Vind het alleen jammer dat je (in [woonplaats]) gescheiden paskamers hebt en vaak niet eens bij elkaar mag gaan kijken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ojajoh schreef:hoe vind jij de kwaliteit van de kleding?
Quellian schreef:Ojajoh schreef:hoe vind jij de kwaliteit van de kleding?
Oh, ik zie je reactie nu pas!
Ja ach... ik haal altijd kleertjes voor hem bij Zeeman, Wibra, C&A en Primark, het is allemaal vergelijkbaar qua kwaliteit.
Voor dat geld kun je er niet heel veel van verwachten, maar bij mijn kleine man gaat er nog weleens wat stuk of er komt een vlek in die ik er niet meer uit krijg en dan doet het niet zoveel pijn als wanneer het bij een Esprit setje zou zijn.
Buiten dat groeit hij zó hard; hij is er zó uit.
Ik vind het prima! Erg leuke kleren en het is weer eens wat anders dan andere kinderen op het kinderdagverblijf (die ook in Zeeman, Wibra en C&A lopen).
Quellian schreef:Ojajoh, het is meer vergelijkbaar met C&A dan met Zeeman, ook qua het 'hippe'
Ik moet zeggen dat ik -nu hij wat ouder wordt- ik meer bij V&D en C&A kom, want daar hebben ze kleding van Cars en Spongebob, daar wordt hij heel blij vanMaar ik was blij verrast dat ze dat nu ook hebben bij Primark!
Ik haal bij Primark ook altijd pyjama's, sokken en ondergoed voor hem, koop daar wel alles een maat groter (3-4 jaar ipv 2-3 jaar).