paar meiden die erg blij zouden zijn met een kaartje..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 20:51

kaatje77 schreef:
Wat een onwijs mooi gebaar van alle bokkers.

Ik heb wel een verzorgpony voor je in de aanbieding, maar da' s wel 30 km van jullie af.....

aii wat jammer,.want heb zelf geen auto. is er makkelijk met openbaar vervoer te komen?
in ieder geval heeel erg bedankt voor het gebaar!!

zo....de post draait nog steeds overuren hahah.gemiddeld krijgen we nu nog 12 kaartjes per dag haha :D en......het is nog steeds een wedstrijd wie er het eerste bij de deur is hahah.

zoals ik al eerder schreef hebben bokkers deze oproep verspreid via andere sites..krijg nu dus ook reacties via facebook,.een hondenforum ,vanuit belgie en weet ik veel waar allemaal :D
hele lieve kaarten,pakketjes etc.

geweldig dit!! enne,... jullie zijn schijnbaar niet onopgemerkt gebleven,..want heb via via te horen gekregen dat er een leesblad is,.die geinteresseerd is in dit verhaal ,omdat dit inmiddels zo in omvang is gegroeid :D
Wie weet staat er dus binnenkort een verhaal over de kaarten- actie in een blad (en ja,..wil er dan uiteraard wel in met een foto met alle kaartjes hahaha)

nogmaals,.jullie zijn té gek!!!
meiden zijn enorm blij ermee,.en elk kaartje is weer een feest! (denk dat ze morgen af moeten kicken als er geen post komt op zondag haha :D :+ )

heel ,heel,heel erg bedankt namens mij en de meiden!!

kaatje77

Re: paar meiden die erg blij zouden zijn met een kaartje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:30

Helaas is het OV een crime hier in het uiterste noord-oosten van Twente. :+
Dat wordt hem dus niet......

Maar in Losser zijn er ook genoeg pony's die een verzorgster zoeken!
Jullie komen er vast wel 1 tegen, zijn ook Bokkers actief hier uit Losser, dus wie weet ;)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 16:49

en....nog steeds stromen de kaartjes binnen :j *\o/*
Dankjullie wel allemaal!!!! _/-\o_

zal vd week even een nieuwe foto plaatsen,maar op dit moment ben ik heel erg druk ivm de meiden. Hier dus ook maar even de nieuwste update vd meiden.(heb vanmorgen weer nieuws gehad en aangezien jullie allemaal zo erg meeleven....!!)
excuses dus dat ik niet iedereen persoonlijk kan bedanken....

er zijn namelijk een hoop nieuwe ontwikkelingen wat betreft de meiden,die inhouden dat ik komende tijd erg druk zal zijn met doktoren,ziekenhuisbezoeken,.opnames etc.

ja meiden zijn vrolijk en blij,maar......

hun groeihormoon is helemaal verdwenen,.iets wat abnormaal is en niet moet kunnen.De meiden zijn op het moment dus helemaal gestopt met groeien
Ook op de botfoto's is te zien dat ze flink achterlopen
er is dus iets medisch aan de hand met de meiden en dat gaat helemaal uitgezocht worden

ze willen nu dus met toch wel enige spoed bepaalde onderzoeken gaan doen om het uit te zoeken... ook om te kijken of groeihormonen uberhaupt wel zin hebben.
Dit willen ze dus allemaal doen nóg voor de verhuizing

ook qua botgroei lopen ze achter vergeleken met leeftijdsgenoten.(konden ze zi...en aan de foto's die ze van hun handen hebben genomen)

ze verwachten dat beide meiden volgende week opgenomen worden in het ziekenhuis(sowieso binnen 3 weken..lag eraan of het juiste middel wat ze nodig hebben al voorhanden was.) Ik word dus deze week nog gebeld met een opname-datum.
Het word zo geplanned dat beide meiden tegelijk kunnen.

