lenaa_tje schreef:Hier in groningen lekker weer met een lekker zonnetje en best warm. Konden jullie getuige van zijn
Nayomie schreef:lenaa_tje schreef:Hier in groningen lekker weer met een lekker zonnetje en best warm. Konden jullie getuige van zijn nah... dat is niet zo bijzonder, maar ik hoop wel dat Lenaa_tje ervan geniet. Ik vind het hier helemaal heerlijk! Bewolkt, lekker fris. Ja, heerlijk!
ik vind het wel lekker zo.Temp is prima en weinig wind....droog.....Beter dan de afgelopen week dacht ik zo.Van mij mag het zo blijven hoor
Heerlijk weer gehad vandaag! Geen zon, maar dat vind ik niet zo erg. De zon deed wel pogingen, waardoor het lekker licht was. Ja, prima dag zo.
En weer een ideaal weertje vandaag. Zon met wat wolkjes, weinig wind, niet te warm en niet te koud. Van mij mag dit wel een poosje aanhouden zo.
Lekker fietstochtje gemaakt vandaag. Inderdaad niet te warm en niet te koud. En in ieder geval droog, heel belangrijk
Saai weer boven t wad....en tegen de avond een buitje van af de noordzee...weer niets te beleven dus.