Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Ik heb eens een zadel verkocht. Zadel paste niet meer omdat het paard zoveel bespiering had gekregen dat hij een boommaat groter moest. 's avonds belden er mensen om 22.30 uur, of ze de volgende ochtend om half 11 het zadel kon bekijken. Ik was half 11 klaar met werken dus zei dat het op zijn minst 11 uur werd. Dat was ok. Kreeg ik die morgen om kwart over 8 een berichtje: 'Ja we komen toch half 11'. Ik weer een smsje sturen dat we niet voor niks 11 uur hadden afgesproken. Uiteindelijk was ik er om 10.45 uur, stonden die mensen er al 'Ja we staan hier al een kwartier op je te wachten!'. Toen wilden ze dat ik op mijn normale schoenen mijn paard moest ophalen want ze wilde weten hoe het zadel op mijn paard lag. Toen heb ik maar gezegd dat ik mijn zadel verkoop en niet mijn paard.Want mijn paard had dezelfde bouw als hun paard. En toen zeiden ze 'Ja ik heb 300 euro bij mij (ik vroeg 450), dit is wat ik je ervoor geef'. Ging ik niet mee akkoord. Uiteindelijk hebben ze toch 450 euro betaald (konden ze ineens ergens vandaan toveren!) en zijn ze naar huis gegaan. Zie ik de volgende dag het zadel op MP staan. Voor 150 euro meer en met de tekst die ik in mijn advertentie gebruikte.
Ik heb er verder geen aandacht aan geschonken maar vond het op dat moment wel grappig.
Samsa11 schreef:Ik zal mijn verhaal ook maar eens plaatsen.
Ik was dertien en had een advertentie op marktplaats gezet dat ik een verzorgpony zocht.
Tja ik was zo stom om mijn nummer er op te zetten maarja wat kan je verwachten?
Ineens werd ik wakker gebeld om 7uur sochtends een man hij zij dat hij wel een haflinger hengst voor me had staan.
Ja nou okee is goed hij vroeg wat ik kon ik dingen op roepen longeren poetsen opzadelen enz. maar ik had al door dat hij niet eens snapte waar ik het over had.
Toen vroeg hij of ik kaal was? ik was dertien ik dacht dus dat hij me hoofd bedoelde dus ik zeg uh nee?
Naja het bleek dus dat hij mn geslachtsdeel bedoelde.
Hij wou dus is afspreken maar er mocht niemand bij zijn en hij wou niet de locatie van de pony zeggen. ik moest ergens klaar staan nou okee afgesproken.
Ik zij het dus tegen me moeder en had alles uitgelegd en die zij oh maar jij gaat daar niet heen dus ik hoezo mama? en zij legde uit dat dat kaalheid dus niet over mn haar op mn kop ging en dat het waarschijnlijk een pedofiel was.
Nou mama politie gebeld en klacht gedaan ik schrok er toen best van maarja je bent dertien ik snapte er niks van.
Kvind een enge site die marktplaats en zet er dan ook nooooit me gsm nummer nog op desnoods die van me moeder maar van me zelf nooit meer.
Dit was mijn verhaal.
xxx
HTM schreef:@ amazone77 PostNL heeft ook gewoon een klantenservice die je kunt bellen.
Dat nummer wat je hebt gekregen heb je niet veel aan waarschijnlijk, maar op de site van PostNL staat een nummer wat je kunt bellen en dan krijg je wel iemand aan de telefoon, en je moet bij die gasten wel duidelijk zijn wat je wil, en zeggen dat zij dit moeten oplossen.
lady_lover16 schreef:mijn vriendin daisy had van haar chihuahua hondje diva een nest puppy`s
die nu onderhand anderhalf jaar oud zijn maar die vrouw had
aan daisy 100 aanbetaald voor jochie een van de reutjes en moest nog 400 betalen heeft ze nooit gedaan nu staat het reutje op internet en heet nu sammy en mijn vriend mailde haar om de vraagprijs te vragen
waarop zij antworden dat ze 250,00 euro vroeg dus ik d8 nou stuur ik een heel ander mailtje met me eigen email en tegen mij zij ze dat ze 300,00 vroeg nu wilt daisy haar bellen van je mag een keuze maken of je geeft hem terug of je betaald die 400 nog nou nu is het nog afwachten in iedergeval proberen me vriend en ik hem wel te krijgen
maar wel vervelennd dat mensen zo kunnen zijn kopen en nooit het hele bedrag betalen en vervolgens het hondje na een tijdje zelf weer verkopen
lady_lover16 schreef:mijn vriendin daisy had van haar chihuahua hondje diva een nest puppy`s
die nu onderhand anderhalf jaar oud zijn maar die vrouw had
aan daisy 100 aanbetaald voor jochie een van de reutjes en moest nog 400 betalen heeft ze nooit gedaan nu staat het reutje op internet en heet nu sammy en mijn vriend mailde haar om de vraagprijs te vragen
waarop zij antworden dat ze 250,00 euro vroeg dus ik d8 nou stuur ik een heel ander mailtje met me eigen email en tegen mij zij ze dat ze 300,00 vroeg nu wilt daisy haar bellen van je mag een keuze maken of je geeft hem terug of je betaald die 400 nog nou nu is het nog afwachten in iedergeval proberen me vriend en ik hem wel te krijgen
maar wel vervelennd dat mensen zo kunnen zijn kopen en nooit het hele bedrag betalen en vervolgens het hondje na een tijdje zelf weer verkopen
Ffortuna schreef:Momenteel is het hier rustig qua rare MP-ervaringen,