T is hier ook maar 12 graden, normaal rond deze tijd zou het al 16-17 graden moeten zijn en de middagtemperatuur rond de 23 graden, nou dat gane we nie hale nie!
Ik sliep nog heerlijk toen het regende vanmorgen haha. Toen ik om 11 uur naar mijn werk ging was het 13 graden, dat is toch niet normaal joh....
We hebben dit jaar een natte winter gehad, een nat voorjaar en krijgen we dan ook nog een natte zomer? Ik mag hopen dat het vanaf de 22e wel mooi weer is in Slovenie.
aerdenhout1
Geplaatst: 12-07-12 15:37
Ik word zo langzamer hand compleet gestoord van dit weer!! s' Morgens onweer en plens buien, je laat je paarden voor een gedeelte binnen en denkt dan wisselen we wel omdat die van mij een bloedhekel hebben aan natte poten en sowieso nat worden, maar dan word het ineens toch zomer en kan alles buiten staan. Wel na de div. geulen te hebben getrokken om al het water af te voeren richting slootjes. Maar goed, uiteindelijk heeft alles lekker buiten gestaan, is de bak weer droog met dat zonnetje, en kan er nu weer woreden gereden in de bak! Wat een zomer!!!!!!
kensha
Geplaatst: 12-07-12 15:40
Ach morgenochtend blijft het droog! "hopelijk......"....
Eliine
Geplaatst: 12-07-12 15:47
kensha schreef:
Ach morgenochtend blijft het droog! "hopelijk......"....