Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik ben het wel eens met de reacties op de advertentie. Sorry Molenhoek, bedoel het niet vervelend maar zo te zien heb je zelf veel teveel betaald voor deze merrie. Dat is heel vervelend voor jou, maar je moet dan niet verwachten dat je weer goed geld kunt krijgen met de verkoop. Ze is dat geld gewoon vanaf die foto's in ieder geval niet waard en straalt ook geen uitzonderlijk talent uit wat ervoor zorgt dat kopers het alsnog neer willen tellen.
Dan kan het nog 100x een De Niro zijn, maar op een papiertje kun je niet rijden. Daarnaast ligt de markt ook op z'n kant en leveren De Niro's ook niet zo heel veel op, of er moet een geweldig tonend paard tussen zitten. Aan moederskant zit ook geen enkel predikaat en dat maakt haar voor de fokkers niet erg interessant.
Dat bod van 5000 euro had ik persoonlijk heel blij mee geweest!
Ik zou haar voorlopig van de verkoopsites halen, op een goede manier laten trainen zodat ze niet meer zo iel toont en goede bespiering krijgt, en dan over een maand of 5 er opnieuw op zetten met een flitsende rits foto's erbij
sharoontje schreef:Ik ben benieuwd, ik heb een advertentie op Marktplaats staan, omdat ik een goedkope fiets zoek (scooter kapot). Hoop op normale reacties en vooral dat mensen lezen (zit in de prijsklasse tot 40 euro en wil bij uitzondering tot 50 euro gaan, simpele fiets dus).
Netam89 schreef:sharoontje schreef:Ik ben benieuwd, ik heb een advertentie op Marktplaats staan, omdat ik een goedkope fiets zoek (scooter kapot). Hoop op normale reacties en vooral dat mensen lezen (zit in de prijsklasse tot 40 euro en wil bij uitzondering tot 50 euro gaan, simpele fiets dus).
Bij de Makro heb je voor 100 euro een splinter nieuwe fiets, wellicht een tip!
GamblersCup schreef:Niet iedereen kan bij de Makro kopen en 100 euro is 60 meer dan haar budget, wat vast een reden heeft
niek_aaron schreef:"prachtige" broek zou t zijn.....bovenbenen bijna tot op de draad versleten. Niet te geloven dat mensen t op durven te sturen. Bij mij zou die niet eens naar t leger de heils gaan, maar regelrecht de afvalbak in. Ik rijd western dus ga er maar mee rijden![]()
![]()
![]()
![]()
niek_aaron schreef:....ze neemt de broek toch niet terug. Alsof ze dat wel echt had willen doen.
Heb gemaild dat ik t schandalig vind, dat je een versleten broek op MP durft te zetten....antwoordt ze dat ik t verschil tussen zalando en Mp maar moet googlen.......mijn reactie En jij tussen MP en Leger des Heils....![]()