Maar krijg je de boete sowieso, of alleen als je de producten wilt?
Skessa_
Geplaatst: 14-09-12 11:59
Ze vernietigen de producten, dus die krijg je niet eens en de boete moet je gewoon betalen.
_Micha_
Geplaatst: 14-09-12 12:01
Boete krijg je sowieso, en producten worden ook sowieso vernietigd.
Ik heb een vraagje, mijn huisnummer was dus niet vermeld bij eBay waardoor ik heel veel pakketjes niet heb gehad, nu raadde een seller me aan naar het dichtsbijzijnde postkantoor te gaan en daar te vragen of ze er misschien lagen. Goed dat wil ik natuurlijk doen, maar waar moet ik heen? Moet ik dan echt naar een PostNL gebouw/lokatie of zou ik ook naar de plaatselijke AH waar je pakketjes op kan halen. Als dat zo is kan ik alle AH's Jumbo's en andere winkels hier af fietsen om te kijken of het mogelijk daar ligt, lijkt mij niet toch? Misschien handig om te weten, het zijn allemaal gewoon pakketjes die door de brievenbus kunnen. Vraag twee is dus, kun je zomaar de PostNL binnen wandelen en vragen of ze pakketjes voor je hebben?
Skessa_
Geplaatst: 14-09-12 12:05
Zou even naar de klanten service bellen van Post NL. Die kunnen je vast wel verder helpen. Maar normaal is het toch zo dat pakketjes dan gewoon retour afzender gaan?
PostNL kan me niet helpen want die zeggen dat ze een barcode nodig hebben en ik bij de verkoper moet zijn Beetje een vaag verhaal, maar ik ga wel naar de verkoper toe.