[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:55

Lastig van die mensen die eigenlijk nergens echt van houden.
Misschien is mennen meer iets voor hem?

Hier op de achtergrond word geroepen dat een andere sport als fietsen of hardlopen wel wat is. Oh en een cursus wijn maken/bier brouwen. Maar dat is dan weer geen langlopende hobby.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 12:05

Hij heeft een racefiets maar zit er eigenlijk nauwelijks op. En wijn en bier maken kan hij al :D

Maar mijn moeder is super blij met het autorittensport-vereniging idee. Dus super bedankt voor het meedenken! Wij gaan even zoeken naar zo'n vereniging!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:04

Iemand ideeen voor een cadeau voor een vriendin?
Ze word 15, en wil iets origineels! :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:36

@ Klarinda
Ik zag je andere topic ook, en zo'n mok van Blond Amsterdam vind ik wel een leuk idee! Wat ik ook heel vaak deed, is samen met een paar andere vriendinnen allemaal leuke kleine dingetjes kopen. Denk aan nagellak, lipgloss/vaseline, kwasten voor make-up, maskertjes, crèmepjes, kleine (goedkopere) luchtjes, een tijdschrift, sieraden en andere accessoires. Ik weet niet hoe duur zo'n mok is, maar dat kan er dan natuurlijk ook prima bij. Het is alleen wel wat onpersoonlijker dan in je eentje een echt speciaal cadeau, maar ik vond dit altijd heel leuk om te geven en te krijgen!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:42

Ik zoek een leuk cadeautje voor mijn vriend, want volgende maand zijn we 3 jaar samen! Ik ben altijd een ramp met cadeaus voor hem (en ik begin altijd te laat met wat leuks bedenken), dus dagen als valentijn doen wij ook niet aan haha, alleen verjaardagen en echt grotere dingen zoals nu. Het is op een woensdag, maar waarschijnlijk kan ik wel gezellig bij hem blijven slapen (we hoeven niet naar school die donderdag), als zijn ouders dat niet heel vervelend vinden doordeweeks. Dat is dus in ieder geval wel iets leuks, maar ik wil ook wel gewoon iets leuks aan hem geven. Mag in de vorm van een activiteit of een iets tastbaars. Normaal gesproken vind ik niks mis met een praktisch cadeau, maar nu ben ik toch wat meer op zoek naar iets romantisch :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:14

een weekendje weg?
Een nachtje in een hotel?
Een dagje naar de dierentuin, pretpark, ergens lekker uiteten?
Je kan hem een sierraad geven als het daarvoor een jongen is dan. (horloge, armband, ring ofzo)
Je kan iets geven wat te maken heeft met een hobby van hem? Iets wat hij heel leuk zal vinden. (een cursus bijv of een proefles)

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 08:20

rw10 schreef:
@ Klarinda
Ik zag je andere topic ook, en zo'n mok van Blond Amsterdam vind ik wel een leuk idee! Wat ik ook heel vaak deed, is samen met een paar andere vriendinnen allemaal leuke kleine dingetjes kopen. Denk aan nagellak, lipgloss/vaseline, kwasten voor make-up, maskertjes, crèmepjes, kleine (goedkopere) luchtjes, een tijdschrift, sieraden en andere accessoires. Ik weet niet hoe duur zo'n mok is, maar dat kan er dan natuurlijk ook prima bij. Het is alleen wel wat onpersoonlijker dan in je eentje een echt speciaal cadeau, maar ik vond dit altijd heel leuk om te geven en te krijgen!

Thanks! :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:27

rw10 schreef:
Ik zoek een leuk cadeautje voor mijn vriend, want volgende maand zijn we 3 jaar samen! Ik ben altijd een ramp met cadeaus voor hem (en ik begin altijd te laat met wat leuks bedenken), dus dagen als valentijn doen wij ook niet aan haha, alleen verjaardagen en echt grotere dingen zoals nu. Het is op een woensdag, maar waarschijnlijk kan ik wel gezellig bij hem blijven slapen (we hoeven niet naar school die donderdag), als zijn ouders dat niet heel vervelend vinden doordeweeks. Dat is dus in ieder geval wel iets leuks, maar ik wil ook wel gewoon iets leuks aan hem geven. Mag in de vorm van een activiteit of een iets tastbaars. Normaal gesproken vind ik niks mis met een praktisch cadeau, maar nu ben ik toch wat meer op zoek naar iets romantisch :)

Misschien kunnen jullie samen een nachtje weg of uit eten? Als jullie toch donderdag vrij zijn is een nachtje weg wel leuk. Vertrekken jullie gewoon na schooltijd/werk op woensdag en dan gaan jullie donderdag nog een stad in ofzo.
Ik zie dat je in een bosrijke omgeving woont. Ga met hem picknicken! Neem lekkere dingen mee en ga lekker samen ergens in het bos op een bankje zitten :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:46

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:12

Nogal een dringende vraag...
Ik ben volgende week dinsdag jarig en ik heb om precies te zijn nog 1 dag om aan te geven wat ik wil voor mijn verjaardag. :+

Budget van mijn ouders is 100,-
Ik weet dat het verwend klinkt, maar mén ik kan écht niets bedenken! -O-

Heb al een krultang, föhn, paard laten scheren, dekje, cap en een nieuwe navelpiercing.
Kleren of sieraden maak je mij niet blij mee....

