4 maanden geleden is ook nog kort zeg. Merrie waar het bij mij om gaat hebben we deze woensdagavond laten inslapen

Heb al een hoop mooie gevonden zeg.. Pfoeh, veel te veel eigenlijk, zo moeilijk om er dan eentje uit te kiezen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorienn schreef:Gianti, ik heb dat nog nooit gehad. Als ik eenmaal aan het bieden ben wil ik hem winnen ook, dus misschien komt het daardoor![]()
Net weer een pakktje uit China, mijn 'VS' bikini! Ben er helemaal blij mee, hij zit goed, kleuren zijn ook heel mooi!
Jorienn schreef:Net weer een pakktje uit China, mijn 'VS' bikini! Ben er helemaal blij mee, hij zit goed, kleuren zijn ook heel mooi!
mylittlejoy schreef:Ik heb van mijn merrie die ik vorig jaar heb ingeslapen een hele mooie slavenarmband van Mart Holtrop. Omdat hij wel behoorlijk aan de prijs was, heb ik in dezelfde armband de haren van mijn andere twee paarden ook zitten. Van het vlechtje dat er in zit is elke streng van een ander paard. Nu zijn het wel allemaal zwarte haren, maar het gaat om het idee. Aan de binnenzijde staan de drie namen gegraveerd.
Rianne_ schreef:Jorienn schreef:Gianti, ik heb dat nog nooit gehad. Als ik eenmaal aan het bieden ben wil ik hem winnen ook, dus misschien komt het daardoor![]()
Net weer een pakktje uit China, mijn 'VS' bikini! Ben er helemaal blij mee, hij zit goed, kleuren zijn ook heel mooi!
Linkje van die bikini? Ik heb twee echte VS bikini's maar voor in een gewoon zwembad (met chloor, brr) is een namaak misschien wel leuk