Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snadrem schreef:Ja Lynn, per slot van rekening zal het al die agenten hun reet roesten als er een of ander burgertje met haar paard in de sloot terecht komt omdat zij langs komen rijden. Die hebben wel wat beters te doen dan mensenlevens redden. Zoals bonnen schrijven. En koffie drinken.
intral schreef:Snadrem schreef:Ja Lynn, per slot van rekening zal het al die agenten hun reet roesten als er een of ander burgertje met haar paard in de sloot terecht komt omdat zij langs komen rijden. Die hebben wel wat beters te doen dan mensenlevens redden. Zoals bonnen schrijven. En koffie drinken.
Alsof ze rekening moeten houden met het feit dat jij "mogelijk" in de sloot kan belanden. Als je paard niet verkeersmak is moet je er niet mee naar buiten gaan. So what als die even een sprongetje maakt. Hun hoeven echt niet te remmen en zo de kans te missen tot een moordenaar oppakken ect.
Citaat:Ik bedoelde het ook sarcastischIk word doodmoe van al die posts waarin alle agenten over één kam worden geschoren. Het lijkt wel discriminatie.
Lynn_x schreef:Volgens mij komen oordelen over 'groepen' niet zomaar
luuntje schreef:Doorrijden bij dieren op de weg moet wel veilig zijn.
Ik ben vorig jaar gestopt op een provinciale weg, alarmlichten aan, vanwege een loslopend schaap.
Schaap kan flink wat schade veroorzaken.
Boer was blij dat ik hem riep en samen hebben we het schaap gevangen en in de wei gezet.