Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 00:35

Dat is zeker erg mooi! Maar zo iets zou ik dus als niet durven dragen haha..
4 maanden geleden is ook nog kort zeg. Merrie waar het bij mij om gaat hebben we deze woensdagavond laten inslapen ;(

Heb al een hoop mooie gevonden zeg.. Pfoeh, veel te veel eigenlijk, zo moeilijk om er dan eentje uit te kiezen..

xXutopiaXx

Re: Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 01:14

Arme Mientje.. Ze heeft 't nog lang volgehouden zeg.. Weet hoe je je voelt meis.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 02:01

upendo schreef:
7 dollar?!?!?! :oo

Die zie ik er op staan vanaf 1 dollar!

Niet de echte van Apple toch? :)) Mijn moeder wil graag de echte apple oortjes, ik heb ook die 1dollar oortjes besteld :P, en gezegt dat het geen verschil is maarja haar geld :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 02:08

Hele mooie hanger Yinthee, en sterkte nog met het verlies.

Ik vind die haartjes met haar ook heel mooi!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:21

Oh help, ik zie net dat ik geen pakketjes meer onderweg heb....Daar moet ik even wat aan doen!

Die roos in dat flesje een paar pagina's terug was trouwens erg leuk zeg!

Ik heb van mijn merrie die ik vorig jaar heb ingeslapen een hele mooie slavenarmband van Mart Holtrop. Omdat hij wel behoorlijk aan de prijs was, heb ik in dezelfde armband de haren van mijn andere twee paarden ook zitten. Van het vlechtje dat er in zit is elke streng van een ander paard. Nu zijn het wel allemaal zwarte haren, maar het gaat om het idee. Aan de binnenzijde staan de drie namen gegraveerd.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:31

JULLIE HEBBEN SLECHTE INVLOED ):

wacht nu op 2 pakketjes :')

hebben jullie wel eens gehad, dat je eerst een bieding hebt verloren en daarna toch hebt gewonnen, had ik net...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:33

De economie in China springt nu vooruit joh met al die bestellingen van ons :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:34

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:41

Gianti, ik heb dat nog nooit gehad. Als ik eenmaal aan het bieden ben wil ik hem winnen ook, dus misschien komt het daardoor :') :')

Net weer een pakktje uit China, mijn 'VS' bikini! Ben er helemaal blij mee, hij zit goed, kleuren zijn ook heel mooi! :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:43

Jahoor regelmatig, krijg je een 2e kans aanbod :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:53

Jorienn schreef:
Gianti, ik heb dat nog nooit gehad. Als ik eenmaal aan het bieden ben wil ik hem winnen ook, dus misschien komt het daardoor :') :')

Net weer een pakktje uit China, mijn 'VS' bikini! Ben er helemaal blij mee, hij zit goed, kleuren zijn ook heel mooi! :D

Linkje van die bikini? Ik heb twee echte VS bikini's maar voor in een gewoon zwembad (met chloor, brr) is een namaak misschien wel leuk :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:56

3de pakketje :')

dit is heel slecht voor mij :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 11:15

Jorienn schreef:

Oh echt waar?! Komen de maten overeen die erbij staan? Ik heb m in mn wishlist en zat te wachten tot jij hem binnen had.. Dan ga ik op zoek op er ook een model is die ik pas. Mag ik vragen welke verkoper jij m vandaan hebt? :o

mylittlejoy schreef:
Ik heb van mijn merrie die ik vorig jaar heb ingeslapen een hele mooie slavenarmband van Mart Holtrop. Omdat hij wel behoorlijk aan de prijs was, heb ik in dezelfde armband de haren van mijn andere twee paarden ook zitten. Van het vlechtje dat er in zit is elke streng van een ander paard. Nu zijn het wel allemaal zwarte haren, maar het gaat om het idee. Aan de binnenzijde staan de drie namen gegraveerd.

Klinkt ook heel mooi!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:16

Hallo, mag ik mij hier melden :D ik ben een onervaren Ebayer maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen. Ik zag iemand in dit topic deze posten http://www.ebay.co.uk/itm/290678306393? ... 1439.l2648 en die MOET ik gewoon hebben. Voor dat geld.. dus ik heb net een paypal dinges aangemaakt, hoop dat ik snel kan bestellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:19

Rianne_ schreef:
Jorienn schreef:

Linkje van die bikini? Ik heb twee echte VS bikini's maar voor in een gewoon zwembad (met chloor, brr) is een namaak misschien wel leuk :P

http://www.ebay.nl/itm/261015518073?var ... 1439.l2649 :D
Hij is echt mooi :j!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:21

Wel goeie kwaliteit ook? :) Die van VS zijn echt van een hele mooie stof. Dit zal wel iets minder zijn neem ik aan? bedankt voor de link! Duurde het lang voor je 'm had?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:24

Karlijn, ik heb hem bij bovenstaande verkoper vandaan! Hij is nu nog twee euro goedkoper ook zie ik, :P. Er was nog een goedkoper die bood hem toen ook voor €18,00 aan, alleen daar kon je geen maat kiezen. Bij een andere verkoper vond ik de maten een beetje raar. Ik heb hiervan een L besteld, aangezien ik in ieder geval voor het topje een L nodig heb, en die zit gewoon goed! Het broekje ook! :j

Rianne, ik vind de kwaliteit eigenlijk heel goed. Ik heb zelf ook een echte VS bikini, en vind dat de kwaliteit niet heel veel scheelt, hij is misschien iets minder goed maar het scheelt niet veel! Ik heb hem 24/05 betaald, toen werd hij gelijk verzonden. Hij heeft er dus 15 dagen over gedaan inclusief 2 weekenden.. Vind ik heel snel :j Hij werd wel met pakketpost gebracht, en je moet tekenen. :P

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:27

Oh dat is onhandig, dat tekenen.. :Y) Geen douanekosten er overheen? Het zit er volgens mij net onder qua bedrag he.. Denk dat ik 'm vanmiddag nog even bestel! Nu nog aan het twijfelen over de kleur, donkerblauw of zwart. Welke heb jij? Bij VS heb ik qua top en broekje andere maten, dus dat is onhandig. Maar denk dat ik wel in maat S pas dan.. Vind dit wel een mooi model! Wij gaan 25 juni op vakantie dus dan is ie er denk ik niet op tijd. Balen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:38

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:38

Jorienn welke cupmaat hb je als ik vragen mag :o
Ik weet namelijk niet welke maar ik moet hebben ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:42

Ik wil ook mijn bikini nu :')

Maaaarrrr hij is onderweg :):)

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:45

Mooie bikini! Helaas ga ik die niet passen.

Als paypal er intussen al 8 dagen over doet om mn betaling af te leveren bij de verkoper.. mag ik dan al bellen? Ze moeten er maximaal 7 dagen over doen, wat ik eigenlijk al ontzettend lang vind.
Ik heb er niet zoveel zin in als ze straks ná het weekend pas de boel verrekenen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:47

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:49

Maar het zijn werkdagen he, dus weekend dagen kan je niet meerekenen.

Verder als je geen zin hebt om zo lang te wachten, kun je geld op je paypal rekening zetten.
Mijn ervaring is dat die uitgestelde betaling enkel de eerste 3-4 keer zo is, daarna wordt het er gelijk afgeschreven.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:50

Nou, er staat in mn overzicht op paypal dat deze betalingen in behandeling zijn tot 7 juni. Gisteren dus. :Y)