Gekke gewoontes onder de bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:46

Illusion1990 schreef:
PuurxNatuur schreef:
- Ik wil altijd op 1 tegel tegelijk lopen en doe dan net of die tussenstukjes, stukjes lava zijn ofzo :')

Toevallig had ik het vandaag met stalgenoot over:

Kud!

HRE

Re: Gekke gewoontes onder de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:48

Ik heb altijd als ik in de auto zit en ik wacht voor een verkeerslicht ik wel 5x controleer of ik hem wel in de 1 heb staan....

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:49

Ik heb mezelf zo verwend met muziek onder de douche dat ik gewoon niet meer zonder muziek kan douchen :+ Of op m'n telefoon, of m'n mp3 speler gaat aan de lader tot 'ie muziek kan spelen.. Da's mijn gekke gewoonte :Y)

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:21

hmm ben mijn ergste tic nog niet tegen gekomen :o
ik moet met boodschappen doen altijd van alles een even getal hebben, 1 kan nog maar 3, 5 of 7 is not done, 2 broden, 2 koffie pakken... was voorheen nooit een punt, nu ik alleen woon wel, het komt niet meer op :=

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:47

Dana01 schreef:
hmm ben mijn ergste tic nog niet tegen gekomen :o
ik moet met boodschappen doen altijd van alles een even getal hebben, 1 kan nog maar 3, 5 of 7 is not done, 2 broden, 2 koffie pakken... was voorheen nooit een punt, nu ik alleen woon wel, het komt niet meer op :=

Oh mijn moeder kan dit ook zo goed :')

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 09:45

*\o/* ik ben niet de enige :=

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 10:28

Dana01 schreef:
*\o/* ik ben niet de enige :=

Nog een leuke, volgens mij is het erfelijk :')

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:56

Ik heb ook nog iets en vraag me af of er meer bokkers zijn :=

Ik kan niet in slaap raken zonder in te dommelen met muziek, dus mp3 ofzo tot ik slaap en dan snachts zet ik hem af, of tot de batterij leeg is, maar ik zal nooit of te nimmer mijn twee oordopjes van mijn mp3 in mijn oren steken, dan denk ik altijd dat ik geroepen word ofzo, dus ik stop er altijd maar 1 in m'n oren zodat ik nog steeds iets hoor door mijn andere oor :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 12:00

:D

Captain schreef:
Haha, wat een herkenbare dingen komen hier voorbij. :')
Ik móet met muziek in slapen anders kom ik niet in slaap. Wat voor muziek maakt niet zoveel uit als ik de liedjes maar ken.
Verder moet ik dan het snoertje van de oordopjes in mijn mond en dan ben ik binnen een paar seconden weg.
Zonder muziek kom ik heel slecht in slaap en slaap ik heel licht. :')

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 12:45

Ik ruik graag aan briefgeld! De geur van geld vind ik zo lekker ruiken. Verder tel ik altijd de uren hoelang ik nog kan slapen als ik in bed lig en de volgende ochtend moet werken.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:12

nog 1 die ik niet tegen ben gekomen:

als ik pizza maak, dan kan hem nooit doorsnijden met zo'n rolding :') dus knip ik m'n pizza altijd in stukjes _O-

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:25

tegenwoordig kun je pizza ook met een broodmes snijden hoor :)) geen rolding nodig!

Slaapuren tellen, boekensnuiven, deurensluiten, nog een paar meer bekende!
(en ik praat niet alleen tegen mijzelf, maar tegen alles wat óf leeft/geleefd heeft, óf groeit of electrisch is)
En oja, als ik ergens vroeg moet zijn, droom ik de hele nacht dat ik telaat ben :+

Vind dit een heel fijn topic, bij meerdere dingen denk ik "he, ben ik toch niet de enige idioot die dat doet! :D

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:26

dat dromen over te laat zijn heb ik inderdaad ook.
normaal maakt mam me altijd wakker 's ochtends, maar als zij een keer nachtdienst heeft dan word ik om het uur hysterisch wakker omdat ik bang ben om te laat te komen xD

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:47

Ik controleer mijn wekker 2 of 3x of hij wel goed staat..
en vaak gaat ie ook niet af, dus heb er altijd 2 aan :')

edit : als ik ergens wegloop kijk ik ook altijd of ik nog iets vergeten ben..
Laatst bijgewerkt door Momo2 op 07-04-12 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:54

Ik ga altijd lezen als ik op de wc ziet.
Ik controleer altijd mijn wekker 10 keer, of die wel aan staat.
Ik moet altijd alle deuren dicht hebben, anders wordt ik helemaal panisch.
Ik vertel altijd hele verhalen tegen dieren.
Ik wil altijd de oplader uit het stopcontact hebben, alleen maar omdat ik bang ben voor brand ofzo :')
Vaak kijk ik als ik ergens heb gezeten wel 20x om om te kijken of ik niks vergeten ben.
Met streepjes op de weg wil ik daar altijd precies met mijn trapper zijn als ik aan het fietsen ben.