beide meiden krijgen dan de hele dag een infuus,waaruit elk half uur bloed word afgenomen en waarin ze een bepaalde vloeistof spuiten die een turboboost zou moeten geven aan hun lichaam zodat ze kunnen zien of hun lichaam tijdens die momenten wél ineens groeihormoon gaat aanmaken.Hierdoor kunnen ze ook zien of het uberhaupt wel zin heeft om ze groeihormonen toe te dienen in de toekomst.

ook nemen ze die dag bloed af om chromosomen-onderzoek te kunnen doen.
dat scheelt dan weer iets,..en hoeven we niet nog een keer te komen voor bloedafname.

de volgende stap is dus afwachten tot de opname.tot die tijd verder geen doktersafspraken of zo,.want eerst willen ze de uitslag van deze opname weten.
(wel uiteraard gewoon nog fysiotherapie en logopedie,.oh ja,..en de 17e onderzoeken ivm het hartje van lizzy,.echo ,ctg en cardioloog)

pffff.... ,.das even het enige wat ik nu uit kan brengen......... -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:53

:(:) Gadverdamme wat een tegenvaller weer!!! Wat een narigheid blijven jullie meemaken zeg. Ik hoop echt dat jullie er weer helemaal goed doorheen komen!

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:56

ppff wat een gedoe, van mij een dikke knuffel voor zowel jouw als de meiden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:42

Jeetje het zit echt niet mee, heel veel sterkte de komende weken, het lijkt me een spannende tijd voor jou en de meiden.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:41

Jeetje wat een tegenslag.. Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:44

Hè bah, wat een nare tijd staat jullie weer te wachten.

Even een misschien domme vraag: de meiden zijn een een-eiïge tweeling. Kun je daarmee ook je voordeel halen door extra nare onderzoeken te verdelen over de twee? Kan me tenminste voorstellen dat niet altijd de onderzoeken dubbel hoeven te gebeuren?

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 14:50

slimmerik schreef:
Hè bah, wat een nare tijd staat jullie weer te wachten.

Even een misschien domme vraag: de meiden zijn een een-eiïge tweeling. Kun je daarmee ook je voordeel halen door extra nare onderzoeken te verdelen over de twee? Kan me tenminste voorstellen dat niet altijd de onderzoeken dubbel hoeven te gebeuren?

ja de meiden zijn één-eiig,maar zelfs zulke tweelingen hebben verschillen(wist ik vroeger ook nooit haha) en moeten dus beiden dezelfde onderzoeken ondergaan helaas.

(was ook 1 van de eerste dingen die ik zei vlak na de geboorte:"he.... ze hebben moedervlekjes op verschillende plekken! hoe kan dat nou???" :+ :D . Dacht altijd dat ze dus altijd exact hetzelfde zouden hebben,.dus ook moedervlekken etc,..maar niet dus :D )

dusse,..dom was jouw vraag zeker niet,..want die vraag heb ik in het verleden dus ook al gehad hahah

ps. wel grappig,.jouw eerste zin in combinatie met je naam . Slimmerik zegt:"mischien een domme vraag" :D :')

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 13:58

jaja,.nog steeds krijgen we dagelijks kaartjes!
hartverwarmend dit!
gisteren ook 3 pakketjes gekregen van ene Nel(weet niet of zij hier ook op bokt zit??)
meiden waren er in ieder geval heel erg blij mee,.dus heel erg bedankt!!
Allemaal!!! :j +:)+

wie het verhaal verder wilt volgen,kunnen naar dit topic komen:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1052263&start=2050

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 14:04

Wat een verhaal zeg! Dappere meiden!

Als je mij ook een berichtje wilt sturen met namen en adres dan stuue ik ook kaartjes!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:02

Pittige tijden komen er weer aan. Ook onze jongens hebben zo'n test moeten ondergaan maar alles in orde. (overigens geen tweeling)
Fijn dat er nog steeds kaartjes komen! Ook die van ons komen er aan. Veel succes en sterkte de komende weken.