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:20

Een mooie fotoshoot misschien? :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:26

Milan_lover schreef:
Een mooie fotoshoot misschien? :D

Goed idee!! :oo

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:38

Dat wist ik wel :)) Ik zou een échte mooie shoot namelijk wel waarderen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 15:54

Weet iemand nog iets leuks voor mijn vader, over 2 weken word hij 56 en hij houd heel erg van
motoren (heeft er 3), hij heeft zelfs een foto van zijn motor op zijn pinpasje.. :Y) Verder werkt hij
bij een poppodium en regelt daar dingen voor het onderhoud etc. Voor de rest houd hij wel van
muziek, maar ik zou echt even niet weten wat want we hebben al zoveel cd's! Films en series
download hij, dus ook dat is niks.. Mijn ouders hebben sinds vorig jaar samen een volkswagen
campertje, misschien iets voor daarin, maar ja wat? Mijn budget is ongeveer tot 30 euro. Alle hulp
is welkom! :)

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:55

Ook ik kom om raad vragen.
Mijn mama wordt zaterdag 46 en dit moet natuurlijk gevierd worden.

Echter moet t niet zomaar een cadeautje worden, maar echt iets bijzonders!
Ze mag wel eens in t zonnetje gezet worden en ik wil graag laten weten dat echt ontzettend veel van haar houd! Wat ik natuurlijk ook al dagelijks tegen haar zeg :)

Mam kan je niet blij maken met eten of uiteten.
Verder heeft ze ook niet echt hobby's, naast winkelen en in de tuin rommelen.

Dussss, kom maar op met leuke ideeen!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:43

Milan_lover schreef:
Dat wist ik wel :)) Ik zou een échte mooie shoot namelijk wel waarderen!

Heb je nog meer goede suggesties?! Morgen is dé dag. :')

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:45

Haha nee, mijn inspiratie is een beetje op :')
Tenzij je bijvoorbeeld een les met je paard wil van een speciaal iemand :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:02

Milan_lover schreef:
Haha nee, mijn inspiratie is een beetje op :')
Tenzij je bijvoorbeeld een les met je paard wil van een speciaal iemand :P

Oh das een goed idee!
Helaas is mijn paard nu kreupel.. Maar dat kan ik natuurlijk altijd plannen. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:00

Need a little help over here..

Ik ben de laatste tijd nogal down geweest en daardoor heel stil. Ook tegen vriendjelief en nu voel ik me toch wel schuldig voor mijn gedrag en wil iets leuk doen.

Maar wat ik nu een goed: sorry dat ik zo k*t deed-cadeautje, zonder dat het als 'omkoping' wordt gezien?
Geen luchtje ofzo dat weet ik wel.
Iets wt ik zelf kan maken is ook goed.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:26

Hoihoi,
Na deze topic ( [LZP] schrik van me leven vanacht!!!! )
Wil ik mijn vriend verassen met een leuk cadeau.
Iets wat ik zelf kan samen stellen zoals sommige vrouwen z'n douch pakketje krijgen.
Mijn vriend krijgt vandaag (als het goed is) zijn huisje en misschien is het wel leuk om daar iets van samen te stellen. (helaas heeft hij de sleutel nog niet)
Nu had ik op internet gelezen dat je wel een leuk pakket kan maken van chocolade enzo.
Maar weten jullie nog meer pakketjes die je samen kan stellen?
Alles mag!
Morgen zijn we ook 3 jaar samen en ben super gelukkig met hem, en wil hem dus vrijdag na dat vreselijk ongeval en voor onze 3 jaar iets heel leuks geven waar hij ook nog iets aan heeft!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:30

Geef hem leuke dingetjes voor in zijn nieuwe huisje? Interieur dingen, handige dingetjes die je kan gebruiken voor in huis. Paar flesjes bier of drank, dingen die hij lekker vind. Een leuke film die jullie kunnen kijken voor in het huisje? En voor leuke interieur dingen kan je vast wel wat winkels afgaan :) (ik weet zo 1-2-3 niet echt iets op te noemen, maar jij weet vast ook goed wat hij al heeft en wat hij nog wel goed kan gebruiken! )

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:34

xMarloes schreef:
Geef hem leuke dingetjes voor in zijn nieuwe huisje? Interieur dingen, handige dingetjes die je kan gebruiken voor in huis. Paar flesjes bier of drank, dingen die hij lekker vind. Een leuke film die jullie kunnen kijken voor in het huisje? En voor leuke interieur dingen kan je vast wel wat winkels afgaan :) (ik weet zo 1-2-3 niet echt iets op te noemen, maar jij weet vast ook goed wat hij al heeft en wat hij nog wel goed kan gebruiken! )

Haha ja dat is het probleem! Ik heb heel erg veel uitset spullen dus al heel veel hebben we al.
Dat gaat dus ook allemaal zijn kant op. Weet ook zo 1-2-3 niet wat er nog meer moet komen haha.
Zit misschien een beetje te denken aan een combi van handoeken,theedoeken,vaardoekjes, shampo, douchgel, fotolijstjes en iets lekker, mar weet niet of dat leuk is haha.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:39

Denk het wel hoor :D en dan kan je ook nog een leuk kadootjes doen voor gewoon hem. weet niet of je een groot budget heb? Maar je kan altijd een dagje ergens heen gaan. en dat hoeft echt niet altijd uur te zijn.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 09:47

Bedankt voor de tips hier, Heb uiteinderlijk autorijlessen gekregen! Super tof!!

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:05

Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor een 13 jarig meisje.
Ze is niet bepaalt een "dametje", make up enzo vindt ze helemaal niks.

Ik heb al zo'n hele grote milka chocolade reep omdat ze gek ik op chocola! :)