Kijk, das dan toch weer moooi, en als jullie dan lekker fantaseren over knappe jonge meisjes (speciaal voor pope mogen t ook kleine jongentjes zijn..) in te korte jurkjes, komt t vast goed
HolyPope
Geplaatst: 04-06-12 17:10
Ik ben bang dat ik het totaal niet met je eens bent!!
Zal je een geheimpje verklappen..... ik ben niet de echte pope!!!
volgens mij hoef je echt geen sorry te zeggen hoor.
In elk geintje zit een greintje waarheid. En zeg nou zelf, sinds wanneer vinden mannen van 46 het niet gewoon erg leuk om tienermeisjes in leuke pakjes te zien rondhuppelen? Dat een man kinderen heeft betekent echt niet dat mannen niet meer graag kijken, PPG is wat dat betreft overduidelijk geen uitzondering. Het is een beetje flauw om dan verontwaardigd te doen alsof het nergens over gaat, het is nu eenmaal een beetje een seksistisch topic.
Niet dat dat (m.i.) erg is, maar om het nou te gaan ontkennen vind ik lichtelijk sneu.
Oh...ik dacht niet dat ik iets ontkende...wens alleen niet voor oude vieze dikke rukker uitgemaakt te worden....van een meiske van 14 kan ik dat prima hebben,maar een dame van 26 had ik wijzer ingeschat,,,,,of ze moet vallen onder de al eerder doormij omschreven types,,,dan is ze juist weer erg sneu