Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathaliefje schreef:Poepen is geen kontseks ofzo, ofja, dat valt er wellicht allemaal onderHet is gewoon 'seks hebben', met een ietwat groffere lading van het woord, zoals ne*uken.
Kentaro schreef:mmmm, ik vraag me ineens af of het wel goed komt tussen een nederlandse en belgische partner als ze hun kind 2 talig opvoeden?!?
Ympi schreef:Kentaro schreef:mmmm, ik vraag me ineens af of het wel goed komt tussen een nederlandse en belgische partner als ze hun kind 2 talig opvoeden?!?
Zou mijn kinderen maar opvoeden in de taal van het land waar ik woon... Hier in België vragen of je mag gaan poepen zal je algauw een fikse straf opleveren op school!
wendyenbram schreef:zo ging ik vorig jaar beginnen met harlopen. En wel met evy op de mp3 speler...
ik begon met lopen. toen ze begon met zo dan gaan we nu beginnen met lopen (eh ik liep al?) maar toch nog netjes mijn eerste 2 minuten gelopen. zegt ze ineens, zo en dan gaan we nu weer wandelen...
met andere woorden mijn eerst keer hardlopen werd er verwarrend.
aan het eind van de les wist ik wel dat lopen, rennen was en wandelen, lopen was...
Kentaro schreef:N**ken = poepen
maar dat is zegmaar wel een "vies" woord om het te verwoorden
wij kunnen ook gebruiken: vrijen, liefde bedrijven
welke woorden kunnen jullie nog meer gebruiken om dat te verwoorden?
wendyenbram schreef:zo ging ik vorig jaar beginnen met harlopen. En wel met evy op de mp3 speler...
ik begon met lopen. toen ze begon met zo dan gaan we nu beginnen met lopen (eh ik liep al?) maar toch nog netjes mijn eerste 2 minuten gelopen. zegt ze ineens, zo en dan gaan we nu weer wandelen...
met andere woorden mijn eerst keer hardlopen werd er verwarrend.
aan het eind van de les wist ik wel dat lopen, rennen was en wandelen, lopen was...