, maar ik heb de knuffel nog steeds. :+

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:43

Ooh ik had ook een beertje die in de wasmachine moest (en hij kon een piepgeluidje maken) maar er was op de een of andere manier water bijgekomen. Dus piepte hij net iets anders en dat vond ik niet leuk :+

Lukka

Geweldige verhalen hier. :')
Ik heb ook een aantal rare dingen meegemaakt, even denken...

- Toen ik in groep 1 zat vroegen een paar kinderen aan elkaar tijdens de les waarin je zelfstandig mocht werken of één van hen z'n broek naar beneden durfde te trekken. Ik ben toen op een tafel gaan staan en heb m'n blote kont laten zien. Juf was pissig, maar ik was wel stoer. :')
- Ook iets van toen ik in groep 1 zat: Een klasgenootje kwam op school met haar onzichtbare hond die ze aan de hele klas liet zien. Kinderen mochten hem ook aaien, maar dan moest je wel heel voorzichtig doen. Juf speelde ook echt mee. Ik vond het allemaal maar flauwekul en heb keihard door de klas geschreeuwd "JE HEBT HELEMAAL GEEN HOND, LIEGBEEST!" Meisje begon toen te huilen.
- Toen ik 11 was had ik de fiets van m'n tante geleend. We aten bij haar en ik reed snel naar huis om een paar spellen voor de Playstation op te halen. Toen ik weer terugreed naar m'n tante kwam er een man met een kindje aanrijden vanaf de rechterkant die ik niet zag. Ben er vol tegenaan gereden en het wiel van de fiets van het jongetje bleef in die van mij haken. Vader was helemaal pissig en begon mij uit te schelden en te bedreigen dat hij me in elkaar zou trappen en dat de politie me een boete zou geven als zijn zoontje gewond was of als zijn fiets beschadigd was. Ik kon alleen maar "Sorry, sorry, het spijt me!" zeggen. Op de terugweg heb moest ik keihard huilen. Heb het nooit aan iemand verteld. :P
Laatst bijgewerkt door Lukka op 07-11-12 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

XMaaiike

mijn zusje en ik hadden ooit het geniale idee om toe te doen alsof de kat een baby was, ingestopt in de poppenkinderwagen en evenlater in de maxi-cosie, op een gegeven moment had de kat t wel gehad, doet gewoon zijn staart omhoog en laat ik nou net achter de kat staan, beest begon gewoon te piesen en ik was van top tot teen besmeurd met kattenpies. daarna nooit meer de kat ingestopt in poppenatributen.

ik weet ook nog goed hoe mijn ouders elke ochtend een gevecht hadden met mijn zusje van toen 4? jaar. wou namelijk nooit haar kleren aan 's ochtends, de een moest op haar zitten en de ander haar kleren aantrekken en dan nog bleven haar voeten rondjes draaien, de maillot wilde dus niet aan. rest van de dag hoorde je haar er niet meer over tot de volgende morgen als het probleem weer begon. :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:47

Ik was 4 jaar en we kregen een puppy, toen we hem mee naar huis namen, dacht hij dat hij naar binnen kon springen langs de deur, maar dat bleek een raampje te zijn. Hij stuiterde dus terug..... :') _O- Ik kan me niet veel herinneren van mijn hele jonge jaren, maar dit staat me nog zo bij! _O-

Geweldige verhalen hier trouwens _O_ Maar ook wel vieze!

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:48

ik weet nog wel een keer dat ik met mijn moeder aan het winkelen was.
ik was mijn moeder kwijtgeraakt en helemaal in paniek. zelf was ik toen nog maar een ukkepuk en al
die kledingrekken waren zo groot en ik was zo bang!
en ja hoor, eindelijk dacht ik mijn moeder gevonden te hebben dus ik heel snel maar haar toegerend
en een knuffel gekeken.
kijk er een vrouw omlaag, ik kijk omhoog, en wow wat was ik toen geschrokken.
het was mijn moeder niet!! gelukkig had ik mijn echte moeder daarna wel snel weer gevonden :+

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:50

dammie1 schreef:
Marije112 schreef:
Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

En bedankt.
Ik leg nu mijn halve reep chocola weg.
Heb geen zin meer.

