Heb een jurkje besteld maar heb pas later gelezen dat de reacties op dit jurkje zijn: het is niet het jurkje die ik besteld heb! Dus ik wacht vol spanning af!!
En nog vergeten bij te zeggen: het proces herhaalt zich telkens als je op een pakje wacht
Ik was net een beetje door mijn überlange watchlist aan het kijken en zag deze ertussen staan http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0029959945 wil al een tijdje deze nadat mijn vorige aan gort is gegaan vorige zomer, alleen op het plaatje lijken de glazen zo licht, en ik vind donkere toch wel fijn, wat denken jullie? echt belachelijk weinig geld voor een zonnebril trouwens
Glossi
Geplaatst: 28-04-12 19:49
2a54z6e45r6r, dat meen je niet! Wacht je zo lang in spanning af.. Hoop dat je wat met de verkoper kunt regelen.
Ronaa, dat kan vast niet veel zijn Denk dat je meer aan een van de Hema bijv. hebt. Kun je ze eerst passen en zijn kwalitatief niet zo slecht. Die van mij gaat al 4 jaar mee.
Laatst bijgewerkt door Glossi op 28-04-12 19:51, in het totaal 2 keer bewerkt
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 28-04-12 19:50
SteffiiY schreef:
Gaaf had ik ook al zien staan, zijn dat normale maten?
Ik heb hem gekocht op 16/4 dus stilaan gaat die in m'n brievenbus komen. Ik ga het je laten weten
Ronaa, dat kan vast niet veel zijn Denk dat je meer aan een van de Hema bijv. hebt. Kun je ze eerst passen en zijn kwalitatief niet zo slecht. Die van mij gaat al 4 jaar mee.
Mja is leer en is van fossil, in de winkel kosten die 124 euro en je kan ze nergens meer vinden :p Ik heb 71 euro betaald incl verzending, goed als je kijkt naar m'n andere optie: een tasje van 110 die veel minder mooi was