Ik heb geluk gehad! Kreeg een berichtje van mijn moeder (ben zelf op vakantie) dat mijn pakketje is bezorgd... Zonder invoerkosten! Wel een week te laat, hii moest er voor de kerst zijn...
Woopy_x
Geplaatst: 01-01-14 17:21
goed alle bestellingen die ik heb gedaan zijn keurig in een paketje bij mij thuis afgeleverd het kan alleen wel een beetje lang duren, zelf doe ik nooit voor 1 euro die exstra verzekering maarja haha
Woopy_x
Geplaatst: 01-01-14 17:21
ojaa en ik heb al 3 bestellingen gedaan x
Eviii_x
Geplaatst: 01-01-14 17:23
Een vriendin van mij heeft daar 3 hoesjes bestaald, het duurde wel een poosje (3 en een halve week ongeveer) ze heeft de hoesjes 3 dagen terug binnen gekregen...
Ik heb gewoon goede ervaringen met deze webshop. Heb mijn laptophoes daar besteld, heel netjes verpakt en binnen 10 werkdagen binnen zoals gesteld.
Brievenbus
Geplaatst: 01-01-14 17:24
Wij bestellen wel eens bij mini in the box. Goede ervaring. Alleen de draadjes (voor telefoon opladen) zijn waardeloos. Ook de sd kaartjes werken niet naar behoren (tel gecrasht). Verder wel leuke en grappige dingen. Telefoonhoesjes enzo zijn zeker aanrader.
Hier positieve ervaringen met Mini in the box. We hebben verschillende (elektronica) bestellingen gedaan en ze zijn allemaal keurig binnen 1 week geleverd. Daarmee zijn ze wel wat trager dan bijv. een Bol.com, maar hun prijzen zijn heel gunstig.
Weet iemand hier een betrouwbare site die wat sneller leverd? Ik heb namelijk een screenprotector voor ipod nano 6g (in de winkels niet meer te krijgen) nodig en vind 4 weken wat lang, ben bang dat hij dan l bekrast is.
IlovePuk
Geplaatst: 03-01-14 11:59
Ik heb al een tijd geleden armbandjes en een telefoonhoesje gekocht. Met 2-3 weken had ik ze in huis!
Ik heb al vier keer gemaild en ik krijg telkens een automatische reply. Ook kan ik ineens niet meer inloggen want hij zegt mijn mail adres niet meer te kennen??
Captain
Geplaatst: 06-01-14 12:08
Mijn horloge heeft het na een jaar opgegeven dus ik zat te kijken om dezelfde weer te bestellen.. Kom ik op een site uit waar hij 479,- kost.. Ipv 17,- bij Mini in the box..
haffylover
Geplaatst: 06-01-14 12:14
fjordegekkie schreef:
Maar iedereen heeft bijna zijn bestelling na 2-3 weken in huis, en ik heb hem op 31 oktober besteld, betaald etc, en nog steeds niks binnen?!
Wat heb je allemaal besteld? kan mogelijk zijn als ze nog niet alle producten van je order bij elkaar hebben dat ze dit vasthouden tot het compleet is. maar is idd wel vreemd.
heb er ook net een bestelling gedaan! normaal google ik eerst alles voor ik wat bestel , nu dus niet gedaan , maar wel betrouwbaar begrijp ik , wel wat langer wachten zag ik maar dat is geen ramp , niemand last gehad van invoerrechten of dergelijke?