En ik leg mijn pepernoten weg.. ranzig!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:50

Wat ik ook nooit meer vergeet is een situatie in groep 2, was met mijn beste vriendinnetje handjes aan het wassen (lees wel we waren al een kwartier aan het soppen.)
De juf was het zat en trok ons weg, maar ja daarbij werd mijn hele (nieuwe) jurk nat..
Ik heb staan janken.. mijn jurk was nat en dat was verschrikkelijk.

Zo hadden wij vroeger een grote eiken kast op zolder staan met schuif deuren.
Mijn zus had me in een koffer gestopt (vraag me niet waarom, waarschijnlijk om te kijken of ik erin pastte.) maar ze had me dus met koffer en al in die kast gezet..
Ik raakte dus lichtelijk in paniek en viel dus in die koffer tegen de kast deur aan.

Hele kast deur uit zijn voegen, mijn zus me gauw uit de koffer gehaald en wij die deur maar rechtop tegen de kast gezet.

We hebben nooit durven vertellen hoe het kwam dat die deur eruit lag..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:52

Cubone schreef:
Kaus schreef:

Een Oma :+

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:53

IK had er nog al een handje van om altijd weer van bed af te komen toen ik klein was, met de smoesjes ik moest nog plassen..heb dorst..e.d. komt vast bekend voor!
Ook moest mijn papa mij altijd verhaaltjes vertellen voor het slapen gaan, het liefst over wolven want dat was helemaal prachtig.

Tot mijn vader aan het einde aan het verhaaltje vertelde, Papa heeft gister ook nog een wolf gezien! een zwarte..met gele ogen..hier in de schuur, hij zou het wel koud hebben en zoekt tegen de winter een warm bedje om onder te liggen. (hij dacht zo te voorkomen dat ik sávonds nog weer naar beneden kwam) Ik heb jaren lang met de kop onder de dekens geslapen..nachtmerries gehad, en elke avond moest papa kijken of er ook wat onder bed lag, smorgens gilde ik mijn moeder wakker dat ze eerst bij mij het licht aan moest doen anders kwam ik niet uit bed, Want op een duur zag ik onder mijn bed ook daadwerkelijk (in mijn beleving) iets zwarts met knal gele ogen!

En het mooiste is, we zijn nu 20 jaar verder , en ik laat nu mijn vriend bij stormachtig/guur weer of na het kijken van een enge film eerst onder bed kijken...
En nog heb ik wel nachtmerries :+
Laatst bijgewerkt door heleen88 op 07-11-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:53

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:54

Marije112 schreef:
Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

Ik word hier echt helemaal onpasselijk van.

Hoe verzin je het als normaal denkend mens om dit te doen vraag ik me af? :r

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:58

Hahaha wat een verhalen! Geweldig!

Ik weet nog dat ik als kind (7jaar ofzo) een keer weg ben gelopen. Ik had met 2 vriendinnetjes afgesproken om die nacht weg te lopen.... 's nachts ben ik naar beneden geslopen in mn pyjama en mn sloffen, jasje aan en de deur van slot gehaald. Ik ben toen naar een vriendinnetje gelopen samen met een ander meisje (zie je het voor je? twee meisjes midden in de nacht buiten op hun sloffen en in een jasje?) en die andere vriendin waar we naar toe gingen had allemaal lakens/sjaals etc aan elkaar geknoopt en naar buiten gegooid. Wij zouden dan naar boven klimmen en gezellig bij haar op de slaapkamer gaan spelen. Nou wij wilde serieus omhoog klimmen totdat haar ouders wakker werden van gestommel buiten. Stonden wij daar aan een laken/sjaal/touw/broek te hijsen om naar boven te klimmen.. Dooood gevaarlijk maar een heel avontuur dat ik nooit meer vergeet! (en daarna de boze ouders natuurlijk...)

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:01

Iets wat ik meegemaakt had,

Toen ik 4 was woonde ik nog in amerika, toen woonde we in de woestijn in zo'n woonauto ofzo xD Ik besloot verstoppertje te spelen en verstopte me in de kast.
Me moeder kwam thuis en kwam tot de ontdekking dat ik nergens was?
Naja zij overal zoeken, en na 2 uur de politie gebeld.
Hele eenheid gekomen met helikopters, quads e.d. omdat de woestijn ook zo gevaarlijk was.
en na 6 uur kwam ik lachend uit dat kastje en zei "BOO! here I am! :D " En toen kreeg ik een klap , ik wist niet waarom joh! Ik speelde toch gewoon verstoppertje?
De politieagenten lachten me trouwens ontzettend uit.. -O- :')