Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rw10 schreef:@ Klarinda
Ik zag je andere topic ook, en zo'n mok van Blond Amsterdam vind ik wel een leuk idee! Wat ik ook heel vaak deed, is samen met een paar andere vriendinnen allemaal leuke kleine dingetjes kopen. Denk aan nagellak, lipgloss/vaseline, kwasten voor make-up, maskertjes, crèmepjes, kleine (goedkopere) luchtjes, een tijdschrift, sieraden en andere accessoires. Ik weet niet hoe duur zo'n mok is, maar dat kan er dan natuurlijk ook prima bij. Het is alleen wel wat onpersoonlijker dan in je eentje een echt speciaal cadeau, maar ik vond dit altijd heel leuk om te geven en te krijgen!
rw10 schreef:Ik zoek een leuk cadeautje voor mijn vriend, want volgende maand zijn we 3 jaar samen! Ik ben altijd een ramp met cadeaus voor hem (en ik begin altijd te laat met wat leuks bedenken), dus dagen als valentijn doen wij ook niet aan haha, alleen verjaardagen en echt grotere dingen zoals nu. Het is op een woensdag, maar waarschijnlijk kan ik wel gezellig bij hem blijven slapen (we hoeven niet naar school die donderdag), als zijn ouders dat niet heel vervelend vinden doordeweeks. Dat is dus in ieder geval wel iets leuks, maar ik wil ook wel gewoon iets leuks aan hem geven. Mag in de vorm van een activiteit of een iets tastbaars. Normaal gesproken vind ik niks mis met een praktisch cadeau, maar nu ben ik toch wat meer op zoek naar iets romantisch
xMarloes schreef:Geef hem leuke dingetjes voor in zijn nieuwe huisje? Interieur dingen, handige dingetjes die je kan gebruiken voor in huis. Paar flesjes bier of drank, dingen die hij lekker vind. Een leuke film die jullie kunnen kijken voor in het huisje? En voor leuke interieur dingen kan je vast wel wat winkels afgaan(ik weet zo 1-2-3 niet echt iets op te noemen, maar jij weet vast ook goed wat hij al heeft en wat hij nog wel goed kan gebruiken! )