En nog een hele gekke.. Altijd als ik iets aan het tellen ben, wil ik eindigen op een even getal. En als ik iets eet qua M&M's/skittles etc neem ik er altijd twee tegelijk omdat ik het anders zielig vindt dat er 1tje overblijft :P

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 22:13

Ik kan niet drinken uit een glas/beker waar iets van koffie of chocolademelk op staat, bijvoorbeeld een disneyglas wat ik heb met Goofy er op die chocolademelk aan het drinken is. Daar hoort chocolademelk in, dat drink ik nooit, en ik ga geen water uit zo'n glas drinken >;) Mijn gasten krijgen dan ook altijd dat glas.
Ik controleer heel vaak of ik mijn wekker wel gezet heb en op de goede tijd.
Het laatste hapje van mijn eten moet altijd het lekkerste hapje zijn.
Andere mensen hun gewoontes dwarszitten, bijvoorbeeld mijn beste vriendin die altijd aan iemands linkerkant moet lopen/zitten/fietsen. Dan ga ik expres zorgen dat ze aan mijn rechterkant is. Vindt ze leuk joh }>
Als ik aan het nadenken/fantaseren ben over dingen en ik ben zelf onderdeel van de gedachte, ga ik vaak per ongeluk hardop zeggen wat ik dan gezegd heb of zou zeggen, en gezichtsuitdrukkingen er bij trekken. Ziet er soms wat gek uit op de fiets, dan ga ik helemaal op in mijn eigen gedachte en zit ik een hele conversatie met mezelf te houden. Thuis praat ik eigenlijk altijd tegen mezelf, of tegen voorwerpen.
Na een les van paardrijden wil ik altijd de laatste zijn die afstapt en ik stap altijd af door mijn been voor het zadel langs te zwaaien. De normale manier voelt voor mij heel raar.

En het als uitdaging zien om één van mijn gekke gewoontes af te leren :') Zoals altijd met iets in mijn armen slapen (kussen, knuffel, toenmalig vriendje of in ieder geval zijn arm of iets dergelijks), in mijn ouderlijk huis nooit op de strepen tussen de plavuizen lopen, altijd een vaste volgorde van klaarmaken om te gaan slapen.. Eigenlijk vooral dingen die mijn ex zo typisch aan me vond, sinds het uit is wil ik in de "nieuwe fase" in mijn leven dan ook die dingen afleren haha. Dus langzaam maar zeker word ik wel normaler :Y)

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 22:30

Vandaag maar weer eens op een gekke gewoonte gewezen door mijn hoefsmid: het praten tegen mijn paard :+

*hoefsmid is bezig aan zijn aambeeld het ijzer op maat van mijn paardje aan het slaan*

ik: 'zeg zoetje (bijnaampje voor mn paard :o ) zou je je niet eens een beetje netjes zetten voor de hoefsmid? Hoe sta je hier nu weer, zo kan de hoefsmid zijn werk niet deftig doen he..'

*hoefsmid draait zich om*: 'wablief?'

ik: 'Niks niks, ik was tegen mijn paard bezig.. :o '

hoefsmid: 'euh, ok..':')

ik: 'Ja ik ben zo het typpe dat altijd tegen paarden praat.' :+

Hoefsmid: 'En, hebben ze ooit al eens iets terug gezegd?' :Y)

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 22:35

Ik heb de gewoonte om, als mijn paard onrustig is, liedjes te gaan zingen (wel zachtjes hoor, maar dan nog :+). Dit kunnen echt de meest random liedjes zijn, van vader jacob tot "normale" liedjes. Dus wanneer ik op buitenrit of wedstrijd ben, word ik regelmatig raar aangekeken :P. Heel gênant ik weet het, moet het echt afleren!

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 23:03

carr_friesje schreef:
\dus knip ik m'n pizza altijd in stukjes _O-

Ik ook!!!!!! Maar een schaar is voor meer dingen handig. Kipfilet, tosties, andijvie... verzin het maar. Ik knip alles :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 23:05

Knippen is niks raars := je hebt tegenwoordig special kruiden/groente scharen en vlees scharen.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 23:13

ik laat overal altijd mijn jas aan,
slaapkamer deur altijd dicht + als het donker is gordijnen ook dicht
ik check om de3 minuten of ik alles nogwel heb
m&m's op kleur sorteren

tompoucen eerst de boven kant, dan pudding dan bodem
als mensen aan het springen zijn met hun paard, ga ik altijd mee naar voren en hou mn adem in

ik vriemel altijd aan die plaatjes die je in je trui oid hebt ( waar vaak op staat hoe je die moet wassen :+ )
en vast nog wel veeeel meer

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 18:20

even een ontzettend leuk topic weer omhooghalen! :D (in overleg met een mod :) )

ik check m'n internet altijd volgens een bepaalde volgorde xD
eerst facebook, dan hotmail, dan bokt en daarna de rest pas :')
ook moet ik elke keer als ik langs mijn aquarium loop checken of al mijn vissen er nog wel inzitten :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 18:28

Ik laptop op de wc :Y) Kan dan ook als ik alleen ben, best lang blijven zitten. :')
En nee, niet altijd alleen bij een grote boodschap

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 18:28

Ik heb net alles hetzelfde als de TS. :')
En ook prik ik altijd in een snede brood met mijn vinger voor ik beslis of ik die wil opeten.
En alles minstens 3 keer checken of ik voel me niet gerust.
En nog veel meer...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:01

Mijn gewoontes in huis zijn niet zo vreemd als ik dit topic lees :P

Als ik ga zwemmen daarintegen; eerst een rondje om het bad te inspecteren (ik ben als de dood, maar dan ook echt als de dood voor putjes die in de bodem of aan de zijkanten zitten om het water te filteren), vervolgens moeten mijn medezwemgenoten er eerst in. Vervolgens inspecteer ik de plek waar ik er in ga springen en daar blijf ik ook een tijd hangen. Dan rustig meter voor meter het bad verkennen en eventueel kijken waar glijbanen en springplanken op uit komen.
En ik ga nooit van me leven op een putje staan.
Ondanks dat ben ik van m'n 6e tot m'n 12e hardzwemmer geweest. Hard ging ik zeker, des te eerder mocht ik bij die vreselijke putjes weg :') en toch heb ik het altijd leuk gevonden om te zwemmen :) nog steeds wel, alleen raak ik soms wel eens aardig in paniek.